بررسی Lenovo ThinkPhone توسط Motorola: Getting There


من صفحه نمایش 6.6 اینچی را دوست دارم. بزرگ است، اما از آنجایی که گوشی باریک تر از پهن است، باز هم به راحتی قابل درک است. شما از یک پنل OLED 144 هرتزی استقبال می کنید که بسیار واضح، روشن و رنگارنگ است—در اینجا هیچ شکایتی وجود ندارد. من آن را روی 120 هرتز تنظیم کردم زیرا این برای من مایع زیادی است و باعث صرفه جویی در عمر باتری می شود. اگر صحبت از آن شد، شما یک سلول باتری 5000 میلی آمپری دریافت می کنید که حتی با استفاده بالاتر از حد متوسط، به راحتی دو روز کامل برای من دوام آورد. هورا!

خوب، من یک ایراد با صفحه نمایش دارم. موتورولا تقریباً تنها سازنده تلفن اندرویدی است که نمایشگر همیشه روشن ارائه نمی‌دهد، که معمولاً به شما امکان می‌دهد زمان و اعلان‌ها را بدون نیاز به برداشتن یا لمس ، گوشی مشاهده کنید. در عوض، موتورولا از Peek Display استفاده می‌کند، که از شما می‌خواهد برای مشاهده ساعت و هشدارها با تلفن تعامل داشته باشید. من متوجه شدم نه همه می خواهد یک صفحه نمایش همیشه روشن، اما داشتن این گزینه خوب است.

موتورولا روند عدم گنجاندن شارژر در جعبه را با گنجاندن … a شارژر 68 وات. کمی زیاده روی! مانند گوشی OnePlus، گوشی را به سرعت شارژ نمی کند، اما می تواند ThinkPad شما را شارژ کند. نیازی نیست شارژر لپ تاپ حجیم خود را بچرخ،د. همچنین پشتیب، از شارژ بی سیم در ThinkP،ne وجود دارد که من همیشه دوست دارم آن را ببینم. بله تنبلم من ترجیح می دهم قبل از خواب در تاریکی یک کابل را دنبال نکنم.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می آید، چیزی برای نگر، ندارید. مطمئناً، ThinkP،ne از پردازنده پرچمدار سال گذشته ی،ی Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده می‌کند، اما قدرت مح،اتی زیادی برای برنامه‌ریزی همه ایمیل‌های من قبل از تعطیلات آتی و حتی برای بیرون آوردن برخی از افراد بد را در اختیار دارد. خیابان های خشم 4 وقتی دارم زمان میکشم

دوباره فکر کن

این امر باعث می‌شود که سیستم دوربین که نقطه ضعف این گوشی است، باقی بماند. به هیچ وجه فقیر نیست هفته گذشته در کنسرت Hiatus Kaiyote در بروکلین با سنسور اصلی 50 مگاپی،لی توانستم چند ع، اتمسفری زیبا بگیرم. حتی در نور کم نیز قادر است، اگرچه باید از حالت دید در شب موتورولا استفاده کنید و فوق العاده ثابت بم،د. رنگ‌ها طبیعی به نظر می‌رسند و معمولاً نوردهی ثابتی وجود دارد. دوربین‌های فوق عریض و سلفی نیز قابل استفاده هستند، اگرچه به نظر من دوربین دوم ضعیف است، زیرا جزئیات کمتری را نشان می‌دهد و رنگ پوست من گاهی بد به نظر می‌رسد.

مشکل این است که پی،ل 7A و گل،ی اس 23 به طور کلی تجربه دوربین برتری را ارائه می دهند. در واقع، این دو گوشی از جهات بسیار بیشتری بهتر از دوربین هستند. Pixel دارای هزاران ابزار هوشمند مفید است، مانند Call Screen، بنابراین هرگز با تماس‌های هر،مه مواجه نشوید، و 200 دلار ارزان‌تر از ThinkP،ne 699 دلاری است. S23 دارای دوربین تله فوتو اضافی، صفحه نمایش فوق العاده روشن و حتی عملکرد بهتر است. هر دو همچنین سیاست های به روز رس، نرم افزار سخاوتمندانه تری دارند. پی،ل سه ارتقا سیستم‌عامل اندروید و پنج سال به‌روزرس، امنیتی دریافت خواهد کرد، در حالی که سامسونگ با چهار ارتقاء سیستم‌عامل قدم‌های بیشتری را طی می‌کند.


منبع: https://www.wired.com/review/lenovo-thinkp،ne-by-motorola/