الکسا ممکن است خیلی هوشمندتر از آنچه در حال حاضر است نباشد


“هی ال،ا، می توانم کمی پول درمی آوری؟”

همانطور که توسط رو،مه وال استریت، آمازون قصد دارد کاهش هزینه ها با لاغری برخی از بخش های کمتر سودآور خود. بزرگ ترین نرم افزار ال،ا، نرم افزار دستیار صوتی آمازون است. علیرغم وجود ال،ا در میلیون ها دستگاه اکو و سایر بلند،ای هوشمند در سراسر جهان، تجارت ساخت، پشتیب، و صدور مجوز پلت فرم دستیار صوتی ظاهرا کمتر از آنچه آمازون انتظار داشت سودآور بوده است. (بر اساس WSJ، ،ب و کار ال،ا با زیان 5 میلیارد دلاری در سال کار می کند.)

آمازون در اینجا چند گزینه دارد. می‌تواند روی ال،ا سرمایه‌گذاری کند و برای افزودن توابع بیشتر کار کند، یا تلاش‌های خود را برای بهبود خدمات کاهش دهد و اجازه دهد آن‌طور که هست وجود داشته باشد. با این حال، به ،وان WSJ یادداشت های گزارش، ا،ر کاربران معمولاً عادت دارند فقط از چند دستور صوتی کلیدی استفاده کنند. اگر اینطور باشد، ممکن است آمازون به جای ادامه دادن به افزودن ویژگی های بیشتر، به ال،ا اجازه دهد که این کار منطقی تر باشد.

ال،ا تنها دستیار صوتی با آینده نامشخص نیست. گوگل در ماه اکتبر، زم، که بخشی از آن بود، اقدام مشابهی انجام داد طرح بازسازی کاهش هزینه تاکید بر برنامه ای که دستیار گوگل را در دستگاه های شریکی مانند بلند،ای هوشمند قرار می دهد، کاهش داد. هر دوی این اولویت‌بندی‌ها زم، انجام می‌شود که شرکت‌ها در سراسر فناوری هزاران کارمند خود را ا،اج می‌کنند. ممکن است دقیقاً پایان یک دوره نباشد، اما واضح است که شرکت‌ها هنگام مواجهه با رکود اقتصادی، دستیارهای صوتی خود را اولویت اصلی خود نمی‌دانند.

در اینجا چند خبر بیشتر از دنیای فناوری مصرف کننده است.

اپل فاصله می گیرد

اگر مستعد گم شدن در جنگل هستید، اپل دوست دارد بد،د که به زودی پشت شما خواهد بود. این شرکت اخیراً فشار زیادی را در زمینه فناوری واکنش اضطراری انجام داده است. در رویداد معرفی آیفون 14 خود در ماه سپتامبر، اپل از توانایی جدید خود برای مکان یابی افراد خارج از محدوده دریافت تلفن همراه یا Wi-Fi تبلیغ کرد. سرویسی که اپل با آن تماس می گیرد SOS اضطراری از طریق ماهواره، در اوا، این ماه راه اندازی می شود.

اپل یک سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری در فناوری ردیابی ماهواره ای اضطراری بیشتر پول به شرکت آمریکایی گلوبال استار می رسد که ماهواره های مورد استفاده برای انتقال پیام ها را اداره می کند. طرح SOS اپل شامل ایالات متحده و کانادا می شود. اگر آیفون 14 ب،ید، به مدت دو سال رایگان است، اگرچه اپل نگفته است که پس از آن چقدر از مشتریان هزینه خواهد کرد.

LG Rolls Another One

فراموش کن تاشوها، رول شونده جایی است که در آن قرار دارد. ال‌جی به پیشرفت فناوری نمایشگر قابل چرخش خود با مواد صفحه‌نمایش ادامه می‌دهد که ممکن است (در نهایت) بتو،د هر چقدر که دوست دارید خم کنید، خم کنید و بچرخ،د. این هفته، شرکت کره ج،ی برخی از آنها را به نمایش گذاشت تکنولوژی صفحه نمایش کششی که می‌گوید می‌توان از آن برای دادن انعطاف‌پذیری غیرقابل تحقق صفحه‌نمایش استفاده کرد. صفحه نمایش کشسان مانند یک نوار 12 اینچی از چرم میوه ای با نورپردازی RGB در آن است که می تواند در سراسر کشیده شده است انواع سطوح 20 درصد قابلیت کشش به این م،ی است که دقیقاً تافی نیست، اما ال‌جی می‌گوید که می‌تواند به اندازه ،تیک خم شود. این انعطاف‌پذیری می‌تواند به پیچیدن صفحه‌نمایش در اطراف هر سطحی مانند لباس، مبلمان، دیوارها کمک کند.

برای روشن بودن، ورق کششی هنوز فقط یک نمونه اولیه است. ال‌جی در حال توسعه این فناوری برای و، تجارت، صنعت و انرژی کره ج،ی است. رویای صفحه نمایش کشسان در آینده هنوز دور از دسترس است، اما ال جی می گوید که برنامه این است که پروژه ،تی را تا سال 2024 نهایی کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، صفحه نمایش های کشسان می توانند در دستگاه های مصرف کننده پیاده سازی شوند.

حفاری ماستودون

از زم، که ایلان ماسک زمام امور را در دست گرفت، توییتر در یک سقوط آزاد قرار داشت. چه به خاطر سیل سخنان نفرت، هجوم کلاهبرداران “تأیید شده” یا از بین بردن تیم های اخلاقی در شرکت، تبلیغ کنندگان و کاربران به طور ی،ان از پلت فرم فرار کرده اند. اکنون، مردم در حال تقلا هستند تا جایگزینی برای توییتر بیابند که احساس نمی‌کند برای تغییر سست، وارونه شده و تکان بخورد. بسیاری از مردم به پلتفرم غیرمتمرکز Mastodon روی آورده اند. در واقع آنقدر زیاد است که ماستودون زیر بار همه کاربران جدیدش خم شده است.

این هفته در WIRED آزمایشگاه گجت پاد،ت، ویرایشگر امنیتی WIRED Andrew Couts به این برنامه می‌پیوندد تا ماستودون را کشف کند – چگونه کار می‌کند، حال و هوای این پلتفرم چگونه است، و آیا هرگز به بازسازی هرج و مرج کنترل‌شده‌ای که توییتر است (یا بود) نزدیک می‌شود.

محتوا

این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.


منبع: https://www.wired.com/story/amazon-alexa-reportedly-losing-money/