بهترین خدمات تله مدیسین دامپزشکی برای حیوان خانگی شما (2022)


اگر قبلاً از محصولات Blue Buffalo استفاده می‌کنید، می‌تو،د امتیازهایی را که با انجام کارهای اساسی در برنامه، مانند تنظیم نمایه حیوان خانگی یا صحبت با Pet Buff به دست می‌آورید، برای پذیرایی و غذا دریافت کنید. اگر به فکر تعویض هستید، با دامپزشک خود صحبت کنید و توجه داشته باشید که یک دعوای حقوقی گروهی علیه شرکت وجود دارد برای تبلیغ دروغین مواد تشکیل دهنده آن به ،وان سالم. (شرکت نمی تواند در مورد پرونده در حال انجام اظهار نظر کند. من به گربه هایم غذای Blue Buffalo نمی دهم، اما ما هنوز این خدمات رایگان را دوست داریم.)

سایر خدمات عالی

ع،: PetDesk

بهترین برای: افراد دارای دامپزشک در شبکه، برای سازماندهی اطلاعات پزشکی حیوان خانگی شما
موجود در: iOS، اندروید
هزینه: با تمرین متفاوت است. ویژگی های سازمان برنامه رایگان است

PetDesk یک برنامه پزشکی از راه دور با امتیاز است. نه تنها شما را از طریق چت ویدیویی به دامپزشک حیوان خانگی خود متصل می کند، بلکه روشی آسان برای پیگیری داروها، قرار ملاقات ها و سایر نیازهای حیوان خانگی شما ارائه می دهد.

تمام اطلاعات حیوان خانگی شما در یک نقطه است، از جمله نام و اطلاعات تماس دامپزشکان، بیمارستان های حیوانات اورژانس ترجیحی، و نظافت کنندگان. از صفحه اصلی، می‌تو،د موارد باز را ببینید، تماس برقرار کنید، از وب‌سایت‌های مربوطه بازدید کنید و در برخی موارد مستقیماً در برنامه درخواست قرار دهید یا تماس ویدیویی را شروع کنید.

هنگامی که یک نمایه حیوان خانگی ایجاد کردید، می تو،د سوابق و نسخه های بهداشتی را ذخیره کنید. در برگه To-Do، می تو،د یادآورهایی برای دادن دارو به حیوان خانگی خود، ذخیره مجدد مواد غذایی و لوازم و برنامه ریزی معاینات ایجاد کنید. همچنین می تو،د اعلان های تولد را درخواست کنید. در حالی که برای گرفتن قرارهای مجازی باید یک دامپزشک درون شبکه داشته باشید، هر ،ی می تواند از این سرویس به ،وان داشبورد پزشکی رایگان برای سوابق حیوان خانگی خود استفاده کند.

ع،: Chaay_Tee/Ask Vet

بهترین برای: شرایط اضطراری – زم، که به پاسخ سوالات عمومی فورا نیاز دارید
موجود در: وب، iOS، اندروید
هزینه: 10 دلار در ماه


منبع: https://www.wired.com/story/best-veterinary-telemedicine-services/