گوگل به شما اجازه می دهد یک دامنه اختصاصی پدر را درخواست کنید. شوخی های پدر


چرا مال گوگل نبود دامنه جدید سطح بالای همدلانه هنگام گوش دادن به مشکلات دیگران؟ زیرا خود را چنین می دانست دامنه شخصیت در هر موقعیتی

بسیاری از میانبرهای دامنه از گوگل کاملاً کاربردی هستند. تایپ کنید doc.new در نوار آدرس مرورگر شما و بام! شما یک Google Doc جدید دارید. در حالی که برخی از گوگل دامنه های اخیرا اعلام شده روی بهره وری متمرکز شده اند، یک گزینه جدید به همه چیز پدری، شوخی های شرم آور و همه اختصاص داده شده است. به دنیا خوش آمدید “.dad”.

شاید یک دقیقه باشد که به این فکر کرده اید که “.com” در انتهای ا،ر وب سایت ها چگونه است. URL ها اغلب پس از چند ضربه روی صفحه کلید به صورت خودکار تکمیل می شوند، بنابراین کاربران به ندرت مجبور می شوند یک آدرس کامل را تایپ کنند. در حالی که ممکن است به دامین «.gov» برای کارهای اداری رسمی یا دامنه «.io» برای بازی‌های قابل دانلود بپردازید، دات کام همچنان مقصد اصلی آنلاین است.

آیا «.dad» نحوه استفاده ما از اینترنت را برای همیشه متحول خواهد کرد؟ احتمالا نه. آیا برخی از دامنه های جدید اختصاصی پدر باعث خنده شما می شود؟ کاملا. از میانبرهایی مانند شوخی می کند، میم.بابا، و پدر پدر برای پیدا ، مجموعه‌ای از طنزهای نرم‌افزاری که هنگام پوشیدن یک جفت شورت کرو، و باری از آن لذت ببرید.

نه تنها برای شوخی، دامنه های جدید “.dad” همچنین شامل راهنمایی برای پدر، است که می خواهند والدین بهتری باشند (آقا بابا، صاحبان حیوانات خانگی بهتر (سگ.پدر، و ،زاننده ، بهتر (رقص بابا). ادامه دهید، به موسیقی کریسمس در تمام طول سال در pun-tastic گوش دهید feliznavi.dad، یا چند دقیقه را صرف چمن زنی 8 بیتی خود کنید ک،یک.بابا.

آیا ایده خود را برای وب سایتی با محتوای پدری دارید؟ بازدید کنید بگیر بابا برای شروع فرآیند ادعای دامنه اختصاصی. شاید بتو،د همه استادان کباب پز را به مجموعه جناس های براتورست خود بخند،د؟ یا ممکن است به پدران خسته‌ای که در طول بازی‌های بسکتبال روی کاناپه می‌خوابند، توصیه‌های ساده‌ای بکنید؟ در مورد پیگیری بدترین انتخاب‌های مد که به نظر می‌رسد پدران دوست دارند، چطور؟ هر چیز سرگرم کننده و پدرانه را می توان به ،وان بخشی از یک دامنه “.dad” گنجاند.

چه فرزند اول شما هنوز پوشک باشد، چه آ،ین نوجوان شما در دانشگاه رفته باشد، یا اصلاً قصد بچه دار شدن نداشته باشید، خندیدن به جوک های ،انه احساس خوبی دارد. برای تجربه بهتر آنلاین، وقت آن است که اینترنت را فقط با کمی شوخ طبعی بیشتر القا کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/google-new-domains-dad-jokes/