بهترین لپ تاپ بازار ایران تا 50 میلیون + راهنمای خرید | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ بازار ایران تا 50 میلیون + راهنمای خرید | behtarin-laptop

«آیدیاپد گیمینگ ۳» یکی دیگر از اعضای پرجمعیت خانواده آیدیاپد لنوو است و با پیکربندی‌های گسترده‌ای به‌فروش می‌رسد. لنوو در رتبه‌بندی بهترین لپ‌تاپ‌های باکیفیت در میان رقبایش قرار می‌گیرد. سری Think pad ، لپ‌تاپ‌های یوگا و مدل‌های مقرون به صرفه Idea pad را به بازار عرضه کرده است. Hp یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده های لپ تاپ‌های باکیفیت در جهان است و لپ تاپ‌های فوق العاده‌ای در سطح میان رده و اقتصادی تولید می‌کند. کروم بوک‌ها و Hp Stream جزو لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه و باکیفیت اچ پی به شمار می‌آیند.

  • دستگاه از مواد درجه 1 ساخته شده و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت داره.
  • صفحه نمایش این محصول یک نمونه ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن Full HD (1920×1080) و نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتز است.
  • لپ‌تاپ ROG Zephyrus G15مجهز به گرافیک 100 واتی RTX 3080 و هشت گیگابایت حافظه‌ی ویدیویی GDDR6 از پس هر بازی سنگینی با وضوح و نرخ فریم‌های بالا برمی‌آید.
  • در زمینه پردازش‌های CPUمحور، این لپ‌تاپ به تراشه Ryzen HX اتکا دارد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع لپ تاپ با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا می‌توانید به سایت کالاتیک مراجعه کنید. صفحه نمایش آن از نوع TFT با رزولوشن Full HD 1080×1920 است و از آنجایی که صفحه نمایش این لپ تاپ TFT می‌باشد زاویه دید آن کم است و با زاویه گرفتن، نمایشگر را سیاه مشاهده می‌کنید. 4 گیگابایت؛ برای اجرای روان کارهای بسیار سبک و ساده تقریبا کافی است ولی این مقدار رم در برخی مواقع باعث کندی لپ تاپ می‌شود. یک ترابایت حافظه از نوع هارد دیسک برای این محدوده قیمتی کاملا معمول است. این لپ تاپ قابلیت نصب حافظه SSD از نوع M.2 را هم دارد و به راحتی می‌توان حافظه را ارتقا داد.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

همچنین، پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه نیز که GEFORCE RTX 3080Ti بوده، یک پردازنده‌ی فوق‌العاده قوی برای کارهای گرافیکی و بازی‌های سنگین است. حافظه‌ی داخلی که برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده از نوع SSD است و ۲ ترابایت ظرفیت دارد. این لپ‌تاپ جذاب، توان خود را از یک باتری ۴ سلولی ۱۰۰ واتی می‌گیرد که با توجه به استفاده‌ی کاربر، بین ۳ الی ۷ ساعت با اتکا به باتری می‌توانید از لپ‌تاپ استفاده کنید. بنابراین برای کسانی‌که گیمر هستند یا کارهای حرفه‌ای انجام می‌دهد، این لپ تاپ، یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است که با پردازنده‌های خوب و حافظه‌ی فوق‌العاده، محال است کاربر را ناراضی کند. با افزایش روز‌افزون قیمت لپ‌تاپ در بازار ایران، طرفداران لپ‌تاپ‌های میان‌رده بیشتر شده است.

کارت گرافیک

بااین‌حال، در این محدوده‌ی قیمتی نسخه‌ی 15.6 اینچی «گلکسی بوک 2 پرو» را می‌توانید برای استفاده روزمره‌تان تهیه کنید، اولترابوکی 1.4 کیلوگرمی که می‌تواند نظر بسیاری از طرفداران لپ‌تاپ‌های جمع‌وجور و سبک را به‌خود جلب کند. غول فناوری کره‌ای گلکسی بوک 2 پرو را به تراشه Core i5-1240P مجهز کرده است؛ گلکسی بوک 2 پرو از نمایشگر لمسی AMOLED با وضوح FHD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به رم 8 گیگابایتی DDR5، پشتیبانی از تاندربولت 4، 256 گیگابایت SSD و باتری 63 وات‌ساعتی اشاره کرد. این مدل با سخت‌افزار نیمه‌حرفه‌ای و وزن حدودی ۱.۷ کیلوگرم و ضخامت کمتر از ۱۸ میلی‌متر برای افرادی که لپ تاپ را همیشه با خود جابه‌جا می‌کنند، گزینه مناسبی بهترین لپ تاپ های دانشجویی محسوب می‌شود.