آموزش وردپرس رایگان آموزش وردپرس فارسی wordpress فارسی همیار وردپرس | eircas

آموزش وردپرس رایگان آموزش وردپرس فارسی wordpress فارسی همیار وردپرس | eircas

وردپرس یک نرم‌افزار رایگان و متن‌باز است که تحت مجوز GPLv2 (یا جدیدتر) آموزش طراحی سایت در تبریز منتشر شده است. در این دوره تلاش شده است که تنها به نکات مهم و کاربردی آموزش وردپرس پرداخته شود و برای صرفه‌جویی در وقت دانشجو از موارد و صحبت‌های اضافه پرهیز شود. بپردازیم و مهارت‌هایی را به دانشجویان آموزش دهیم که بتوانند با پایین‌ترین هزینه ممکن سایت خود را طراحی کرده و از این طریق کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. خیر اگر بر روی لوکال هاست نصب شود ممکن است به مشکل بر بخورید.

  • شما در یادگیری وردپرس آنهم در این فصل که شبیه به بهار است ، می توانید هرآنچه میخواهید را طراحی کنید و در معرض دید میلیون ها انسان در سراسر جهان قرار دهید.
  • وقتی شما به جایی سفر می‌کنید، قطعا به یک سرپناه نیاز دارید که ویلا هم یکی از همین سرپناه ها به شمار می‌رود.
  • حالا که برای راه اندازی سایتتان زحمت زیادی کشیده اید مواظب امنیت سایتتان باشید تا تمام زحمات شما توسط هکرها از دست نرود.
  • وردپرس برای اولین بار در سال 2003 انتشار پیدا کرد که با زبان برنامه نویسی php هم ساخته شده بود.
  • در صورتی که مشکلی بود ، باید با پشتیبانی قالب خود در ارتباط باشید تا بررسی شود.
  • سپس فایل ZIP آپلود شده که همان فایل نصبی وردپرس است را در پوشه استخراج کنید؛ طوریکه تمامی فایل‌ها، در همین پوشه قرار بگیرد.

پروژه طراحی سایت بگیرند یا قالب های مختلفی برای وردپرس طراحی کنند و در مارکت های مختلف بفروش برسانند. اصولا در پشت صحته هر سایتی یک پنل مدیریت وجود دارد که بواسطه آن بتوانیم محتوا سایت را مدیریت کنیم. این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند. با یادگیری وردپرس می‌توانید در عرض چند ساعت با پرداخت حداقل ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یک وب‌سایت کامل راه اندازی نمایید.

آموزش وردپرس با کدنویسی یا بدون کدنویسی؟

راهنمایی و هدایت قابل قبول کاربر برای تولید محتوای خوب و باکیفیت از نکات قوت این افزونه است. یاد خواهید گرفت چگونه با وردپرس برای خود یک سایت حرفه ای طراحی کنید. یعنی گام بعدی ، بعد از خواندن وردپرس مقدماتی ، کدام بخش از وبکیما است. اما برای گذراندن این گام یادگیری شما نیازی به هیچکدام از این موارد ندارید. از طرفی دیگر هسته اصلی وردپرس به خودی خود بگونه‌ای تنظیم و تدوین شده است که برای موتورهای جستجو نهایت بهینه‌گی را داشته باشد و خیال شما را بابت کدنویسی‌های ساختاری و درونی سایت راحت کند. خوب است بدانید که شما با استفاده از وردپرس و ابزارهای موجود در آن، می‌توانید به راحتی سایت خود را برای موتورهای جستجو اصطلاحا سئو یا بهینه کنید.

جلسه ۱۸: افزونه وردپرس چیست و چگونه کار می‌کند؟

دانشگاه‌ها نیز با کم‌ترین هزینه ممکن می‌توانند وب‌سایت‌های خود را روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کنند. قالب درواقع همان ظاهر وبسایت شماست که تاثیر فوق العاده در روند پیشرفت کسب و کار شما دارد. قالب‌ها به مانند سیستم مدیریت محتوا، به دو بخش آماده و اختصاصی تقسیم می‌شوند که شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

تغییرات، ویرایش‌ها و … در وردپرس کاری ندارد و فقط باید اراده کنید که شروع کنید. شما با وردپرس حتی می‌توانید شروع به کسب درآمد دلاری نیز کنید! فقط باید تمرین زیادی داشته باشید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. مدرک دوره وردپرس (آموزش وردپرس) مجتمع فنی تهران قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار گیرد.