کاشت مژه خوب ، بهترین روش کاشت مژه و اکستشن دائم و موقت

همچنین افرادی که به دلیل بیماری یا ژنتیکی دارای مژه های کم و یا ضعیفی هستند، کاشت مژه با موی سر برای آنها بسیار مناسب خواهد بود. افزایش سن، شرایط آب و هوایی، ژنتیک و سوابق خانوادگی و یا برخی بیماری ها می تواند باعث از دست دادن تمام و یا قسمتی از موها در یک فرد شود. از آنجا که نقش مو در زیبایی بسیار مهم و حائز اهمیت است، در سال های اخیر تعداد مراجعین به کلینیک های زیبایی برای کاشت مو یا ترمیم موی سر، ابرو و مژه، افزایش چشمگیری داشته است. اگر فردی تعداد مژه های طبیعی خودش کم باشد تعداد کمی می تواند مژه بکارد. به دلیل اینکه مژه های مصنوعی روی مژه های طبیعی کار می شوند و اگر شخص مژه های کمی داشته باشد به همان اندازه می شود برایش مژه اضافه کرد.

اگر به اندازه‌ی کافی مژه داشته باشد پزشک شما از انجام این جراحی منع می‌کند. در ضمن بر روی افراد دیابتی نمی‌توان عمل کاشت مژه را انجام داد. برای اطمینان حاصل شدن از چسبیدن مژه، پس از قرار دادن مژه در محل خود باید چند ثانیه صبر کرد. به همین ترتیب مژه‌ها به صورت دانه به دانه چسبانده می‌شوند و در آخر بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. تغییر متابولیسم بدن در شرایط استرس‌زا و ترشح هورمون کورتیزول باعث سست شدن مژه‌ها و ریزش آن‌ها می‌شود.

به همین خاطر، انجام اکستنشن مژه برای این افراد نیز پیشنهاد نمی‌شود. معمولا اغلب افراد برای صورت و یا چشم‌های خود، شوینده‌های اختصاصی دارند. با وجود این، پس از اکستنشن مژه باید پاک کننده اختصاصی مژه‌های اکستنشن را خریداری کنید. با تمیزکردن روزانه مژه‌ها، از احتمال ابتلا به انواع عفونت‌ها و یا تخریب مژه‌ها کاسته شده و ماندگاری مژه‌های خود را افزایش می‌دهید. برای این کار، از شستن صورت با آب داغ در روزهای اول اجتناب کنید. هرچند باید به شما بگوییم که آب داغ، تاثیر بسیار بدی بر پوست شما خواهد گذاشت.

چسب مژه دارای مقادیری مواد شیمیایی است اما این مواد فقط در مواقع حساسیت احتمالی یا گذشتن تاریخ انقضا باعث ایجاد خطر برای چشم ها می شود و عفونت خاصی به چشم نمی رساند. با انتخاب یک متخصص در این کار می توانیم مطمئن شویم کارمان به درستی و بی هیچ مشکلی انجام خواهد شد. با کاشت مژه، موهای طبیعی از پوست سر به خط مژه منتقل شده و برای ایجاد مژه‌های جدید کاشته می‌شوند.

از مژه‌های 4D تا 8D زمانی استفاده می‌شود که بخواهید مژه‌هایی حجیم‌تر و چشمگیرتری داشته باشید. اگر مژه‌های طبیعی محکمی دارید، مژه‌های والیوم با حجم بالاتر انتخاب ایده‌آلی هستند. همان‌طور که در قسمت بالا هم ذکر شد، باید به همه‌ی این فاکتورها توجه کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. فولیکول‌های مو در تمام نقاط بدن، می‌توانند برای کاشت مژه استفاده شوند. کاشت مژه با نتایج ماندگارش برخی از مشکلاتی که ممکن است با مژه‌هایتان داشته باشید را حل می‌کند.

برای پیدا کردن بهترین جراح پلاستیک و زیبایی به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید. در دکترتو علاوه بر گرفتن وقت ویزیت حضوری، می‌توانید از مشاوره تلفنی دکتر چشم پزشک استفاده کنید. باتوجه به اینکه تمرکز کاشت تارهای مژه در سرتاسر خط چشم است، افرادی که چشمان گرد و بازتری دارند بهتر است از این مدل کاشت استفاده کنند.

برای رسیدن به ظاهری طبیعی، همه مژه ها در یک جلسه کاشته می شوند. ریزش دائمی مژه ها زمانی اتفاق می افتد که فولیکول های مو در اطراف پوست پلک به واسطه حادثه، تصادف، سوختگی یا عمل های جراحی و درمان های خاص نظیر شیمی درمانی آسیب دیده و ضعیف شوند. اغلب افرادی که دچار ریزش مژه شده اند از نفوذ گرد و غبار و خاک به داخل چشمان خود و خارش چشم ها رنج می برند. در صورتی که آسیب جدی به مژه ها نرسیده باشد، ریباندینگ مژه های کاشته شده پس از 6 الی 12 ماه باید انجام شود.

تقریبا تمام خانم ها دوست دارند مژه هایی بلند و حالت دار داشته باشند و برای اینکه به اندازه مژه دلخواه خود برسند، راه های متفاوتی را می توانند امتحان کنند. به این دلیل که داشتن مژه های بلند و ضخیم می تواند حالت زیباتری به چشم ها و صورت ببخشد و این روزها مژه های بلند و زیبا، به بخشی از مد روز تبدیل شده است. البته اکستنشن مژه با توجه به تعداد و چگونگی تارها به مدلهای مختلفی تقسیم بندی می شود. اکستنشن مژه با اسامی اکستنشن مژه نامرئی یا ابریشمی و … شنیده می شود که با توجه به طبیعی بودن و ظرافت کار چنین اسامی را بخود توسط آرایشگران بخود می گیرد. هر کدام از موارد بالا با هم تفاوت هایی دارند که شما می توانید در مقاله انواع اکستنشن مژه با آن ها آشنا شوید. این برداشت مو و فولیکول به دلیل کم بودن تعداد مورد نیاز به راحتی توسط موهای مجاور مخفی شده و مشخص نخواهند شد و هیچ اسکار و آثاری از آن ها باقی نمی ماند.

اگر به‌خوبی از اکستنشن مژه مراقبت کنید، می‌تواند ۶ تا ۸ هفته دوام بیاورد. بعد از این مدت و با بلند شدن مژه به‌طور طبیعی مانند مژه‌های طبیعی می‌افتند. به‌محض این که مژه‌ها شروع به افتادن کردند، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید که قسمت‌های ازدست‌رفته را پر کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار