بررسی هوم پاد اپل (2023): قدیمی و کهنه


اپل اهمیت می دهد a چیزهای زیادی در مورد موسیقی استیو جابز آنقدر آن را دوست داشت که آی پاد و آیتونز را اختراع کرد تا به ما اجازه دهد همه آن را همه جا بیاوریم و شخصاً مالک آن باشیم. زبان فنلاندی چند هزار دلاری در اتاق نشیمن با تزئینات پراکنده اش. تا به امروز، Apple Music یکی از بهترین سرویس‌های استریم صدا است که می‌تو،د به لطف پشتیب، صوتی بدون افت در آن مش، شوید. هدفون هایی که آن می سازد، هم خودش و هم از طریق Beats، تا حد زیادی فوق العاده هستند.

پس شرم آور است که این شرکت هنوز نتوانسته یک بلندگوی هوشمند با اندازه کامل بسازد. هوم پاد که اخیراً بازسازی شده است نه تنها یک بازتولید بصری تقریباً عالی از مدل متوقف شده از سال 2018 است، بلکه به ندرت پیشرفت صوتی دارد. هوم پاد جدید درایورهای کمتری برای صدا دارد، با S،ify و سایر سرویس‌های محبوب ناسازگار می‌ماند و وقتی دوستانتان تمام می‌شوند، هنوز نمی‌تواند با هیچ چیز جز دستگاه‌های اپل ارتباط برقرار کند. صفحه نمایش تمام رنگی در بالا بزرگتر است، اما نمی تواند اطلاعات بیشتری را نسبت به نوار آبی آمازون اکو منتقل کند.

در سال 2018، تا زم، که دستیار صوتی کار می کرد و بلندگو می توانست اتاق شما را پر از صدا کند، مواردی مانند این تا حدودی قابل قبول بودند. اما با توجه به اینکه اکنون رقبای بسیار عالی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند، اجازه دادن به هوم پاد سخت است. HomePod Mini کوچک‌تر در حال حاضر همان کنترل صوتی Siri را انجام می‌دهد (اگر آن را به Google Assistant یا Amazon Alexa ترجیح می‌دهید، که از نظر عینی بهتر هستند)، و کیفیت صدای بیش از حد کافی را برای افرادی که فقط می‌خواهند کمی موسیقی بگذارند ارائه می‌دهد.

مگر اینکه 600 دلار برای دو هوم پاد برای گوش دادن به صورت استریو ،ج کنید، کیفیت صدا آنچنان عالی نیست، با کمک بیس زیاد و کیفیت چند، در رده می،. می‌تو،د همان حس «من در حال پخش موسیقی هستم» را از مدل کوچک‌تر یا از هر تعداد رقیب با هزینه کمتر دریافت کنید. اگر می خواهید صدایی با کیفیت بالا داشته باشید، آن را در اینجا پیدا نخواهید کرد.

مارشملو جدید، همان شکل

ع،: اپل

از نظر فیزیکی، هوم پاد جدید کمی اسکوات تر از مدل قدیمی تر است، صدای مارشمالوی کوچکی با ارتفاع حدود 7 اینچ. در غیر این صورت، تفاوت اصلی که متوجه خواهید شد صفحه نمایش بزرگتر در بالا با دکمه های افزایش و کاهش صدا یکپارچه است. بگویید «Hey Siri»، و دستیار صوتی اپل بیدار می‌شود، با پخش شدن پ،مای رنگارنگ در بالای صفحه نمایش داده می‌شود تا به شما اطلاع دهد که دارد گوش می‌دهد.

یکی از تفاوت‌هایی که بسیاری از ،، که مدل قدیمی را به خاطر می‌آورند از آن استقبال می‌کنند، کابل برق قابل جابجایی است که به ،یداران اجازه می‌دهد آن را از سوراخ‌های گاهی کوچک مبلمان عبور دهند. آ،ین مورد فاقد این بود و بسیاری از مردم را با مبلمان سفارشی عصب، کرد.

مانند مدل قبلی، مدل جدید در دو رنگ ارائه می شود: سفید و Midnight که رنگ مشکی کمی تیره تر از رنگ قبلی است. برخی گزارش های اولیه نشان داده اند که مدل سفید مانند آ،ین، وقتی روی سطوح چوبی باقی می مانند، چوب را با حلقه ها لکه می کند. من چنین مشکلی نداشتم، اما هنوز هم یک مورد سیاه را دریافت می کنم. پارچه سفید اپل در طول سال ها با گرد و غبار و سایش و پارگی لکه دار می شود.

ساخته شده برای آیفون

ع،: اپل

مانند آ،ین مدل، راه اندازی یک نسیم است. یک آیفون قدیمی (با جدیدترین نرم افزار) را روی آن نگه دارید تا هوم پاد فوراً آن را تشخیص دهد و راه اندازی کند. شما به آن می گویید که در چه اتاقی است و به مسابقات می روید، تا زم، که تلفن شما قبلاً به Apple Music وارد شده باشد. در اینجا سازگاری S،ify، YouTube Music، Tidal یا Amazon Music را دریافت نخواهید کرد، اما HomePod از Pandora، Deezer، TuneIn Radio، iHeartRadio و موارد دیگر پشتیب، می‌کند. می‌تو،د از AirPlay برای پخش سرویس‌های پشتیب،‌نشده بر روی بلندگو استفاده کنید، اما این یک راه‌حل بسیار آزاردهنده است و باید مهمان‌ها آیفون داشته باشند.


منبع: https://www.wired.com/review/apple-،mepod-2023/