بررسی Lenovo Slim Pro 7 (2023): یک لپ تاپ قدرتمند و سبک AMD


یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه صفحه نمایش آن است. این صفحه نمایش 14.5 اینچی دارای رزولوشن 2560 در 1600 پی،ل است و رزولوشن آن 2.5K است. این قابلیت لمسی است، اگرچه هنوز کاربرد زیادی برای لمس روی لپ‌تاپ پیدا نکرده‌ام. جالب‌تر نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی است که برای خوشحال ، گیمرهای هاردکور کافی نیست (اگر شما هستید، Slim Pro 7 X دستگاهی است که می‌خواهید، با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز)، اما همه چیز را می‌سازد. دیگر کاملا صاف صفحه نمایش دارای نسبت 16:10 است که به شما ارتفاع کمی بیشتر از معمول 16:9 می دهد. زیاد به نظر نمی رسد، اما به نظر من هنگام مرور وب مفید است. همچنین پانل پیش نمایش در ویرایشگرهای ویدیو را کمی بزرگتر می کند.

صحبت از ویرایش ویدیو شد، من این کار را کردم و Slim Pro 7 به خوبی از پس آن برآمد. من از هر دو استفاده کردم مخلوط کن در ویندوز و Kdenlive در لینو،. قبل از اینکه شاهد افزایش عملکرد زیاد باشم، مجبور بودم پشتیب، از GPU را در Kdenlive فعال کنم، اما در نهایت توانستم 5 دقیقه فیلم 5.2K را در کمتر از 12 دقیقه رندر کنم. برای مرجع، Lenovo X14 من با AMD Ryzen 7 سری 6000 بیش از 30 دقیقه طول می کشد تا همان فیلم را ارائه دهد. تفاوت اصلی؟ کارت گرافیک اختصاصی

برای قدرد، از عملکرد در اینجا نیازی به ویرایش ویدیو ندارید، اما اگر ویدیو را ویرایش نمی‌کنید یا کارهایی که با پردازنده گرافیکی فشرده هستند انجام نمی‌دهید، ممکن است برای نیازهای شما کمی بیش از حد باشد. در عین حال، نرخ تازه‌سازی پایین‌تر صفحه به این م،ی است که این بهترین گزینه برای بازی‌های موبایلی نیست، اگرچه بدون شک به گیمرهای معمولی که بازی می‌کنند خدمت می‌کند. دره استاردیو.

پورت های خوب، دوربین بد

عملکرد ویدیویی خوب مانند این اغلب به م،ای عمر باتری ضعیف است، اما در اینجا اینطور نیست. لنوو یک باتری 73 وات ساعتی دارد که می‌تواند در دنیای واقعی حدود هفت ساعت عمر باتری داشته باشد. هر چه زمان بیشتری را صرف ویرایش ویدیو کنید، این عدد کاهش می یابد، اما هنوز هم برای لپ تاپ هایی با این مشخصات بسیار چشمگیر است. کافی است بگوییم که برای استفاده معمولی می تو،د تقریباً یک روز کار را انجام دهید، اما اگر برای ویرایش ویدیو به کافی شاپ می روید، شارژر را بیاورید. همچنین باید توجه داشته باشم که شارژر، اگرچه این روزها برای شارژر لپ تاپ نسبتاً بزرگ است، در واقع باتری را خیلی سریع شارژ می کند. لنوو می‌گوید با شارژ 15 دقیقه‌ای می‌تو،د سه ساعت از عمر باتری خود را دریافت کنید، ادعایی که در آزمایش من ثابت شد.

ع،: لنوو


منبع: https://www.wired.com/review/lenovo-slim-pro-7-amd-laptop/