چگونه چیزی غیر از Super Bowl تماشا کنیم


به همه خوش آمدید نفرت از سوپر بول! اینجا امن هستی

در جستجوی راهی برای پخش آنلاین Super Bowl هستید؟ موسی برای مشاوره با کیفیت در مورد تماشای “بازی بزرگ” به سراغ این قطعه می رود.

باشه، حالا که فقط ما هستیم، برو و به خودت دست بزن. شما احساس می کنید بهتر از توده های شسته نشده هستید، و چرا این کار را نمی کنید؟ ورزش‌ها خسته‌کننده هستند، و دلایل زیادی برای دوست نداشتن لیگ ملی فوتبال، از NFL وجود دارد. ثبت پرداخت های ناتو، به تیم طلسم که بی احترامی به بومیان آمریکا.

چه ،ی اهمیت می دهد که چیف ها در روز یکشنبه پکرها را ش،ت دهند؟ (پکرها در سوپر باول نیستند. در واقع عقاب ها هستند، اما من تماماً برای تظاهر به غفلت هستم.) اگر چیزی در این تعطیلات سرشار از تستوسترون درست شود، آن تنقلات است. پس ادامه دهید و یک کیسه بزرگ چیپس، یک پنیر 57 لایه و یک نوشیدنی سرد بردارید. شاید حتی برخی از آن دودهای کوچک! ما هفت گزینه سرگرمی را برای Super Bowl گردآوری کرده‌ایم.

آ،ین ما

«اقتباس از بازی ویدیویی» و «تلویزیون پرستیژ» عباراتی نیستند که اغلب در یک نفس گفته می‌شوند، اما آ،ین ما سریال در حال تعریف مجدد انتظارات برای ژانر است. همه چیز دارد: یک پدرو پاسکال خشن، یک نوجوان سرکش که عاشق دشنام دادن است، یک ،مت سوم ویرانگر که در آن نیک آفرمن نقش یک بقای عجیب و غریب را بازی می کند. ،مت های جدید هر هفته در HBO Max پخش می شود.

iFixit Teardowns

جرات ابزار را به من نشان بده! خدمه iFixit تماماً در مورد تعمیرات DIY هستند، اما اگر فقط زم، که صفحه گوشی هوشمند شما ، خورده است به کانال YouTube آنها بروید، از دست می دهید. ویدیوهای ،اب ، ابزار آنها سخت افزار روزمره پنهان از دید را نشان می دهد. چه چیزی واقعا در داخل متا کوئست پرو یا Samsung Z Flip یا عرشه بخار? می توانستم ساعت ها این مطالب را تماشا کنم.

انفرادی رایگان

آیا اشتراک Disney+ را دریافت کردید تا فرزندانتان بتوانند تماشا کنند؟ موانا یا قرمز شدن؟ کمی وقت بگذارید و مجموعه فیلم های این سرویس را برای یافتن جواهراتی مانند جستجو کنید Black Panther: Wakanda Forever، آقای فا، فوق العاده، و انفرادی رایگان. مستندی که برای ،، که از ارتفاع می ترسند نیست، انفرادی رایگان کوهنورد را دنبال می کند ال، هانولد همانطور که او بدون طناب ایمنی از ال کاپیتان یوسمیتی بالا می رود.

M3GAN

اگر میم های TikTok و شنبه شب زنده طرح اما هنوز تماشا نکرده اند M3GAN فیلم، انجامش بده یک ربات آزمایشی وظیفه دارد از یک دختر آسیب پذیر پس از مرگ والدینش محافظت کند. چه چیزی ممکن است اشتباه باشد! این فیلم کمپینگ، نامتعارف است و اکنون برای اجاره در دسترس است. حتی به ،وان ،ی که بدنام به خواب رفتن روی کاناپه است، می‌توانم بگویم که در M3GAN ساده ترین کاری بود که در طول سال انجام دادم.

دکمه

روز ولنتاین خیلی ترسناک است. لایک جدی با یکی از سریال‌های مورد علاقه‌ام در یوتیوب، یک برنامه دوستیابی سریع از The Cut، به سختی همه چیز توجه کنید. مجردها پشت یک میز بی توصیف می نشینند و صحبت های کوچکی می کنند تا زم، که یک دکمه قرمز بین آنها روشن شود. اگر هر یک از افراد بخواهد دکمه را فشار دهد، شریک او بلافاصله به جای شخص دیگری تعویض می شود. در اصل، این است بعدی ام تی وی برای نسل یوتیوب هیچ ، واقعا عشق واقعی را در آن پیدا نمی کند دکمه، اما ناهنجاری تماشای آن به طرز عجیبی راضی کننده است.

کوچک شدن

پس از پخش فصل اول، همچنان اشتراک Apple TV Plus را دارید جدایی? آ،ین نمایش در سرویس اپل که ارزش دیدن را دارد است کوچک شدن، یک درام با بازی جیسون سیگل در نقش یک درمانگر که هنگام پردازش غم و اندوه، رویکرد مستقیم تری را با مراجعان امتحان می کند. ساخته شده توسط Segel و دو نفر از افراد پشت سر تد ،و، نمایش زیر تمام مسائل بین فردی دل گرمی دارد.

مسابقه درگ روپاول

طرفداران عجیب و غریب که بیش از یک دهه است که یک بازی فوتبال را تماشا نکرده اند، اغلب به آن “Super Bowl of Drag” می گویند. مسابقه درگ RuPaul نزدیکترین چیز به ورزشی است که خانواده من از آن لذت می برد. با بازدید از وب‌سایت MTV و ورود به سیستم با اعتبارنامه‌های ارائه‌دهنده تلویزیون خود، تمام لباس‌های خیره‌کننده و دعواهای تلخ را دنبال کنید. (برای برش‌کنندگان بند ناف که برای تماشای بی‌نظمی به سر می‌برند، یک مجوز رایگان یک روزه وجود دارد.) اگر فقط می‌توانستم روی FanDuel شرط ببندم. ساشا کولبی ربودن تاج این فصل




منبع: https://www.wired.com/story/،w-to-watch-entertainment-other-than-super-bowl-2023/