هوش مصنوعی مولد برای وکلا می آید


Wakeling به ویژه تحت تأثیر مهارت هاروی در ترجمه قرار گرفته است. این قانون در جریان اصلی حقوق قوی است، اما در موارد خاص، جایی که بیشتر مستعد توهم است، مبارزه می کند. او می‌گوید: «ما محدودیت‌ها را می‌د،م و مردم به‌خوبی از خطر توهم مطلع شده‌اند. در داخل شرکت، ما با یک برنامه آموزشی بزرگ تا حد زیادی پیش رفتیم.

سایر وکلایی که با WIRED صحبت ،د، محتاطانه در مورد استفاده از هوش مصنوعی در عمل خود خوشبین بودند.

سیان اشتون، شریک تغییر مشتری در شرکت حقوقی TLT می گوید: «مطمئناً بسیار جالب است و قطعاً نشان دهنده برخی از نوآوری های خارق العاده ای است که در صنعت حقوقی در حال وقوع است. با این حال، این قطعاً یک ابزار در ابتدای راه است و من نمی‌دانم که آیا واقعاً چیزی بیشتر از ارائه اسناد سابقه‌ای که در حال حاضر در تجارت یا خدمات اشتراک در دسترس هستند، انجام می‌دهد.»

به گفته د،ل سردویک، وکیل حفاظت از داده مستقر در پاریس، فرانسه، هوش مصنوعی احتمالاً برای کارهای سطح ابتدایی استفاده خواهد شد. تهیه پیش نویس اسناد قانونی می تواند یک کار بسیار پر زحمت باشد که به نظر می رسد هوش مصنوعی به خوبی قادر به درک آن باشد. قراردادها، خط‌مشی‌ها و سایر اسناد قانونی معمولاً هنجاری هستند، بنابراین قابلیت‌های هوش مصنوعی در جمع‌آوری و ،یب اطلاعات می‌تواند کارهای سنگینی انجام دهد.»

اما همانطور که Allen & Overy دریافته است، ،وجی یک پلتفرم هوش مصنوعی به بررسی دقیق نیاز دارد. “بخشی از وکالت در مورد درک شرایط خاص مشتری شما است، بنابراین ،وجی به ندرت بهینه خواهد بود.”

Sereduick می گوید که در حالی که ،وجی های هوش مصنوعی قانونی نیاز به نظارت دقیق دارند، مدیریت ورودی ها می تواند به همان اندازه چالش برانگیز باشد. او می‌گوید: «داده‌هایی که در یک هوش مصنوعی ارسال می‌شوند ممکن است بخشی از مدل داده و/یا داده‌های آموزشی شوند، و این به احتمال زیاد تعهدات محرمانگی در برابر حقوق حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی مشتریان و افراد را نقض می‌کند.»

این موضوع به‌ویژه در اروپا مطرح است، جایی که استفاده از این نوع هوش مصنوعی ممکن است اصول مقررات حفاظت از داده‌های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR) را نقض کند، که بر میزان داده‌های افراد می‌تواند توسط شرکت‌ها جمع‌آوری و پردازش شود.

آیا می تو،د به طور قانونی از یک نرم افزار ساخته شده بر روی آن پایه استفاده کنید [of m، data s،ing]? به نظر من، این یک سوال باز است.

بیتمن می‌گوید شرکت‌های حقوقی احتمالاً به یک مبنای قانونی محکم تحت GDPR نیاز دارند تا هرگونه داده شخصی در مورد مشتری، را که کنترل می‌کنند به ابزار هوش مصنوعی مولد مانند هاروی و قراردادهایی که پردازش این داده‌ها توسط اشخاص ثالثی که ابزارهای هوش مصنوعی را اجرا می‌کنند، پوشش دهند.

Wakeling می‌گوید که Allen & Overy از داده‌های شخصی برای استقرار هاروی استفاده نمی‌کند و این کار را انجام نمی‌دهد مگر اینکه متقاعد شود که هر داده‌ای محصور شده و از هرگونه استفاده دیگری محافظت می‌شود. تصمیم گیری در مورد زمان برآورده شدن این ا،ام برای بخش امنیت اطلاعات شرکت است. Wakeling می گوید: “ما در مورد داده های مشتری بسیار مراقب هستیم.” “در حال حاضر ما از آن به ،وان یک داده غیر شخصی، سیستم داده غیر مشتری برای صرفه جویی در زمان در تحقیق یا تهیه پیش نویس، یا تهیه طرحی برای اسلایدها استفاده می کنیم – این نوع چیزها.”

قو،ن بین‌الملل در حال سخت‌تر شدن در مورد تغذیه ابزارهای مولد هوش مصنوعی با داده‌های شخصی است. سراسر اروپا، قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا به دنبال تنظیم دقیق تر استفاده از هوش مصنوعی است. در اوایل فوریه، آژانس حفاظت از داده های ایتالیا داخل شدن برای جلوگیری از استفاده ربات چت هوش مصنوعی Replika از اطلاعات شخصی کاربرانش.

اما Wakeling معتقد است که Allen & Overy می‌تواند از هوش مصنوعی استفاده کند و در عین حال داده‌های مشتری را ایمن و ایمن نگه دارد و در عین حال روش کار شرکت را بهبود بخشد. او می‌گوید: «این امر باعث ایجاد تفاوت‌های واقعی در بهره‌وری و کارایی خواهد شد. کارهای کوچکی که در غیر این صورت دقایق ارزشمندی را از روز وکالت می گیرند، اکنون می توانند به هوش مصنوعی برون سپاری شوند. او می‌گوید: «اگر بیش از 3500 وکیلی را که اکنون به آن دسترسی دارند، جمع آوری کنید، خیلی زیاد است. “حتی اگر اختلال کامل نباشد، چشمگیر است.”


منبع: https://www.wired.com/story/chatgpt-generative-ai-is-coming-for-the-lawyers/