پزشکان پشت ممنوعیت مایفپریستون، «مسیحیان» را یک تهدید بزرگ نامیدند


در بی،ه‌ای در دادگاه فدرال در سال 2021، کوئنتین ون متر، رئیس کالج آمریکایی متخصصان اطفال، این سازمان را به ،وان یک انجمن پزشکی سکولار و علمی توصیف کرد که «دیدگاه‌های آن به این شکل مذهبی نیست».

اسناد نشان می دهد که کالج همچنین اهداکنندگان، پزشکان و سایر پزشکان را تنها بر اساس گرایش های سیاسی آنها هدف قرار داده است. برای مثال، این گروه فهرستی از بیش از 5000 «پزشک محافظه‌کار» را در اختیار دارد و سوابق نشان می‌دهد که آنها به طور معمول با پست‌هایی که برای جلب علاقه به عضویت طراحی شده‌اند، هدف قرار گرفته‌اند.

در سال 2021، کالج پیشنهادی را از یک آژانس جمع آوری کمک های مالی از طریق پست مستقیم در مورد چگونگی افزایش تلاش های جمع آوری کمک های مالی و محل ،ج ، درآمدهای بادآورده درخواست کرد. این آژانس به کالج توصیه کرد “30000 اهداکننده محافظه کار آینده” را هدف قرار دهد، که هدایای آنها به ،ه خود برای “هدف قرار دادن متخصصان محافظه کار در جامعه پزشکی” هزینه خواهد شد. آژانس در توضیح خدماتی که ارائه می‌کند، گفت که می‌تواند فهرست‌های اهداکنندگان را از «سازمان‌های همفکر دیگر» تهیه کند، و اگر کالج بخواهد، می‌تواند «مبا،» و «اجاره» سایر فهرست‌های پستی را تسهیل کند.

آژانس گفت، اگر متخصصان “اعضای موجود ACPeds” باشند، اطلاعات مربوط به متخصصان پزشکی فروخته یا مبا، نمی شود. سوابق نشان می دهد که قرارداد بین گروه و آژانس در آگوست 2021 نهایی شد.

علیرغم ادای احترام آن به علم، دیدگاه های کالج و هیئت مدیره آن عمیقاً در اخلاقی است که منحصراً بر اعتقادات مذهبی انجیلی استوار است. یادداشت های گرفته شده در جلسات هیئت مدیره، که با دعا باز و بسته می شود، نشان می دهد که مدیران آن علم اجماع، افرادی که دارای مدارک تحصیلی عالی هستند و حتی خود قانون را تهدیدی برای دستور کار آن می دانند. دعا به ،وان “زره” در برابر تهدیدات درک شده گروه، که شامل سایر مسیحیان می شود که از خودگذشتگی آنها ناکافی است، تجویز می شود.

در صورتجلسه جلسه هیئت مدیره در سال 2017 آمده است: «تهدیدات کالج شامل مرکز حقوقی فقر ج،ی (SPLC)، کمپین حقوق بشر (HRC)، و بدنه لابی LGBTQ، و همچنین پزشکی، روانشناسی، دانشگاه، رسانه، شرکت های بزرگ است. آمریکا و مسیحیان اسمی، کلیساها و سازمان ها.»

فضا در جلسات پشت درهای بسته کالج، که ده ها مورد از آنها به دقت مستند شده است، به شدت با تصویری که قصد دارد به طور عمومی ارائه دهد، در تضاد است. گفت،ا در مورد اینکه این گروه دقیقاً چگونه مذهبی می تواند خود را به طور عمومی نشان دهد، از سالی به سال دیگر ادامه داشته است. در طی جلساتی در سال‌های 2014 و 2015، اعضا درباره مزایای بالقوه اعلام «شناخت خدا در مقابل ایستادگی صرفاً به ،وان یک سازمان علمی» بحث ،د. یک دقیقه‌گیر خاطرنشان کرد که هیچ «توافق قطعی» در مورد «انجام یا عدم انجام این کار» حاصل نشد.

سوابق تعداد اعضای کالج نشان می دهد که تنها نیمی از 700 عضو کالج ممکن است پزشک متخصص اطفال باشند، که تعداد آن با اشتراک دانشجویان، بازنشستگان و به اصطلاح “دوستان” سازمان افزایش یافته است. سوابق نشان می‌دهد که این گروه در پاسخ به بازدهی ضعیف خود از تلاش‌های پرهزینه استخدام، به دنبال گسترش رده‌های خود برای گنجاندن اعضای اضافی بدون تخصص پزشکی است.

یک وکیل کاتولیک، در سال 2014 به آنها توصیه کرد که “باور به یک خدا را بدون انجیلی ابراز کنند.” پس از دعای افتتاحیه در گردهمایی سال بعد، میشل کرتلا، رئیس وقت گروه، توصیه وکیل را تقلید کرد و به اعضا یادآوری کرد که کالج یک “سازمان مذهبی” نیست، بلکه یک سازمان “خداپرست” است که “قو،ن طبیعی” را به رسمیت می شناسد. یک موجود برتر


منبع: https://www.wired.com/story/american-college-pediatrics-christian-threat/