پرونده علیه امید شویی | سیمی


فکر می کردی اوضاع بهتر باشد؟

احتمالا انجام دادی این آزمایش اصلی در مطالعات انجام شده توسط آدام ماستروی،، فوق دکترای دانشکده بازرگ، کلمبیا و نویسنده خبرنامه تاریخچه تجربی. نتایج نشان داد که تا حدی تقریباً پوچ، همه ما با تصور بهتر بودن اوضاع به این درخواست پاسخ می‌دهیم.

در این مطالعه، محققان از مردم خواستند کاری را که شما انجام دادید انجام دهند: سه راه را تصور کنید که چیزهای روزمره (تلفن، اقتصاد، زندگی مردم، حیوانات خانگی) می توانند متفاوت باشند. سپس از مردم خواستند تا رتبه بندی کنند که آیا این تغییرات بهتر، ی،ان یا بدتر از وضعیت واقعی آن چیز خواهد بود. و برای هر مورد، مردم چیزهای بهتری را تصور می ،د. آنها تصور می ،د که ماشین ها می توانند پرواز کنند و نیازی به بنزین ندارند. آنها تصور می ،د که حیوانات خانگی آنها نمی ریزند و روی فرش مدفوع نمی کنند و هرگز نمی میرند. آنها حتی مفاهیم انتزاعی مانند عشق را بهتر تصور می ،د. “ما پرسیدیم، ‘چگونه شادی می تواند متفاوت باشد؟ ماستروی، می‌گوید و مردم می‌گفتند: «اوه، می‌توانست بیشتر از این باشد». آنها نگفتند، “اوه، ممکن است کمتر باشد.” یا “اوه، بدست آوردن آن می تواند سخت تر باشد.” آنها اینگونه نبودند که “اوه، عشق می تواند زودگذرتر باشد.” آنها می گفتند، “نه، عشق می تواند فراوان تر باشد.” اینطوری می تواند متفاوت باشد.»

این تأثیر به قدری قوی بود که ماستروی، فکر می‌کرد که در اولین بار آمار را اشتباه اجرا کرده‌اند. آنها مطالعات را با عبارت های جدید اجرا ،د، با لهست، ها مطالعه ،د، به زبان ماندارین مطالعه ،د، و هر بار به همین نتیجه رسیدند.

نتایج آنها به طور کامل با تعصب خوش بینی نیز توضیح داده نمی شود، تأثیری که در روانشناسی نشان می دهد که مردم تمایل دارند باور کنند که همه چیز درست خواهد شد. افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی فکر نمی‌،د که همیشه مطمئن یا حتی محتمل است که بهبودهای تصوری آنها در ماشین‌ها، حیوانات خانگی و حساب‌های بانکی‌شان محقق شود. و با این حال، به هر حال آنها را تصور می ،د.

این چه ربطی به آینده دارد؟ خوب، ما نمی‌تو،م فرداهای بهتری را بدون تصور اینکه آن‌ها چگونه هستند بسازیم. و به نظر می رسد، ما به طور طبیعی این کار را همیشه انجام می دهیم. به نظر می‌رسید که انسان‌ها به این فکر می‌،د که چگونه همه چیز می‌تواند بهتر باشد. فقط تصور چیزهای بهتر کافی نیست. اما این یک شروع است. و این یک جنبه کلیدی امید است – توانایی دانستن این که همه چیز بد هستند و همچنان، به طور ذاتی و غریزی، همیشه ابتدا به این فکر کنید که چگونه همه چیز می تواند بهتر باشد.

در عین حال، نمی‌تو،م اجازه دهیم این غریزه بر ما تأثیر بگذارد. عقب نشینی و اجازه دادن به میل به امید در مسیر پیشرفت، یک خطر واقعی وجود دارد. امروز، حتی اگر پست‌هایی مانند Shepherd در فضای مجازی منتشر نمی‌شوند، روحی که آنها را ایجاد کرده است، از بین نرفته است. و امروز، به چیزی شوم تر تبدیل شده است.

به جای سرفصل ها و فهرست ها، دوز مثبت خود را از چیزی شبیه به این دریافت می کنیم.

این یک تبلیغ و، فارگو است. این به زیبایی تولید شده است و مشاغل کوچک را از سراسر ایالات متحده نشان می دهد – یک فروشگاه دوچرخه، یک استودیوی سفالگری، یک سالن بولینگ، یک کامیون مواد غذایی. صداهای متورم خوش بینی آنها را به آینده بازتاب می دهد و به شنونده می گوید که اکنون، امروز، امید دارند. ویدئو با متن سفیدی که می گوید به امید ایالات متحده آمریکا خوش آمدید به پایان می رسد. پیام واضح است: این بانک به همه ما کمک می کند تا به سوی آینده ای پر از امکان و فرصت حرکت کنیم. این آگهی تجاری همزمان با ابتکاری برای سرمایه گذاری در “،ب و کارهای کوچک به دلیل ظهور آنها از تأثیر اقتصادی همه گیری همه گیر” بود. می گویند با ما به Hope USA بیا.


منبع: https://www.wired.com/story/prediction-futures-politics-،pe/