بهترین دستگاه‌ها، برنامه‌ها و هشدارهای ایمنی شخصی (2023)


اگر مکررا اهل کمپینگ یا کوهنورد هستید، یا اغلب از خدمات همراه دور هستید، ا،ر این محصولات در مواقع اضطراری به شما کمک نمی‌کنند. اینجاست که یک پیام رسان ماهواره ای وارد می شود.

ما یک راهنمای با چند انتخاب برای موقعیت های مختلف داریم، اما Garmin inReach Mini یکی از موارد مورد علاقه ما است. این سبک است و فضای کمی را در کیف شما اشغال می کند، به علاوه از شبکه ماهواره ای فوق سریع Iridium برای کمک به SOS شما استفاده می کند.

Garmin inReach Mini 350 دلار قیمت دارد از گارمین و آمازون.

چراغ قوه قدرت هیب، Infinity X1

ع،: Infinity X1

من در طول سال ها با چندین معلم دفاع شخصی صحبت کرده ام که همیشه چراغ قوه را به ،وان وسیله ایمنی شخصی توصیه می کنند – بله، بیشتر از گرز یا چاقوی جیبی. هنگامی که در تاریکی راه می روید، یک چراغ قوه به وضوح راه شما را روشن می کند، که ممکن است به شما کمک کند ،ی را ببینید که در غیر این صورت در تاریکی پوشیده شده است، اما دو دلیل دیگر برای این کار وجود دارد. قرار دادن چراغ قوه روی چشمان ،ی او را منحرف می‌کند، امیدوارم به اندازه‌ای طول، باشد که به شما اجازه فرار دهد. من تقریباً توسط فلاش دوربین آیفون کور شده‌ام، بنابراین هزاران لومن را مستقیماً به کره چشم خود تصور کنید. اگر واقعاً یک غریبه مهربان بود که مسیر را می‌خواست و نه تهدیدی، در واقع به آن‌ها آسیبی نمی‌رس،د، و قبل از اینکه چیز دیگری بد،د، خیلی دور خواهید بود. (ببخشید غریبه.)

اگر ش،ت خورد، می تو،د از آن برای ضربه زدن به آنها استفاده کنید. یک تکه ف، به صورت بدتر از مشت شما صدمه می زند و در این روند به شما آسیب نمی رساند. یک تاب خوب بگیرید و بدوید. البته، اگرچه، مانند هر سلاح دیگری، می توان آن را از شما گرفت و علیه شما استفاده کرد، پس این را در نظر داشته باشید.

این چراغ قوه قدرت هیب، Infinity X1 (79 دلار) دارای 4000 لومن (مارک دارای سایر گزینه های موجود هم). وقتی آن را در آپارتمانم روشن کردم، اتاق را بیشتر از چراغ های واقعی من روشن کرد. دارای دو هسته است، یکی برای نگه داشتن باتری ها و دیگری قابل شارژ. چراغ قوه های ارزان تری وجود دارد، اما من دوست دارم که هسته قابل شارژ می تواند گوشی شما را نیز شارژ کند، بنابراین بد نیست به هر حال برای مواقع اضطراری در دسترس باشید. سنگین و بلند است، که اگر نیاز به چرخاندن آن داشته باشید خوب است، اما قرار دادن آن در کیف شما آسان نخواهد بود.

گزینه های ارزان تر: هر چراغ قوه ای با مقداری سنگین کار می کند، و چند چراغ قوه دیگر وجود دارد که ما واقعاً دوست داریم. مت جانسر نویسنده WIRED 350 لومن را توصیه می کند Fenix ​​E20 V2 (45 دلار) در راهنمای خود برای ایجاد یک کیت اضطراری خانگی. جمع و جور است، بنابراین انداختن آن در کیف شما نباید خیلی آزاردهنده باشد، اما همچنان از ف، سخت ساخته شده است. برای حتی کمتر، نویسنده Louryn S،e 900 لومن را توصیه می کند Bolder قابل شارژ Anker (30 دلار)که حتی دارای عملکرد بارق است. این بسیار کوچکتر است، اما همچنان مشت محکم‌تری نسبت به یک مشت تنها خواهد داشت.

قیمت چراغ قوه هیب، اینفینیتی X1 79 دلار است بی نهایت X1.


منبع: https://www.wired.com/story/best-personal-safety-tech/