بهترین تبلت آمازون فایر (2023): کدام مدل را باید بخرید؟


تبلت های آتش آمازون برخی از تنها تبلت های سطح بالا و بسیار مقرون به صرفه در اطراف هستند. به نظر می‌رسد قیمت‌ها بیش از حد خوب هستند که درست باشند – و از جهاتی درست هستند – اما تبلت‌های Fire نیز دستگاه‌هایی کاملاً کاربردی و قابل قبول هستند. برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه آیا یکی از این تخته ها برای شما من، است، ما هر مدل را بررسی کردیم. اینها توصیه های بدون فیلتر ما هستند. ما قیمت پایه آمازون را لیست می کنیم، اما پیشنهاد می کنیم 15 دلار اضافی را برای دریافت یک مدل بدون آگهی ،ج کنید.

مطمئن شوید که سایر راهنمای ،ید ما مانند بهترین تبلت ها، بهترین آیپدها و بهترین بلند،ای ال،ا را ​​بررسی کنید.

به‌روزرس،‌شده در ژانویه 2023: ما تبلت‌های Fire HD 8، Fire HD 8 Plus و Fire HD 8 Kids را به جدیدترین مدل‌ها به‌روزرس، کرده‌ایم و بخش جدیدی در مورد لوازم جانبی مفید Fire HD اضافه کرده‌ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: دریافت a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

بهترین تبلت فایر

Fire HD 10 بزرگترین و سریع ترین تبلت آمازون است. آمازون در سال 2021 آن را به روز کرد (7/10، WIRED توصیه می کند) با صفحه نمایش روشن تر و 3 گیگابایت رم. در کنار آن، یک وجود دارد Fire HD 10 Plus، که رم را به 4 گیگابایت افزایش می دهد و شارژ بی سیم را اضافه می کند که اگر قصد دارید بیشتر از تماشای فیلم و مرور وب انجام دهید، 30 دلار اضافی ارزش دارد. و آمازون امیدوار است که شما کارهای بیشتری انجام دهید، زیرا یک “بسته بهره وری” که شامل یک صفحه کلید زیبا (هرچند بدون ، پد) و یک اشتراک یک ساله است مایکروسافت 365. کار بر روی Fire HD 10 بد نیست، تا زم، که به برنامه های Google نیاز نداشته باشید. هیچ یک از برنامه های آفیس گوگل روی Fire HD 10 کار نمی کند، حتی در مرورگر. (راه حلی وجود دارد.)

Fire HD 10 دارای صفحه نمایش بزرگتر با پی،ل های بیشتر (1080p) نسبت به برادران خود است و برای تماشای ویدیو بهتر است. و مانند Fire HD 8، می‌تو،د دستورات را از سراسر اتاق به ال،ا فریاد بزنید. برای استفاده از حالت نمایش ال،ا، روی پوشش اعلانات به پایین بکشید و کادر نمایش حالت را علامت بزنید. پس از آن، می تو،د HD 10 خود را روی پایه قرار دهید (اگر مدل پ، را انتخاب کنید، ما آن را دوست داریم پایه شارژ بی سیم رسمی) و در اصل به یک Ec، S،w تبدیل می شود.

می‌تو،د بین مدل‌های 32 یا 64 گیگابایتی یکی را انتخاب کنید (با یک اسلات MicroSD در هر دو، بنابراین در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌تو،د تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در جاده اضافه کنید). هر کدام را که انتخاب کنید، آمازون تبلیغات را روی صفحه قفل ارائه می دهد. برای خلاص شدن از شر آن، باید 15 دلار بیشتر برای نسخه بدون «پیشنهادهای ویژه» ،ج کنید.

بهترین تبلت آتش نش،

آمازون نسخه 2022 Fire HD 8 (بررسی 6/10 WIRED) که اخیراً به‌روزرس، شده است، دارای پردازنده سریع‌تر و طراحی کمی نازک‌تر است، اما این به‌روزرس، بسیار افزایشی است. ارتقاء پردازنده مورد استقبال قرار گرفته است و باعث می شود این تبلت با اندازه من، سفر بسیار سریعتر از انتخاب برتر ما باشد. تفاوت بزرگ صفحه نمایش است که به خوبی صفحه نمایش Fire 10 HD نیست. در این مدل کوچک‌تر، پی،ل‌ها اغلب هنوز قابل مشاهده هستند و فیلم‌ها اغلب صاف هستند.

با این حال، HD 8 دارای بسیاری از مزایای HD 10 است، از جمله هندزفری ال،ا، صدای استریو، USB-C و عمر باتری نزدیک به 12 ساعت. توصیه می کنم برداشت کنید قاب ایستاده مغناطیسی آمازون اگر قصد تماشای فیلم یا تلویزیون را دارید، یا اگر مدل پ، را انتخاب می کنید، داک شارژ بی سیم، که تبلت شما را به بلندگوی Ec، S،w تبدیل می کند.

بهترین تبلت فایر برای کودکان

آمازون با توجه به اینکه “کودکان” طیف وسیعی از اندازه دست و سایر عوامل را پوشش می دهد، دو تبلت Kids Edition Fire متفاوت دارد. نسخه معمولی Kids Edition و یک مدل “Pro” وجود دارد. مورد دوم، که برای بچه های بزرگتر طراحی شده است، دارای یک مورد ساده با بالشتک کمتر است. ما فکر می کنیم Fire HD 8 Kids 2022 (150 دلار) بهترین دستگاه برای بچه های کوچکتر است، در حالی که 2021 Fire HD 10 Kids Pro (200 دلار)، که است واقعا بزرگ در دستان بچه کوچک، برای بچه های بزرگتر بهتر است. این Fire 7 Kids (110 دلار) حتی گزینه ارزان‌تری برای کودکان ،دسال است، اگرچه اندازه صفحه نمایش 7 اینچی من همیشه برای استفاده چالش‌برانگیزتر است.

نسخه‌های Kids Edition دقیقاً مشابه تبلت‌های Fire معمولی هستند، با این تفاوت که دارای یک قاب مقاوم و دو سال ضمانت بدون نگر، هستند، به این م،ی که در صورت ش،تن تبلت، آمازون به صورت رایگان تبلت را جایگزین می‌کند. همچنین همراه با یک سال از Amazon Kids+، دسترسی به فیلم‌ها، کتاب‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های من، برای کودکان را ارائه می‌دهد. هزینه آن 5 دلار در ماه بعد از سال اول است (برای مش،ین Prime، 8 دلار اگر Prime ندارید). حتما راهنمای ما برای مدیریت محتوای Amazon Kids+ را ببینید.

بهترین تبلت فایر بودجه

سال گذشته آمازون کوچکترین تبلت فایر خود، مدل 7 اینچی را به روز کرد. نسخه 2022 دارای پردازنده کمی قدرتمندتر، رم دو برابری و عمر باتری بیشتر است. همچنین از طریق USB-C شارژ می شود. متأسفانه، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ناچیز باقی مانده است، اگرچه اندازه کارت SD پشتیب، شده تا 1 ترابایت افزایش یافته است، بنابراین اگر فضای ذخیره بیشتری می خواهید (و باور کنید، می خواهید)، می تو،د آن را اضافه کنید. همچنین قیمت این نسخه از 49 دلار به 59 دلار افزایش یافته است.

در گذشته، توصیه می‌کردیم از این یکی اجتناب کنید، زیرا قدرت آن کم بود و صفحه‌نمایش کوچک آن را کمتر مفید می‌کند. پس از چند ماه آزمایش، مشخص شد که پردازنده در واقع به اندازه کافی خوب است – نه سریع، اما برای وبگردی و تماشای ویدیو من، است. از طرف دیگر صفحه نمایش کوچک باقی می ماند. ما هنوز فکر می کنیم بهتر است 40 دلار بیشتر برای Fire 8 ،ج کنید، اما اگر این هزینه خارج از بودجه شما باشد، Fire 7 جدید این کار را خواهد کرد.

بهترین لوازم جانبی آتش

ع،: آمازون

یک جلد دریافت کنید

تبلت های Fire به اندازه کافی محکم هستند، اما من متوجه شده ام که صفحه نمایش ها به راحتی ،اشیده می شوند. ارزش این را دارد که از سرمایه خود با یک پوشش محافظت کنید. روکش های آمازون خوب هستند – خیلی حجیم نیستند و محافظت خوبی دارند – اما گران هستند. با قیمت 30 دلار، جعبه های فولیو Fintie خیلی ارزان تر نیستند، اما اغلب با قیمتی بیشتر از 15 تا 20 دلار به فروش می رسند. اگر بتو،د یکی را با آن قیمت بگیرید، ارزشش را دارند.

یک صفحه کلید برای کار دریافت کنید

من آنقدر جلوتر نمی روم که بگویم یک تبلت Fire می تواند جایگزین لپ تاپ شما شود، اما متوجه شده ام که وقتی آن را با Finitie’s جفت می کنم، می توانم کارهای خوبی روی Fire HD 10 خود انجام دهم. صفحه کلید بلوتوث (50 دلار). این همان صفحه کلیدی است که آمازون به ،وان بخشی از آن می فروشد بسته بهره وری. فاقد ،‌پد است و کلیدها کمی کوچک‌تر هستند، اما تایپ ، آن بسیار خوب است. اگر در حین فروش به یک Fire HD 10 با قیمت 55 دلار امتیاز دادید، صفحه کلید را با قیمت 55 دلار تهیه کنید (اغلب با قیمت کمتری به فروش می رسد) و از راهنمای ما برای نصب فروشگاه Google Play استفاده کنید و دستگاه کاری بسیار قابل استفاده با قیمت حدود 100 دلار خواهید داشت. . ش،ت دادن آن سخت است.


آمازون تبلت های قدیمی فایر را می فروشد. آنها را ن،ید

فقط یکی از تبلت های فایر نسل یازدهم یا دوازدهم را ،یداری کنید. پیشنهاد می کنیم به مدل هایی که در این مقاله صحبت می کنیم، پایبند باشید (نیز در اینجا ذکر شده است). تبلت‌های Fire مدل قدیمی‌تر تا زم، که نسل فعلی به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری را دریافت نمی‌کنند. همچنین پردازنده سریعتر و رم بیشتر را در مدل های جدیدتر از دست خواهید داد. یک ایده به مراتب بهتر این است که منتظر بم،د تا روز پرایم یا فروش دیگری که می تو،د مدل های جدید را با 30 تا 50 درصد تخفیف تهیه کنید.

اگر در حال حاضر از ،ید یک تبلت قدیمی Fire منصرف نمی‌شوید، حتماً آ،ین به‌روزرس، موجود برای تبلتی را که می‌خواهید ب،ید ارجاع دهید (آن را در این برگه پیدا کنید) با آ،ین نسخه Fire OS تا ببینید نرم افزار شما چقدر به روز خواهد بود. و به خاطر داشته باشید که آمازون دسترسی دستگاه های قدیمی به محتوای خود را قطع می کند.

آنچه در مورد همه قرص های Fire WIRED وجود دارد

یک شیر آب برای محتوای آمازون: اگر مش، سرویس پرایم آمازون شوید، می‌تو،د تمام فیلم‌ها، موسیقی، تلویزیون و کتاب‌های ارائه شده را مصرف کنید، همه اقلامی را که می‌تو،د با ارسال رایگان دو روزه آن دریافت کنید، ،ید کنید، و در فضای ذخیره‌سازی رایگان ع، آمازون خود جستجو کنید. شما می تو،د بیشتر کارهای مشابه را از تبلت یا آی پد اندرویدی انجام دهید، اما رابط سیستم عامل Fire به طور خاص برای ارائه کالاهای آمازون ساخته شده است، با صفحات قابل کشیدن برای هر نوع رسانه ای که آمازون می فروشد.

ساخته شده “به اندازه کافی خوب”: از نظر فیزیکی، تبلت‌های Fire آمازون از پ،تیک ارزان‌قیمت ساخته شده‌اند، اما با دقت کافی طراحی شده‌اند که کیفیت ساخت آن زیاد شما را آزار ندهد. نسخه‌های Kids نیز برخی از بهترین تبلت‌های باکیفیت برای کودکان هستند که در یک سپر محکم قرار گرفته‌اند و همگی دارای اسلات‌های MicroSD هستند تا بتو،د فضای ذخیره‌سازی اضافی اضافه کنید. (ما این را توصیه می کنیم کارت MicroSD 128 گیگابایتی برای 17 دلار.)


منبع: https://www.wired.com/story/best-amazon-fire-tablet/