بررسی “افسانه زلدا: اشک های پادشاهی” – تکامل، نه انقلاب


پسندیدن ماین کرافت، بازیکنان باید این اعماق را برای مواد گرانبها شجاع کنند و مانند ماین کرافت، آنها باید با دشمنان شریر مبارزه کنند. در اینجا نسخه‌های مسموم Hynoxes و Lynels و چیزهای جدید بدی دیگر وجود دارد که نباید ،اب شوند. به نظر می رسد این مکان برای نبرد ساخته شده است، یک میدان آزمایشی که توسط یک است، قلب محدود اداره می شود. اگر دشمنی به لینک ضربه بزند یا روی گلوم بایستد، قلبش برای همیشه پاک می شود تا زم، که به یک ایست بازرسی برگردد. او نمی تواند به سادگی 4000 سیب بخورد و ادامه دهد.

بدون شک، اعماق تفرقه انگیزترین جنبه را ثابت خواهد کرد اشک. برخی دوست دارند که از ص،ه های تاریک وسیع آن برای مبارزه های جدید بالا بروند. برخی از آنها بالای سطح باقی می مانند – به دور از تاریکی استریل.

برای عبور از اینها در سرزمین های جدید، نینتندو از ترفندهای وفادارترین طرفداران خود تقلید کرده است. OTW بازیکنان در یوتیوب به خاطر ماشین‌های پرواز، رانندگی و قایقر، خانگی بدنام شده‌اند. سوپرشارژهای نینتندو با Ultrahand، قدرتی که به بازیکنان اجازه می‌دهد راکت‌ها، شیرهای آتش، چرخ‌ها، پنکه‌ها، میله‌ها، آینه‌ها، بمب‌های ساعتی و تعداد زیادی اشیاء دیگر را با هم ب،بانند تا هر چیزی را که ذهنشان می‌تواند ایجاد کند، ب،بانند.

دراز مدت، این جایی خواهد بود اشک متفاوت تر به نظر می رسد نفس. خلاق واقعاً چیزهایی را که هنوز تصورش را نمی‌کردید، می‌سازد. افراد کمی خلاق، هاورکرافت‌های سر به فلک کشیده، بالن‌ها و موشک‌ها، جیپ‌های غوغایی و گاری‌های ،‌کشی قدیمی را خواهند ساخت. و ورش،ته خلاق، مانند من، 10 کنده را بارها و بارها به هم می ،باند تا یک صدپا باشکوه برای هر مانعی من، باشد.

گاهی اوقات کنترل های بیهوده توسط یک ویژگی ساخت خودکار کاهش می یابد، که به شما امکان می دهد شماتیک ها را ذخیره کنید تا فوراً خلاقیت های قدیمی را تداعی کنید. این مس،ه – مضحک عمق جعبه شنی در اینجا مانند تماسی با سازندگان در دوران پخش است – مردم هنوز در حال انجام هستند OTW مطالب سال ها بعد; این بازی برای تقویت این مشارکت طراحی شده است.

اگر اولیه هیج، نفس هیبت کاوش در یک سرزمین جدید القا شده بود، اینجا نوستالژی تجدید نظر در یک سرزمین قدیمی است. احساس می کنید پس از سال ها سفر برگشته اید و متوجه می شوید که یکی از بستگان خانه مورد علاقه شما را بازسازی کرده است (و دو بال اضافی به خانه شما اضافه کرده است). شما می تو،د به م،ای واقعی کلمه با استفاده از نقشه قدیمی حرکت کنید OTW، اما زمان و فاجعه، Hyrule را تغییر داده است. روستای کاکاریکو توسط ویرانه ها بمباران شده است. یک شرکت معدنی شرکتی کوه مرگ را تصاحب کرده است. پیچ و خم ها به آسمان بلند شده اند. شبکه‌ای از غارهای جدید زمین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ولی نفسهمان ساختار اساسی باقی می ماند. شما باید به روستای ریتو، دامنه زورا، شهر گرودو و کوه مرگ برگردید، که اکنون درگیر بلایای طبیعی است. گورون ها به سنگی که ذهن را تغییر می دهد معتاد شده اند. Gerudo توسط طوفان های شن هیولا به زیر زمین مجبور شد. کاخ براق زورا توسط ، پوشیده شده است. ریتو توسط طوفان و برف محاصره شده است. در هر مورد، این فجایع با ظاهر زلدا پیش بینی می شود. داستان در اینجا اساسی‌تر است – اگرچه هنوز با برخی فلاش‌بک‌ها روایت می‌شود.

جانوران الهی بداخلاقی، و رئیس‌های کپی پیست آن‌ها، به نفع معابد سنتی‌تر به سبک زلدا – باد، آتش، و غیره – و مبارزات منحصربه‌فرد رفته‌اند. این معابد ،یبی جالب از جدید و قدیمی هستند و از نظر زیبایی‌شناسی بسیار جالب‌تر هستند – چه پیچ و خم‌های آتش گاری یا قایق‌های بلند بادی – اما طراحی مشابهی با جانوران الهی دارند. طرفداران معابد “سنتی” زلدا خوشحال تر خواهند بود اما سیر نمی شوند. (این را می‌توان در مورد بسیاری از بازی‌ها گفت.) سیاه‌چال‌های پلان باز پیمان فاوستی دنیای باز هستند: شما هنوز هم می‌تو،د با این معابد به ترتیبی که انتخاب می‌کنید مق، کنید، برای شخصیتی که می‌تواند از طریق سقف منفجر شود اجتناب‌ناپذیر است. اتاق‌های سیاه‌چال سنتی Zelda در زیارتگاه‌ها زندگی می‌کنند.

به ،وان یک مجموعه بی امان، این Zelda من را به یاد بازی های Rareware قدیمی می اندازد، اما به طور مهمی انگیزه جدیدی به مبارزه با لنگر و برداشت می دهد. اکنون می توان میوه ها را به فلش ها وصل کرد تا آسیب های اساسی ایجاد کنند. یک رئیس بوکوبلین بوق می اندازد که آسیب سلاح شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. یک شمشیر پهن ساده را می توان با استخوان های هینو، پوشاند. شمشیرها در حال حاضر بسیار بیشتر دوام می آورند، زم، که ذوب می شوند، اگرچه هنوز هم می شکنند. اسلحه‌های افسانه‌ای، مانند شمشیر Biggoron را می‌توان با قیمت بالای شعر، شعله‌های آبی ریز در سراسر جهان تاریک ،یداری کرد.


منبع: https://www.wired.com/story/legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom-review/