بررسی Vizio M-Series Elevete: نوار صوتی مقرون به صرفه Atmos


ا،ر مردم هستند به دنبال یکی از دو چیز در نوار صوتی هستید: مقرون به صرفه ترین گزینه یا بهترین گزینه. در حالی که یافتن محصولات متن، با یکی از این معیارها آسان است، Vizio’s M-Series Elevate سعی می کند هر دو را برآورده کند.

از نظر قیمت، امکانات و کیفیت، این سیستم نوار صوتی 700 دلاری در فاصله بین سری M 500 دلاری این شرکت و Elevate 1000 دلاری آن قرار دارد. مانند Elevate اصلی که در سال 2021 بررسی کردیم، سری M-Elevate جدید از درایورهای چرخشی و سقفی برای کانال های ارتفاع Dolby Atmos استفاده می کند. با این حال، نوار جدید راه اندازی سیمی را انتخاب می کند و ویژگی های اضافی مانند Wi-Fi را برای کاهش هزینه ها حذف می کند.

این رویکرد “بهترین از هر دو جهان” می‌توانست به راحتی سری M Elevate را در سرزمینی از سازش‌ها فرو ببرد، اما یکی از آن گزینه‌های نادر Goldilocks است که صدای عالی 5.1.2 Dolby Atmos را در یک قیمت نسبتاً ارزان ارائه می‌کند. بسته بندی

بیرون جعبه

یکی از دلایل اصلی انتخاب نوار صوتی به جای یک پیکربندی کامل بلندگو، سهولت در راه اندازی است و سری M Elevate کاملاً آن را ثابت می کند. این دستگاه عمدتاً از یک راه‌اندازی سیمی استفاده می‌کند (که در آن هر بلندگو از نظر فیزیکی به ساب ووفر متصل می‌شود، نه فقط به پریز برق)، که ممکن است برخی از کاربران را ناامید کند، اما این روند به‌طور قابل‌توجهی آسان است.

نوار صوتی از طریق درگاه HDMI ARC/eARC به تلویزیون شما متصل می شود و می تو،د یک دستگاه خارجی مانند جعبه پخش جری، یا کنسول بازی ویدیویی را از طریق ورودی HDMI اضافی متصل کنید. همچنین می‌تو،د نوار صوتی را از طریق USB یا کابل‌های صوتی نوری دیجیتال، که شامل آن می‌شود، به تلویزیون یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید.

دو بلندگوی فراگیر از طریق کابل های 3.5 میلی متری و کابل برق به ساب ووفر متصل می شوند. تنها جزء بی سیم در تنظیمات هسته ساب ووفر است که وقتی آن را روشن می کنید به طور خودکار با نوار صوتی همگام می شود. هیچ مرحله جفت شدنی برای مق، با آن وجود ندارد، و ماهیت بی سیم آن به این م،ی است که کابل نامن،ی از وسط اتاق شما عبور نمی کند. از آنجایی که فراگیرها به ساب ووفر متصل می شوند، بهتر است آن را در وسط یا عقب اتاق خود قرار دهید.

به صورت اختیاری، می‌تو،د یک بلندگوی Ec، Dot را به نوار صوتی وصل کنید تا کنترل‌های صوتی را فعال کنید، و می‌تو،د آن را با یک تلفن هوشمند یا دستگاه بلوتوث دیگر جفت کنید تا موسیقی را به سری M-Elevate پخش کنید.

از نظر زیبایی، M-Series Elevate ظریف است و به راحتی با دکوراسیون بیشتر افراد هماهنگ می شود. نوار صوتی کمی گرد است و با پارچه ای ساده خا،تری زغالی پوشانده شده است و بلند،ای فراگیر و ساب ووفر از همان طراحی شیک برخوردار هستند. مقدار بسیار کمی در مورد راه اندازی به چشم می خورد – اگرچه بلند،ای فراگیر به صورت افقی هستند و در صورت نصب به م،ای واقعی کلمه چند اینچ از دیوار بیرون می آیند. گفته می شود، آنها به اندازه کافی کوچک هستند که در ا،ر قفسه ها قرار می گیرند.

تنها ویژگی بصری برجسته بلند،ای کوچکی است که در دو انتهای نوار صوتی در حالت Dolby Atmos بیرون می‌آیند. این درایورهای کوچک به سمت بالا می چرخند تا به ،وان کانال های ارتفاع رو به سقف عمل کنند. LED های رنگی قابل تنظیم در داخل بلند،ا حالت Atmos Mode را واضح تر می کند، اما اگر سبک شما نیست، می تو،د نور را خاموش کنید. شایان ذکر است که این ویژگی لکه‌ای به ردپای نوار صوتی اضافه می‌کند – چیزی که اگر فضای محدودی دارید باید به خاطر بسپارید.

طراحی صدا

ع،: Vizio

راه اندازی فیزیکی ساده است، اما شماره گیری در تنظیمات M-Series Elevete بسته به خواسته شما می تواند خسته کننده باشد. به اعتبار Vizio، نوار مملو از گزینه‌ها است و من از کنترل دقیقی که بر هر جنبه‌ای از تجربه شنیداری دارید قدرد، می‌کنم. مشکل در واقع فقط پیمایش در تمام این منوها است.


منبع: https://www.wired.com/review/vizio-m-elevate-soundbar/