بهترین تجهیزات کیت اضطراری خانگی (2023): چراغ قوه، اجاق گاز، شارژر و موارد دیگر


اگر از باتری‌های قلیایی استفاده می‌کنید، اگر قرار است برای مدت طول، بدون استفاده بماند، آن‌ها را از چراغ قوه خارج کنید، در غیر این صورت نشت می‌کنند و مشکل ایجاد می‌کنند. آنها را نزدیک چراغ قوه نگه دارید تا بتو،د به راحتی آنها را پیدا کنید. سعی کنید باتری ها را به لوله چراغ قوه ب،ب،د.

نکته حرفه ای: چراغ قوه های با بهترین عملکرد به طور خاص برای استفاده از باتری های لیتیوم یون یا باتری های قابل شارژ غیرقابل تعویض ساخته شده اند که اگر برق برای مدت طول، قطع شود هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. باتری‌های قلمی نیکل-ف، هیدرید قابل شارژ (NiMH) عملکرد خود را در طول عمر باتری بهتر حفظ می‌کنند، در حالی که عملکرد باتری‌های قلیایی با اتمام آنها بیشتر کاهش می‌یابد، بنابراین مقداری ب،ید. پاناسونیک Eneloops به قیمت 41 دلار. آنها برای محیط زیست بهتر هستند، اما اگر شارژ آنها تمام شد، همچنان می تو،د از AA های قلیایی معمولی استفاده کنید.

ممکن است ترجیح دهید یک چراغ جلو در دسترس داشته باشید. را Petzl Actik به قیمت 40 دلار مدل مورد علاقه من است و هرگز مرا ناامید نکرده است، از کوه های برفی گرفته تا بیابان های پر گرد و غبار. این دستگاه با سه باتری AAA که به راحتی پیدا می شود کار می کند و دارای سه تنظیم روشنایی است که روشن ترین آنها برای مواقع اضطراری در خانه به اندازه کافی قدرتمند است.

یک فانوس

فانوس کمپ ال ای دی 4 بعدی کلمن

ع،: کلمن

کلمن انتخاب مورد علاقه قبلی ما، Divide+ Push Lantern را متوقف کرد، بنابراین فانوس کمپ LED 4 بعدی کلمن به قیمت 19 دلار بهترین انتخاب بعدی برای سکه های کم است. وقتی نیاز به روشن ، کل اتاق دارید یا اگر برای انجام کاری به دست آزاد نیاز دارید، چراغ قوه عملکرد ضعیفی دارد. این فانوس پایه یک تنظیم 54 لومن را با مدت زمان 175 ساعت در چهار باتری سلول D ارائه می دهد. این خیلی زیاد به نظر می رسد، اما در کنار سایر فانوس های با باتری تمام اندازه، مانند فانوس LED دوقلو Coleman که از هشت سلول D استفاده می کند، مقرون به صرفه است. روشنایی پنجاه و چهار لومن آن چیزی نیست که من آن را روشن می‌نامم، اما برای ا،ر کارها، حتی خواندن، به اندازه کافی روشن است و در عین حال عمر باتری را حفظ می‌کند.

اگر می‌خواهید در باتری‌ها صرفه‌جویی کنید یا ترجیح می‌دهید با نور سوسو زدن ملایم شمع استراحت کنید، یک یا دو شمع اضطراری یدکی نگه دارید. را شمع بقای 36 ساعته کوگلان به قیمت 10 دلار دارای سه فیتیله است که هر کدام 12 ساعت دوام می آورند. فندک یا چند کبریت را در نزدیکی خود نگه دارید.

یک دستگاه تصفیه آب

بطری آب Lifestraw Go

ع،: Lifestraw

در بیشتر مواقع، منبع آب شما حتی زم، که برق قطع می‌شود، کار می‌کند. اما بلایای طبیعی بزرگ می تواند آن را از بین ببرد یا به آن آسیب برساند و ممکن است آب ،یف دریافت کنید. را بطری تصفیه آب سری LifeStraw Go به قیمت 45 دلار با جزء کاهی ازدواج می کند فیلتر آب شخصی LifeStraw با یک بطری پ،تیکی بدون BPA برای فیلتر ، 99.99 درصد از باکتری های موجود در آب تا 26 گالن آب. نی اصلی و بدون بطری هنوز یک گزینه پشتیبان خوب برای 17 دلار است و تا 1000 گالن را فیلتر می کند.

انتخاب برتر قبلی ما، بطری تصفیه کننده فشرده Grayl Ultralight به قیمت 81 دلار، ثابت و عالی است و به انتخاب بستگی دارد. فقط گران است. با این حال، این یک فیلتر یک نفره محکم و سریع است که قبل از اینکه نیاز به تعویض فیلتر داشته باشید، 300 بار استفاده می کند – در مجموع 40 گالن. وقتی به کشورهایی سفر می کنم که هیچ تضمینی برای بهداشت آب ندارند، به آن اعتماد دارم.


منبع: https://www.wired.com/story/best-،me-emergency-gear/