ایلان ماسک اسپیس ایکس برای تامین مالی استارلینک برای اوکراین وثیقه گذاشت


کاربران از صرافی ارزهای دیجیتال سانتیگراد در خطر است. هفته گذشته، این شرکت به ،وان بخشی از روند ورش،تگی خود، سندی 14500 صفحه ای ارائه کرد که به نظر می رسد حاوی نام کامل و تراکنش های اخیر کاربرانش باشد. این اطلاعات حساس که معمولاً خصوصی است، هویت دنیای واقعی افراد را به تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ناشناس آنها مرتبط می‌کند، و آنها را به اه،ی بالغ برای کلاهبرداران و سایر مجرمان و محققین ردیابی رمزنگاری تبدیل می‌کند.

اگر قصد ارتقا به پی،ل 7 یا پی،ل 7 پرو جدید را دارید، مطمئن باشید که گوگل سخت‌افزار امنیتی گوشی را در م،ن قرار می‌دهد تا هک ، دستگاه را تا حد امکان پرهزینه کند. نه تنها این، غول فناوری قصد دارد اوا، سال جاری یک VPN داخلی برای اندروید عرضه کند.

برای کاربران ویندوز 11، نحوه استفاده از ویژگی‌های محافظت خودکار فیشینگ مایکروسافت را بررسی کردیم. و برای دانش‌آموزان و والدین آنها دقیقاً توضیح دادیم که برای محافظت در برابر فناوری نظارت مدرسه چه باید کرد.

سرانجام، هیئت منصفه کانکتیکات این هفته تصمیم گرفت که ال، جونز، مجری Infowars، باید نزدیک به 1 میلیارد دلار غرامت به خاطر بدنام ، خانواده های قرب،ان تیراندازی دسته جمعی در سال 2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک، و همچنین یک مامور FBI که به صحنه وحشتناک واکنش نشان داد، بپردازد. جایزه تاریخی هیئت داوران م،ای «آزادی بیان» در ایالات متحده را تغییر نمی‌دهد، اما ممکن است باعث شود پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های اطلاعات نادرست خود تجدیدنظر کنند.

اما این همه ماجرا نیست! هر هفته اخباری را که به طور عمیق پوشش نداده‌ایم جمع‌آوری می‌کنیم. برای خواندن داستان های کامل، روی سرفصل ها کلیک کنید و در آنجا ایمن بم،د.

اسپیس ای، می گوید دیگر نمی تواند خدمات اینترنت ماهواره ای Starlink در اوکراین جنگ زده را تامین مالی کند. بیش از 20000 پایانه استارلینک از زمان حمله روسیه در ماه فوریه به این کشور اهدا شده است و این خدمات راه نجاتی برای تلاش های نظامی اوکراین بوده است. اما ۱۲۰ میلیون دلاری که برای تامین مالی این سرویس تا پایان سال صرف می‌شود، برای اسپیس‌ای، بسیار زیاد است و طبق گزارش‌ها، این شرکت از پنتاگون خواسته است تا این صورت‌حساب را در آینده دریافت کند.

اقدام برای جذب سرمایه در زمان نامطلوبی برای ایلان ماسک، مدیرعامل صراحتا اسپیس ای، صورت می‌گیرد. نامه فاش شده که در آن از پنتاگون خواسته شده تا هزینه پایانه ها و خدمات استارلینک اوکراین را پرداخت کند، تاریخ 8 سپتامبر است. کمتر از یک ماه بعد، در 3 اکتبر، ماسک در توییتر با مقامات اوکراینی درگیر شد پس از پیشنهاد این کشور به پایان جنگ با موافقت تا حد زیادی با خواسته های روسیه در حالی که یک گزارش او گفت که ماسک قبل از توئیت خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تماسی داشته است در مورد اینکه اوکراین با روسیه، میلیاردر و ،لین راضی می کند. رد تماس صورت گرفت.

کلیسای عیسی مسیح مقدسین آ،ا،مان (که اغلب با نام LDS یا کلیسای مورمون شناخته می شود) این هفته فاش کرد که هکرها در اوا، ماه مارس به سیستم های آن نفوذ کرده اند. در یک بی،ه، کلیسا گفت که تا کنون به درخواست نیروی انتظامی این نفوذ را فاش نکرده است. در حالی که LDS می گوید که تاریخچه اهدا و اطلاعات کارت پرداخت قابل دسترسی نبوده است، داده ها ممکن است شامل «نام کاربری، شماره سابقه عضویت، نام کامل، ،ت، آدرس(های) ایمیل، تاریخ تولد، آدرس پستی، شماره تلفن(های) و ترجیحی باشد. زبان.” به گفته کلیسا، مقامات فدرال بر این باورند که این نقض “بخشی از یک الگوی حملات سایبری تحت حمایت ،ت با هدف سازمان‌ها و ،ت‌ها در سراسر جهان است که هدف آنها آسیب رساندن به افراد نیست.”

کاربران سیگنال در اندروید مجموعاً این هفته پس از Signal Foundation ناله ،د اعلام کرد که دیگر از پیام کوتاه و MMS در برنامه پشتیب، نمی کند. این ویژگی راحت به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد که بدون توجه به اینکه آیا در سیگنال هستند یا نه، از طریق برنامه پیام ارسال کنند. (نسخه iOS سیگنال از این ویژگی پشتیب، نمی کرد.) سیگنال در اطلاعیه خود اعلام کرد که این حرکت به دلیل ناامنی ذاتی پیامک ها و احتمال اینکه کاربران فراموش کنند که پیام های رمزگذاری شده سرتاسری را به غیر از آنها ارسال نمی کنند، بوده است. سیگنال مخاطبین Greyson Parrelli، توسعه دهنده اصلی اندروید سیگنال، در یک پست انجمن اضافه شده است بخشی از دلیل حذف پیامک و MMS توسط Signal به این دلیل بود که سیگنال با RCS، پروتکل پیام‌رس، جدید گوگل، «خوب بازی نمی‌کند».

این روزها حتی انتخابات مبتنی بر ،س امن نیست. روز یکشنبه، مسئولان مسابقه سالانه هفته ،س چاق پارک ملی کاتمای کشف شده یک نفر با پر ، 9000 برگه رای جعلی به نفع یک ،س به نام 435، رای را میمون کرده است. مقامات یکپارچگی انتخاباتی ،س چاق به زودی هزاران آدرس ایمیل جعلی مرتبط با برگه های رای جعلی را کشف ،د، شمارش را تصحیح ،د و یک کپچا به آن اضافه ،د. سایت برای دفع اسپمرها در نهایت یک گریزلی 1400 پوندی با نام من، 747 با حدود 7000 رای از 435 پیشی گرفت و برنده رقابت شد. امبر کرافت، که به اجرای مسابقه در پارک کمک می‌کند، گفت: «،س‌ها در واقع از رقابت یا برنده شدن در هفته ،س چاق چیزی به دست نمی‌آورند. بلومبرگ. علیرغم اینکه کدام ،س بیشترین آرا را در رقابت هفته ،س چاق به دست آورده است، همه آنها برنده هستند.




منبع: https://www.wired.com/story/elon-musk-starlink-funding-ukraine/