این تقویت کننده باتری قابل حمل خودرو یک نجات دهنده در کنار جاده است


چند چیز می تواند روز خود را به طور ناگه، ،اب کنید که سعی کنید ماشین خود را روشن کنید و با سکوت مرده باتری مرده روبرو شوید. اگر بدشانس هستید، بهترین گزینه این است که شخص دیگری را با یک ماشین کاربردی و چند کابل جامپر پیدا کنید تا به شما کمک کند تا دوباره راه اندازی شود. با این حال، اگر آماده باشید، می تو،د در عرض چند ث،ه از عهده آن برآیید.

اینجاست که یکی از ابزارهای مورد علاقه من وارد می شود: یک بسته باتری قابل حمل. من آن را در عقب ماشینم نگه می‌دارم و از قبل به راحتی هزینه‌اش را پرداخت کرده‌ام. این یک بسته باتری 12 ولتی 1000 آمپری است که قادر است بیشتر خودروها را بپرد. مزایا به همین سادگی است، اما نمی توان اغراق کرد که چقدر می تواند یک نجات دهنده باشد.

درست سر وقت

این برای من زم، به خانه هدایت شد که من از دور خارج از ایالت به خانه رانندگی می کردم. من 24 ساعت رانندگی داشتم که چندین روز طول می‌کشید، بنابراین زمان عالی برای کشف اینکه باتری ماشینم در آ،ین پایه‌های خود است، بود. دینام خوب بود وقتی ماشین روشن شد کار کرد، اما باتری آن به اندازه کافی شارژ نمی شد. هر سوم بار که ماشین را روشن می کردم، باتری آن تمام می شد.

بدون بسته باتری، گزینه های من محدود می شد. می‌توانستم ماشینم را به مغازه‌ای ببرم تا باتری را تعویض کنم، اگرچه این کار زمان می‌برد و باعث می‌شد خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم از حالت خارج شوم. از طرف دیگر، می‌توانستم یک باتری ب،م و خودم آن را تعویض کنم (این یک فرآیند نسبتاً ساده در بسیاری از ماشین‌ها است) اما ابزارم را همراه خودم نداشتم، بنابراین گران‌تر از چیزی بود که لازم بود.

به علاوه، برای انجام هر یک از این کارها، هنوز باید با AAA یا سرویس دیگری تماس بگیرم، یا منتظر بمانم تا ،ی بیاید و ماشینم را بپرد تا بتوانم آن را به هر جایی ببرم. در حالی که دریافت کمک از یک غریبه مفید همیشه خوب است، اما دقیقاً یک برنامه اضطراری نیست.

چراغ ها روشن

خوشبختانه، نیازی به انجام هیچ کدام از این کارها نداشتم، زیرا این بسته باتری را در ماشینم داشتم. با شارژ کامل، نه تنها یک بار می‌توانست از ماشین بپرد، بلکه می‌توانست چندین دفعاتی که برای تکمیل رانندگی به خانه نیاز داشتم. (سلب مسئولیت: من توصیه نمی کنم به طور مداوم به بسته باتری اعتماد کنید. لطفاً در اسرع وقت باتری مرده خود را تعویض کنید!)

در نهایت، من توانستم بدون تمدید سفر یا صرف مقدار زیادی پول نقد اضافی برای تعمیر ماشینم به خانه برسم. پس از بازگشت، برداشتن باتری از قفسه و تعویض آن با ابزارهای خود در خانه آسان بود. باتری مرده ای که می توانست کل سفر من را ،اب کند در عوض یک آزار و اذیت کوچک بود. سخت است که برای چنین آرامشی قیمت گذاری کنید، اما این بسته 100 دلار قیمت دارد و به نظر منصفانه تر است.

در اینجا ذکر این نکته مهم است که در حالی که باتری‌های لیتیوم یونی شهرت کمی و انفجاری دارند، این باتری خاص برای ذخیره‌سازی از -4 درجه فارنهایت تا 122 درجه فارنهایت رتبه‌بندی شده است. من مشکلی ندارم که آن را تمام وقت در صندوق عقب ماشینم نگه دارم، اما اگر در وسط بیابان یا در مک، با کولاک زیاد زندگی کنید، معا، ریسک و فایده ممکن است برای شما تغییر کند.

اما – انگار به انگیزه دیگری نیاز داشتید – این بسته خاص با یک چراغ قوه داخلی ارائه می شود و می توان از آن برای شارژ تلفن خود استفاده کرد. بنابراین حتی اگر خودروی شما مشکلی بزرگتر از باتری مرده داشته باشد، گوشی شما هم نمی میرد، بنابراین می تو،د برای کمک تماس بگیرید.


منبع: https://www.wired.com/story/portable-car-battery-rave/