وحشیانه ترین اظهارات در دعوای دیزنی علیه دیسانتیس


م،تور است آ ستون هفتگی اختصاص داده شده به همه چیز اتفاق می افتد در سیمی دنیای فرهنگ، از فیلم تا میم، تلویزیون تا توییتر.

همانطور که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا ممکن است بگوید، دست و پنجه نرم کن، این یکی دوس آور است.

بنابراین، همانطور که ممکن است شنیده باشید، DeSantis از شادترین مکان روی زمین بسیار ناراضی است. همه چیز به اوایل سال 2022 برمی گردد، زم، که باب چاپک، مدیرعامل وقت دیزنی، علیه لایحه خانه فلوریدا 1557، لایحه موسوم به «نگو همجنس گرا» که تدریس در مورد مسائل LGBTQ+ در مدارس ،تی را محدود می کند، مخالفت کرد. پس از اظهارات شرکت، DeSantis، که از این لایحه حمایت کرد و آن را به قانون امضا کرد، و قانونگذاران GOP حرکتی انجام داد برای سلب وضعیت مالیاتی ویژه دیزنی در منطقه فلوریدا که والت دیزنی ورلد در آن زندگی می کند و گروهی از منصوبان DeSantis را برای اداره آن اختیار می کند.

دیزنی با این موضوع مبارزه کرد و راهی برای سلب قدرت از هیئت مدیره DeSantis و دادن حق وتو به شرکت بر اعمالش پیدا کرد. این کار را با انعقاد پیم، انجام داد که از بند «زندگی‌های سلطنتی» استفاده می‌کرد، که هدف آن حفظ قرارداد برای همیشه یا تا زمان «مرگ آ،ین بازمانده از نوادگان پادشاه» بود. چار، سوم.»

روز چهارشنبه، هیئت مدیره DeSantis حرکت کرد تا این معامله را باطل کند – و همه چیز کم رنگ شد. تقریباً بلافاصله پس از انتقال به باطل، دیزنی از فرماندار شکایت کرد و مدعی شد که اقدامات وی تلافی جویانه بوده و حقوق متمم اول شرکت را خفه کرده است.

وحشی، درسته؟ خوب، وحشی تر می شود. در حالی که دادخواست پر از اصطلاحات رایج است، همچنین کلمات انتخابی برای DeSantis و متحدانش دارد. به طور مکرر به دیزنی به گونه ای شخص سوم شخص اشاره می کند که باعث می شود شرکت مانند عاشقی به نظر برسد. واقعا متاسفم اما فکر می کند وقت آن رسیده که آن را کنار بگذارد. در اینجا برخی از بهترین خطوط آورده شده است:

  • دیزنی متاسف است که به این نتیجه رسیده است. مطمئناً اینطور است، اما این واقعیت که با یک پرونده حقوقی 77 صفحه ای ابراز پشیم، کرده است واقعاً چیزی است.
  • «با تلاش‌های تمام‌شده برای یافتن راه‌حل، شرکت چاره‌ای جز طرح این شکایت برای محافظت از بازیگران، مهمانان و شرکای توسعه محلی خود در برابر یک کمپین بی‌وقفه برای استفاده از قدرت ،تی علیه دیزنی در تلافی برای ابراز دیدگاه سیاسی ندارد. مورد پسند برخی مقامات ،تی نیست.» آره، مسلم – قطعی مقامات ،تی.
  • این اقدام ،ت آشکارا تلافی جویانه، آشکارا ضد تجارت و آشکارا خلاف قانون اساسی بود. اما فرماندار و متحدانش به صراحت اعلام کرده اند که اهمیتی نمی دهند و متوقف نخواهند شد.» ترجمه: دیزنی نیز متوقف نخواهد شد.
  • دیزنی خود را در این موقعیت تاسف بار می بیند زیرا دیدگاهی را بیان می کند که فرماندار و متحدانش دوست نداشتند. دیزنی آرزو می کند که همه چیز به روش دیگری حل می شد.” خیلی پشیمونی
  • اما دیزنی همچنین می‌داند که خوشبختانه منابع لازم برای موضع‌گیری در برابر انتقام‌جویی ،ت را دارد – موضعی که ،ب‌وکارها و افراد کوچک‌تر ممکن است نتوانند در زم، که ،ت برای بیان دیدگاه‌های خود دنبال آنها می‌آید، اتخاذ کنند.» شیش.
  • دیسانتیس و سایر قانونگذاران “با افتخار اعلام کرده اند که دیزنی به دلیل گفته های دیزنی سزاوار این سرنوشت است.” ترجمه: شمال (بخش شمالی فلوریدا) به یاد می آورد. همچنین، دیزنی می داند که دیزنی چه کرده است.
  • در دعای رهایی شرکت: «به شاکی حق‌ا،حمه و هزینه‌های وکیلش را اعطا کنید». بله، اگر استاندار ببازد، خودش حسابش را می دهد.


منبع: https://www.wired.com/story/disney-desantis-lawsuit-highlights/