هر آنچه باید درباره MoviePass جدید بدانید


MovieP،، محاصره شدگان استارتاپی که هدفش انقلابی ، دیدن فیلم در سینما بود (و به نوعی غیرمستقیم انجام داد) بازگشته است. بعد از ورش،تگی، یک بیماری همه گیر که به هر حال سینماها را تعطیل کرد و یک اکتساب، در حال گرفتن کرک دیگری در مدل اشتراک است. در اینجا چیزی است که ما در مورد MovieP، 2.0 می د،م.

چه اتفاقی برای MovieP، قدیمی افتاد؟

در صورتی که به سرعت عمل نمی کنید، نسخه کوتاه آن در اینجا آمده است: برای چندین سال، MovieP، یک اشتراک ساده برای تماشای فیلم در سینماها ارائه می کرد. این شرکت مدل های مختلفی را آزمایش کرد، مانند 15 دلار در ماه برای چند فیلم، یا 40 تا 50 دلار در ماه برای فیلم های نامحدود.

سپس، در سال 2018، این شرکت تغییری جسورانه و پوچ ایجاد کرد: تا یک فیلم هر روز برای 10 دلار در ماه در بسیاری از نقاط کشور، این قیمت کمتر از قیمت یک بلیت فیلم است. و MovieP، برای هر بلیت بهای کامل را به سینماها پرداخت می کرد. میلیون ها کاربر ثبت نام ،د و چرا ثبت نام ن،د؟ این در اصل پول رایگان از MovieP، بود.

طرح خوب پیش نرفت با گذشت زمان، MovieP، مجبور شد قیمت‌ها را افزایش دهد، پشتیب، مشتری شروع به ضعیف شدن کرد و برنامه‌های جایگزین شرکت برای درآمدزایی از بین رفت. بدتر از آن (برای MovieP،، اما برای ما عالی است)، زنجیره‌های تئاتر خودشان شروع به ارائه اشتراک‌های خود ،د.

اینها از نظر مالی مقرون به صرفه تر بودند، زیرا تئاترها نسبت به پرداخت بلیط MovieP، به تئاترها کمتر به استودیوها پرداخت می کنند. به علاوه، حتی اگر سینماها در فروش بلیت ضرر کنند، باز هم از افزایش درآمد امتیازات سود خواهند برد. (در یک نقطه، MovieP، در تلاش برای درآمدزایی استدلال کرد که باید از فروش امتیازات تئاترها کاسته شود. همچنین خوب پیش نرفت.)

سرانجام MovieP، ورش،ت شد و یکی از بنیانگذاران این شرکت، Stacy Spikes، شرکت را پس گرفت. چرا این همه تاریخ مرتبط است؟ خوب، اگر قصد ثبت نام دارید، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که این یکی دیگر از مدل‌های تجاری طول، است. باید دید این یکی به نتیجه می رسد یا خیر.

چگونه برای MovieP، ثبت نام کنم؟

نسخه فعلی MovieP، (موسوم به MovieP، Beta) در مراحلی عرضه می‌شود – احتمالاً برای کمک به کاهش عجله و تصادف مشابهی که نسخه قبلی خود تجربه کرده است، که مطمئناً یک عامل خطر است، زیرا خود لیست انتظار در لحظه پخش مستقیم از کار افتاد). در 25 آگوست 2022، این شرکت یک لیست انتظار برای پنج روز باز کرد.

اگر در آن پنجره در لیست انتظار ثبت نام کرده باشید، در صف دعوت به MovieP، جدید هستید. هنگامی که وارد شوید، یک حافظه پنهان از دعوت‌ها دریافت خواهید کرد که می‌تو،د برای دوستان خود ارسال کنید. اگر دوره لیست انتظار را از دست دادید، یافتن فردی با یکی از این دعوت‌ها بهترین گزینه تا حدود تابستان 2023 خواهد بود.

MovieP، بتا به یکباره در همه بازارها عرضه نمی شود. این شرکت می‌گوید که بر اساس تعداد افرادی که در فهرست انتظار در یک منطقه ثبت‌نام می‌کنند، علاقه را در بخش‌های مختلف کشور می‌سنجید. بسیاری از شهرهای بزرگ مانند شیکاگو، آتلانتا، دا، و آستین قبلاً دسترسی پیدا کرده اند. قیمت ها نیز بر اساس شهری که در آن هستید، به ویژه در نیویورک و کالیفرنیا تا حدودی متفاوت خواهد بود.


منبع: https://www.wired.com/story/new-moviep،-features/