اپل وان چیست؟ تفکیک طرح ها، قیمت گذاری، و خدمات شامل


شایان ذکر است که Apple TV+ و Apple Arcade همیشه می‌توانند با خانواده شما به اشتراک گذاشته شوند، خواه به طور جداگانه مش، شوید یا با یک طرح جداگانه Apple One. Apple News+ و Apple Fitness+ نیز از اشتراک گذاری خانوادگی پشتیب، می کنند.

آزمایش های رایگان و اشتراک های موجود چطور؟

می تو،د یک ماه آزمایشی رایگان اپل وان دریافت کنید. اگر مش، جدید هستید و هیچ اشتراک فعلی یا آزمایشی رایگان برای هیچ یک از این خدمات ندارید، همه چیز را به مدت یک ماه رایگان دریافت می‌کنید و سپس شروع به پرداخت هزینه ماهانه می‌کنید.

اگر اشتراک‌های موجود یا نسخه آزمایشی رایگان دارید، اوضاع کمی پیچیده‌تر می‌شود. اگر قبلاً مش، برخی از سرویس‌های اپل وان شده‌اید، این اشتراک‌ها ادامه خواهند داشت و بقیه را به‌مدت یک ماه رایگان دریافت خواهید کرد. در پایان ماه، اشتراک‌های فردی فعلی شما به‌طور خودکار لغو می‌شوند و شما شروع به پرداخت هزینه طرح Apple One برای همه چیز خواهید کرد.

اگر به مدت سه ماه امتیاز آزمایشی رایگان Apple TV+ را ،ب کرده باشید، یا از طریق پیشنهادی که استفاده کرده اید، شش ماه رایگان از Apple Music داشته باشید؟ متأسفانه، Apple One آن دوره آزمایشی رایگان را به دوره استاندارد یک ماهه کاهش می دهد، پس از آن شما شروع به پرداخت هزینه طرح Apple One خود می کنید. توجه داشته باشید: اگر طرح Apple One خود را لغو کنید، دیگر هیچ کمک هزینه آزمایشی رایگان دریافت نمی‌کنید.

خدمات اپل وان

با حسن نیت از اپل

برخی از این خدمات دقیقا چه چیزی را ارائه می دهند؟ در اینجا یک نگاه دقیق تر است:

اپل موزیک

Apple Music در راهنمای بهترین خدمات پخش جری، ما انتخاب دوستداران صوتی بود زیرا کل کتابخانه بیش از 90 میلیون آهنگ در قالب بدون اتلاف در دسترس است و صدای سه بعدی همهجانبه ای را با آلبوم های تنظیم شده در Dolby Atmos دریافت می کنید. این یک برنامه عالی برای آیفون و پشتیب، از سیری دارد، اما برنامه اندروید کاملاً خوب است و ما طرفدار برنامه دسکتاپ نیستیم. اشتراک گذاری و تنظیم لیست پخش اجتماعی با سرویس مورد علاقه ما، S،ify مطابقت ندارد، اما شکاف در حال کاهش است. اگر می‌خواهید از S،ify به Apple Music بروید، می‌تو،د لیست‌های پخش خود را نیز بگیرید.

Apple TV+

با تمرکز بر کیفیت بر کمیت، Apple TV+ با کتابخانه های عظیم ارائه شده توسط Netflix، Disney+، و Hulu رقابت نمی کند و شایسته جایگاه خود در راهنمای بهترین خدمات پخش جری، ما است. در فیلم ها سبک است، اگرچه نکات برجسته وجود دارد، مانند تراژدی مکبث، Wolfwalkers، و فنچ. اما جذابیت واقعی Apple TV+ نمایش‌های پرطرفدار غیرقابل چشم پوشی است جدایی، پایه، تد ،و، و نمایش صبحگاهیو مستندهای موسیقی عالی نیز دارد. همه چیز به صورت 4K با HDR ارائه می شود، و خیر، برای تماشای محتوا در Apple TV+ نیازی به Apple TV ندارید.

اپل آرکید

پس از گذشت سه سال از انتشار آن، تأثیر Apple Arcade بر روی بازی های موبایل هنوز مشخص نیست. چیزی که جای بحث ندارد این واقعیت است که برخی از بهترین بازی های موبایلی را بدون تبلیغات یا ،یدهای درون برنامه ای ارائه می دهد. اکنون بیش از 200 ،وان در Apple Arcade وجود دارد که بسیاری از آنها انحصاری هستند. برخی از موارد مورد علاقه ما عبارتند از بزرگراه های کوچک، Sayonara Wild Hearts، ساسکواچ یواشکی، بلونز TD6، و با دقت جمع کنید.

iCloud+

همه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان در iCloud دریافت می کنند، اما به زودی با پشتیبان گیری از دستگاه، ع، ها و ویدیوها پر می شود. می تو،د برای دریافت 50 گیگابایت، 200 گیگابایت یا 2 ترابایت به iCloud+ ارتقا دهید و هر گزینه از اشتراک گذاری خانوادگی پشتیب، می کند. چندین سرویس ذخیره سازی ابری جایگزین وجود دارد که با دستگاه های اپل به خوبی کار می کنند، اما iCloud کاملاً یکپارچه شده است. جدا از فضای اضافی، دلیل دیگری برای ارتقا به iCloud+، ویدیوی امن HomeKit است. به دوربین‌های امنیتی HomeKit و زنگ‌های ویدیویی اجازه می‌دهد 10 روز فعالیت را ضبط کنند که در برنامه Home قابل مشاهده است. طرح 50 گیگابایتی از یک دوربین تکی، طرح 200 گیگابایتی حدا،ر پنج دوربین را پوشش می دهد و طرح 2 ترابایتی از دوربین های نامحدود پشتیب، می کند. این ویدیوهای HomeKit در محدودیت فضای ذخیره سازی iCloud شما حساب نمی شود. هر اشتراک iCloud+ نیز شامل می شود رله خصوصی، که مرور وب سافاری شما را رمزگذاری می کند و ایمیل من را مخفی کنید، که آدرس های ایمیل تصادفی و منحصربفردی را در اختیار شما قرار می دهد تا زم، که ترجیح می دهید آدرس ایمیل خود را خصوصی نگه دارید، از آنها استفاده کنید.

Apple News+

اگر عاشق خواندن مجلات بزرگی مانند (ahem) WIRED هستید، جغرافیای ملی، نیویورکر، زمان، مردم، ووگ، رولینگ استون، و علوم پرطرفدار، یا رو،مه هایی مانند رو،مه وال استریت و لس آنجلس تایمز، می‌تو،د آن‌ها و بسیاری موارد دیگر را در برنامه News با اشتراک Apple News+ پیدا کنید. این سرویس شما را از دیوارهای پرداخت نجات می‌دهد، ارائه نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد و بر اساس علایق شما، مدیریت ارائه می‌دهد. از جنبه منفی، همه چیز را شامل نمی شود-مجله نیویورک تایمز و واشنگتن پست معروف در دسترس نیستند. همچنین فقط روی دستگاه های اپل کار می کند.

Apple Fitness+

خدمات اشتراک تمرین در آغاز همه‌گیری محبوبیت پیدا کرد، زیرا مردم دیگر نمی‌توانستند از باشگاه دیدن کنند. Apple Fitness+ انواع مختلف تمرین از یوگا گرفته تا تمرینات قدرتی، پیاده‌روی و دویدن با هدایت صوتی، مدیتیشن، همراه با معیارهای زمان واقعی را ارائه می‌دهد. از طریق برنامه تن، اندام در iP،ne، iPad یا Apple TV کار می کند و به Apple Watch Series 3 یا جدیدتر نیاز دارد. می تو،د در بررسی ما بیشتر در مورد آن بخو،د، اما از آن زمان گسترش یافته است. (اپل هر هفته حدود 30 تمرین و مدیتیشن جدید اضافه می کند.)

چگونه در اپل وان مش، شویم

اگر در آن فروخته می شوید اپل وان، ثبت نام در دستگاه اپل آسان است. قابل اعتماد و متخصص تنظیمات، حساب (روی نام خود ضربه بزنید) اشتراک ها، و یک را خواهید دید اپل وان را دریافت کنید گزینه. خودشه!


منبع: https://www.wired.com/story/what-is-apple-one/