بهترین لوازم جانبی دوچرخه (2022): کلاه ایمنی، قفل، پمپ، وسایل بارانی و موارد دیگر


دوچرخه ها در حال رشد هستند مردم به دنبال راه‌های جایگزین برای ملاقات با دوستان، رفتن به محل کار، رفت و آمد در شهر برای انجام امور و حفظ اندامی هستند، و دوچرخه‌های برقی در حال گسترش دسترسی به افرادی هستند که هرگز دوچرخه را به ،وان اصلی (یا حتی فرعی) خود در نظر نگرفته‌اند. ) روش حمل ونقل.

با این حال، بیشتر دوچرخه‌ها از کارخانه می‌آیند و آماده یک شادی روز یکشنبه هستند، اما نه چیز دیگری. اگر می‌خواهید دوچرخه‌تان را برای حمل بار یا رفت‌وآمد به دفتر کار بگذارید، به لوازم جانبی نیاز دارید تا این سفرها راحت و سرگرم‌کننده باشد. برای شما خوش شانس است، ا،ریت قریب به اتفاق دوچرخه ها بسیار و به راحتی قابل تنظیم هستند، و تج،ات کوهست، برای انتخاب وجود دارد.

تقریباً همه این لوازم جانبی برای دوچرخه های غیر برقی و بیشتر دوچرخه های برقی نیز کار می کنند. برای آگاهی بیشتر از افکار و توضیحات ما در مورد دوچرخه های برقی، به راهنمای ک، های Ebike و بهترین دوچرخه های برقی ما نگاهی بیندازید.

به روز شده در اکتبر 2022: ما راهنما را برای وضوح بهتر پیکربندی مجدد کرده ایم. ما همچنین نسخه پشتیبان لپ تاپ Herschel Heritage را اضافه کرده ایم که جایگزین کوله پشتی TimBuk2 Division می شود.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به سیمی.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

فهرست مطالب

این روزها خیلی چیزها باعث درد کمر می شوند. دوچرخه سواری نباید یکی از آنها باشد. تعویض دستگیره‌های فرمان، صندلی‌ها و حتی پایه‌های صندلی از ساده‌ترین تغییراتی هستند که می‌تو،د انجام دهید که به طور قابل توجهی سواری شما را بهبود می‌بخشد.

انتخاب برتر

وضعیت نامن، مچ دست می‌تواند منجر به سندرم تونل کارپال یا فلج دوچرخه‌سوار شود، جایی که شما به ترتیب بر اعصاب مدیان و اولنار خود فشار وارد می‌کنید. گیره‌های ارگونومیک Ergon GA3 دسته‌های دوچرخه مورد علاقه من هستند زیرا بال‌های کوچکی دارند که وضعیت مچ شما را برای جلوگیری از این شرایط اصلاح می‌کنند. حتی بعد از سواری های طول،، متوجه می شوم که مچ دستم آن درد را که قبلا از آن رنج می بردم ندارد.

ارتقاء انتخاب

من هیچ زین ژله‌ای ارزان قیمت یا با بالشتک زیاد را نسبت به صندلی‌هایی که همراه دوچرخه‌ها ارائه می‌کنند، پیشرفت نکرده‌ام. Brooks B17، یک افسانه قدیمی، با وجود ساختار چرمی سفت و یا شاید به دلیل آن، بسیار راحت است. ساعت‌ها را در زین آن گذرانده‌ام بدون اینکه لکه‌های درد ناشی از سوار شدن بر صندلی‌های ژله‌ای نرم را به دست بیاورم. مانند یک صندلی خوب، حمایت محکم مهمتر از نرمی خالص مخملی است. این زین ها نیز ناهموار هستند. آنها معمولا یک دهه یا بیشتر دوام می آورند. اگر چرم کار نمی کنید، برو، یک گیاهخوار می سازد گزینه نایلون (130 دلار).

گزینه های عالی دیگر:

  • سیروس کینکت با قیمت 270 دلار: برای جذب ضربه بیشتر در جاده های ناهموار، می تو،د یک پایه صندلی تعلیق را به یک دوچرخه ثابت و سخت اضافه کنید. برخی از بررسی‌کنندگان فنر دوگانه آن را فنر می‌دانند، اما من اصلاً چنین مشکلی نداشتم. هنگام ،ید Kinekt مطمئن شوید که فنرهای من، با وزن بدن سوار را ،یداری می کنید.
  • شورت لاینر REI Co-op Link Padded به قیمت 35 دلار: اینها یک لایه نرم اضافی بین سوارکار و ماشین در سواری های طول، تر اضافه می کنند و عرق را از بین می برند تا از احساس لطافت جلوگیری کنید. این لینک برای استایل ،نه است، اما نسخه مردانه با همین قیمت موجود است

تعداد کمی از دوچرخه ها دارای لوازم جانبی مورد نیاز برای حمل بار در مأموریت ها و خواربار فروشی ها هستند. فرقی نمی‌کند کوله‌پشتی بپوشید یا کیسه‌ای – سبک کیفی که به قفسه چمد، که روی یکی از چرخ‌هایتان نصب می‌کنید وصل می‌شود- مطمئن شوید که می‌تو،د با تبدیل دوچرخه‌تان به یک باربر، کار واقعی را انجام دهید.

انتخاب برتر

اگر دوچرخه شما قبلاً قفسه‌ی تابه‌ای ندارد، اگر می‌خواهید از کیسه‌های تابه‌ای استفاده کنید، باید آن را نصب کنید. ا،پلورر برای ا،ر دوچرخه ها (با و بدون ترمز دیسکی) من، است و تا 55 پوند وزن را حمل می کند. وزن آن نیز تنها 1.5 پوند است، بنابراین وزن دوچرخه شما را به میزان قابل توجهی کاهش نخواهد داد. شکاف‌های وسیع بین عرشه و میله‌های بیرونی باعث می‌شود که بسته‌بندی و جدا ، کیسه‌های کیسه‌ای راحت باشد.

نایب قهرمان

Heritage در راهنمای ما برای بهترین کوله پشتی لپ‌تاپ به دلیل آستین لپ‌تاپ پددار که می‌تواند لپ‌تاپ‌های تا 15 اینچ را در خود جای دهد و به دلیل پارچه پلی استر 600 دنیر، بهترین کیف مقرون‌به‌صرفه نام‌گذاری شد. بعد از سال‌ها استفاده از مالش، همکارم می‌گوید که به سختی هیچ نشانه‌ای از سایش را نشان می‌دهد.

لوازم جانبی بیشتر:


منبع: https://www.wired.com/story/best-bike-accessories/