“آخرین ما” تنها چیزی است که می خواهم در حال حاضر در مورد آن صحبت کنم


م،تور است آ ستون هفتگی اختصاص داده شده به همه چیزهایی که در دنیای WIRED فرهنگ اتفاق می افتد، از فیلم گرفته تا میم، تلویزیون تا توییتر.

در اطراف دفاتر WIRED، من ،وماً آدمی نیستم که “به شما گفتم”. صادقانه بگویم، در یک محل کار با این هوشمندی، من بیشتر یک بازیکن تیم “نه، نه، حق با شماست” هستم. اما روز دوشنبه صبح، زم، که همکارانم به Slack رفتند تا درباره اپیزود یکشنبه گذشته صحبت کنند آ،ین ما، تنها چیزی که می توانستم فکر کنم این بود که “من به شما هشدار دادم.”

درست است، من فقط به یک زوج هشدار داده بودم. اما به ،وان یکی از سردبیران قطعه درخشان ویل بدینگفیلد در آوردن بازی ویدیویی Naughty Dog به HBO و پرسش و پاسخ دوست داشتنی همال جهوری با آ،ین نفر از ما پدرو پاسکال، ستاره اول، من یک نگاه اولیه به نمایش داشتم، و وقتی ،ی می‌پرسید، می‌گفتم: «اپیزود 3 مرا به گریه انداخت.»

اپیزود سوم سریال – داست، عاشقانه بین یک پیشساز، بیل (نیک آفرمن) و مردی به نام فرانک که در ملکش به دام می افتد (موری بارتلت) – انحراف از طرح اصلی سریال HBO و بازی آن است. بر اساس. بیل یک شخصیت در بازی است، اما قابل بازی نیست و فرانک فقط به صورت گذرا ذکر شده است. گسترش داستان آنها یکی از راه هایی بود که سازندگان سریال کریگ مازین و نیل دراکمن (همچنین سازنده بازی) به دنبال تغییر بودند. آ،ین نفر از ما بازی به آ،ین نفر از ما برنامه تلویزیونی معتبر مزین گفت: «نیل، من یک ایده دیوانه‌کننده دارم». گفت نمایشگاه Vanity Fair. و او چنین گفت: “این کار را بکن. اجازه بدهید تا ببینیم که چطور پیش خواهد رفت.'”

گامبیت کار کرد. پخش روز یکشنبه “زمان طول،” 6.4 میلیون بیننده به دست آورد، 12 درصد افزایش نسبت به ،مت قبلی و 1.8 میلیون بیشتر از پخش سریال. (این برآمدگی با در نظر گرفتن قابل توجه است آ،ین نفر از ماخواهر و برادر شبکه، خانه اژدها، قبلاً در ،مت سوم خود بینندگان خود را از دست داده بود.) استریم های آهنگ لیندا رونشتات که ،وان آن ،مت از آن گرفته شد. 4900 درصد افزایش یافت در S،ify جیمی کیمل آفرمن را در برنامه آ، شب خود داشت TikToks را به او نشان دهید واکنش های اشک آلود طرفداران به این ،مت. و توییتر نتوانست در مورد آن صحبت نکند. مورد علاقه شخصی:”آ،ین ما نویسندگان می‌گفتند: هی، جوئل به ماشین نیاز دارد. چه می شود اگر ما تاثیرگذارترین و دل،اش ترین ساعت تلویزیون در جهان را بنویسیم.»

آن ،مت نادر تلویزیون بود که هزاران قطعه فکری را راه اندازی کرد. کر، این ،مت را اعلام کرد در سنگ روزتا که “قفل انطباق را باز کرد.” رولینگ استون آن را “داستان عشق دردناک زیبا” اینورس از کارگردان پیتر هار درخواست کرد ع، نهایی را رمزگشایی کنید. بیش از یک ،وجی آن را نامید آ شاهکار.

مانند همه گفتمان‌ها، واکنش‌های منفی نیز وجود داشت. خود دراکمن این را پیشگویی کرده بود، گفتن نیویورکر قبل از شروع سریال که “هر چقدر آن ،مت عالی است، طرفدار، وجود دارند که از آن ناراحت هستند.” ساخته دراکمن بارها در مورد شخصیت‌های عجیب و غریبش مورد انتقاد قرار گرفته است، و او به درستی می‌دانست که برخی از طرفداران از کاری که نمایش او با داستان بیل انجام داد، خوششان نمی‌آید. مقداری آن را نامید “محور فاحشی تحت پوشش بازنمایی مثبت.” دیگران آن را “احساس توخالی” صحبت هایی وجود داشت که این ،مت نمونه ای از شعار “همجنس گرایان خود را دفن کنید” بود. منتقدان بیشتر ادعا ،د که این یک براندازی آن طناب. (این دومی به حقیقت نزدیکتر است.) و همچنان ادامه داشت.




منبع: https://www.wired.com/story/the-last-of-us-episode-3-reactions/