این برنامه از Schneider Electric می‌تواند به بهینه‌سازی مصرف انرژی خانه شما کمک کند—برای قیمت


میدونی دقیقاً وقتی از خانه دور هستید، وسایل و وسایل شما چقدر برق می خورند؟ یا هر چند وقت یکبار هزینه های انرژی در نوسان است؟ توجه به این عوامل به طور فزاینده ای اهمیت دارد قیمت برق افزایش یافت و قطعی ها می شود یک اتفاق رایج تر. این چیزی است که اشنایدر الکتریک می خواهد به آن کمک کند.

شرکت مدیریت برق اخیرا اعلام کرده است خانه اشنایدر، سیستمی که نوید بینش و کنترل برق خانه شما را از طریق یک برنامه در تلفن شما می دهد. این شامل پنل الکتریکی هوشمند، باتری پشتیبان، شارژر خودروی الکتریکی، اینورتر خورشیدی، کلیدهای روشنایی هوشمند، دیمرها و پریزهای هوشمند است. طبیعتاً ارزان نیست و برای یک سیستم کامل حدود 10000 دلار هزینه دارد. ناگفته نماند، نصب مختل خواهد شد.

و، انرژی آمریکا می بیند سیستم های مدیریت انرژی خانه (HEMS) به ،وان یک قطعه مهم از پازل در کار به سمت یک شبکه هوشمندتر. اما HEMS در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. بسیاری از ما قبلاً سیستم‌های مقاوم‌سازی شده را با ترموستات‌های هوشمند، دوشاخه‌های هوشمند و وسایل متصل به وای‌فای با هم ،یب کرده‌ایم. با افزودن پنل های خورشیدی برای تولید برق و باتری برای ذخیره سازی، با یک سیستم کنترل در بالا، افرادی که توانایی ،ید این سیستم ها را دارند می توانند مصرف انرژی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

روش اشنایدر می خواهد کل فرآیند را ساده کند. با نصب کامل، می‌تو،د مصرف برق را در سراسر خانه‌تان کنترل کنید، مصرف هر دستگاه را بررسی کنید و ببینید دقیقاً چقدر هزینه دارد. شما می تو،د اتوماسیون را برای کاهش انرژی تلف شده راه اندازی کنید. برای مثال، می‌تو،د زمان‌بندی کنید که سوکت‌ها و چراغ‌های مختلف هنگام کار به‌طور خودکار خاموش شوند – که می‌تواند برق تلویزیون‌ها، بلند،ای هوشمند و دیگر خون‌آشام‌های غیرضروری را در حالت آماده به کار قطع کند، در حالی که مشخص می‌کند وسایلی مانند یخچال شما باید روشن بمانند. . می‌تو،د شارژ EV را در ساعات کم مصرف یا در طول شب، زم، که برق ارزان‌ترین قیمت است، برنامه‌ریزی کنید. با باتری خانگی و پنل های خورشیدی می تو،د انرژی را در طول روز ذخیره کنید و در ساعات اوج مصرف برای صرفه جویی در هزینه از آن استفاده کنید. یک باتری همچنین به شما امکان می دهد در صورت قطعی برق، برق را برای پریزهای خاص روشن نگه دارید.

مدیریت انرژی خانه م،ار

ع،: اشنایدر

مغز این سیستم Schneider Pulse است، یک تابلوی الکتریکی هوشمند که قادر است منابع انرژی در خانه شما را به هم متصل کند و از طریق برنامه Schneider Home به شما کنترل دانه ای بدهد. این به شما امکان می دهد توزیع نیرو را متعادل کنید، که می تواند به ویژه برای افرادی با محدودیت ظرفیت مفید باشد. این سیستم هوشمندی برای متعادل ، بار شما دارد، شاید شارژر خودروی برقی خود را هنگام پختن شام خاموش کند و پس از اتمام کار مجدداً راه اندازی شود تا بار کاهش یابد.


منبع: https://www.wired.com/story/schneider-،me-energy-management/