چگونه از خوابیدن بر روی مبل در طول فیلم جلوگیری کنیم؟


من تماشا کرده ام نیمه اول یک میلیارد فیلم یک شب فیلم معمولی برای من اینگونه می گذرد: بعد از خوردن سیب زمینی سرخ شده زیاد پرنده راکتی و بعد از شستن آن با چند آبجو، در یک پتوی شیک، افقی روی کاناپه قنداق شده‌ام، و مدت‌ها قبل از اینکه میشل یئو به صحنه انگشت هات داگ برسد، بیرون کشیده شده‌ام. همه چیز همه جا به یکباره.

شاید برنامه شما شلوغ باشد، اما هنوز هم می خواهید هر پیچ و تاب و چرخشی را در آن ببینید پیاز شیشه ای فیلم سینما. یا شاید انتخاب قرار ملاقات-شب یکی از افراد مهم شما مانند یک چرت و پرت به نظر می رسد، و شما در حال تلاش برای پخش اعتبار هستید موربیوس. دلیل شما برای بیدار ماندن هرچه که باشد، دفعه بعد که چیزی را در خانه پخش می کنید توصیه زیر را در نظر داشته باشید.

نوشیدنی های سخت را برای یک شب دیگر ذخیره کنید

اگر می خواهید در شب فیلم چرت نزنید، آن بسته شش تکه آبجو ممکن است نیاز داشته باشد یک عصر دیگر را در یخچال بگذراند. آریک پرادر، استاد روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو، به اثرات خواب آلود الکل اشاره می کند. “اگر شب هنگام در حال تماشای فیلم، آن لیوان شراب اضافی بخورید، و حرکت نکنید و خواب آلود باشید؟” او می گوید. “وای، بهتر است یک هیجان انگیز باشد تا شما را بیدار نگه دارد.”

به‌جای بیرون‌بر، از چاشنی برای شام استفاده کنید

خوب، بنابراین من اکنون یک ویسکی و کوکاکولا مینوشم (ویسکی را نگه دارید). در مورد بیرون بری من چطور؟ یک پیتزای بزرگ و چرب یا یک کوه خوشمزه از غذاهای هندی احتمالاً ایده آل نیست اگر بخواهید این چشم ها را باز نگه دارید. می‌گوید: «بدن شما این واکنش آرامش‌بخش را دارد که می‌تواند پس از خوردن یک وعده غذایی بزرگ اتفاق بیفتد بریتنی جونز، یک روانشناس که متخصص بی خوابی در یک شرکت بهداشت از راه دور است تماس گرفت DrLullaby. بنابراین، من می‌گویم که چیز کوچک‌تری را انتخاب کنید، خواه یک میان‌وعده یا یک وعده غذایی کوچک، مانند یک تخته غذاخوری.» این پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است، اگرچه او به وضوح ندیده است که من می‌توانم در هنگام بلعیدن یک تخته غذاخوری چقدر پنیر و کراکر برگردانم.

کاناپه شما ممکن است کمی دنج باشد

اگر از چرت زدن روی همان کاناپه ای که می خواهید فیلم تماشا کنید لذت می برید، ممکن است بدن شما آموزش ببیند که مکان را به ،وان نقطه اصلی برای خاموش شدن تشخیص دهد. ممکن است شخصی بخواهد به جای آن، آن را در خانه شریک زندگی خود یا خانه دوست تماشا کند. یا به جای کاناپه راحت روی یک صندلی که در اتاق نشیمن شما راحت نیست بنشینید.

تخت شما قطعا خیلی دنج است

همانطور که به نظر می رسد وسوسه انگیز است، تخت شما احتمالاً بدترین مکان در خانه شما برای پخش فیلم است. پراتر می‌گوید: «بنابراین، می‌خواهیم سعی کنیم تخت را زیارتگاهی برای خواب کنیم. “خواب و رابطه ،.” آیا در حفظ برنامه خواب منظم مشکل دارید؟ شب فیلم در رختخواب قطعا راه خوبی نیست. او می‌گوید: «برای افرادی که تمایل به مشکلات خواب دارند یا قبلاً مشکلات خواب دارند، می‌تواند به تداوم این مشکلات کمک کند. “بدن شما در مورد آنچه که قرار است انجام دهد کمی گیج می شود.”

با کمبود خواب کلی خود روبرو شوید

«اگر شخصی کم خواب باشد و بعد بخواهد شب فیلم تماشا کند؟ جونز می‌گوید که ممکن است حتی 30 دقیقه هم به فیلم نرسید. او پیشنهاد می کند سعی کنید شب قبل استراحت کنید، و همچنین به هر دلیلی که باعث کمبود خواب شما می شود، رسیدگی کنید.

برای فشار دادن م،، کنترل از راه دور را نزدیک نگه دارید

با استراحت های مکرر در طول فیلم، و نه فقط زم، که نیاز به استفاده از حمام دارید، خون خود را دوباره پمپاژ کنید. احساس می کنید در پرتگاه به خواب رفتن هستید؟ جونز می‌گوید: «این ممکن است نشانه‌ای برای فشار دادن م،، بلند شدن، خوردن پاپ کورن، خوردن یک نوشیدنی، حرکت کمی در اطراف باشد.

به سعادت منحط خواب بدهید

می نویسد: “من سعی نمی کنم بیدار بمانم.” کریستین بلوم، یک دانشمند خواب در مرکز کرو،یولوژی در سوئیس، از طریق ایمیل. “به بدن خود آنچه را که آشکارا و به شدت به آن نیاز دارد، بدهید.” او یک نکته دارد! اگر بعد از یک هفته کم انرژی خسته شده اید، کوتاه ، شب فیلم یک تصمیم سالم است.

اتفاق می افتد؟ صحبت با یک پزشک را در نظر بگیرید

پراتر می‌گوید: «به‌طور معمول خوابیدن در حین تماشای فیلم می‌تواند نشانه‌ای از آپنه خواب تشخیص‌نشده باشد، اگر دائماً اتفاق بیفتد و در تنظیمات دیگر رخ دهد، به‌ویژه در طول روز پس از آن که فکر می‌کنید یک شب خوب خواب است». آیا این برای شما صدق می کند؟ به این فکر کنید که با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود تماس بگیرید تا در مورد مشکلات خواب گفتگو کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-stop-falling-asleep-movies-streaming/