چگونه رویداد جستجوی هوش مصنوعی گوگل را به صورت زنده تماشا کنیم


گوگل انتظار می رود برای اعلام ادغام هوش مصنوعی برای موتور جستجوی شرکت در 8 فوریه ساعت 8:30 صبح شرقی. تماشای آن رایگان است زنده در یوتیوب.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، «ما با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در «جستجو» شروع می‌کنیم که اطلاعات پیچیده را به قالب‌های قابل هضم تقطیر می‌کند، بنابراین می‌تو،د تصویر بزرگ را ببینید، سپس بیشتر کاوش کنید. در توییتر نوشت در آستانه رویداد علیرغم ا،اج های اخیر، این شرکت همچنان به ،وان یک نیروی قاطع در سیلی، ولی باقی مانده است. موفقیت ویروسی دیگر مدل‌های هوش مصنوعی، به‌ویژه ChatGPT OpenAI، شرکت را تحت فشار قرار داد تا تحقیقات تجربی خود را تسریع کند برای استفاده عمومی

گوگل سال‌ها بر ،ب‌وکار جستجوی آنلاین فرمان می‌داد، در حالی که بینگ مایکروسافت یک رقیب دور باقی ماند. مایکروسافت، یک سرمایه گذاران OpenAI، قصد دارد هوش مصنوعی مولد را در موتور جستجوی خود ببافد تا این تجربه را از گوگل متمایز کند و کاربران بیشتری را جذب کند. آیا امسال یک رنسانس برای بینگ خواهد بود؟ چه ،ی می‌داند، اما کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که به زودی متن‌های بیشتری را که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است، مشاهده کنند که در موتور جستجوی انتخابی خود حرکت می‌کنند.

در میان تمام این اعلامیه‌ها، یک سوال اصلی همچنان وجود دارد: آیا هوش مصنوعی مولد واقعاً آماده است تا به شما در گشت و گذار در وب کمک کند؟ این مدل‌ها پرهزینه هستند و به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها سخت است و آن‌ها عاشق درست ، کار هستند. تعامل عمومی با این فناوری به سرعت در حال تغییر است زیرا افراد بیشتری این ابزارها را آزمایش می کنند، اما تأثیر مثبت هوش مصنوعی مولد بر تجربه جستجوی مصرف کننده هنوز تا حد زیادی اثبات نشده است.

در طول این رویداد، گوگل ممکن است منتشر کند اطلاعات بیشتر درباره یکی از پاسخ‌هایش به ChatGPT، یک سرویس هوش مصنوعی به نام “Bard” که از مدل زبان شرکت برای برنامه‌های گفتگو استفاده می‌کند. هنوز برای عموم در دسترس نیست، اما این شرکت ادعا می کند که این ویژگی را برای یک گروه کوچک برای آزمایش قرار داده است و افراد بیشتری در آینده نزدیک بارد را تجربه خواهند کرد.

ممکن است با متن های هوش مصنوعی و تصاویر هوش مصنوعی آشنا باشید، اما این رسانه ها تنها نقطه شروعی برای هوش مصنوعی مولد هستند. گوگل شروع به اشتراک گذاری بیشتر کرده است اطلاعات مربوط به تحقیقات آن به امکانات صوتی و تصویری هوش مصنوعی. بسیاری از استارت آپ ها در سیلی، ولی هستند رقابت برای جلب توجه (و سرمایه‌گذاری‌های بادآورده) با ظهور کاربردهای اصلی بیشتر برای مدل‌های زب، بزرگ.

آیا در مورد رونق هوش مصنوعی مولد کنجکاو هستید و می خواهید حتی بیشتر در مورد این فناوری نوپا بیاموزید؟ پوشش گسترده WIRED (نوشته شده توسط انسان) از این موضوع را بررسی کنید، از جمله اینکه معلمان چگونه از آن در مدرسه استفاده می‌کنند، بررسی‌کنندگان واقعیت چگونه به اطلاعات نادرست احتمالی رسیدگی می‌کنند، و چگونه می‌تواند خدمات مشتری را برای همیشه تغییر دهد.




منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-watch-google-ai-search-event-live-free/