بهترین هدفون کودکان (2023): محدود کننده صدا، حذف نویز و موارد دیگر


به ،وان نویسندگان و آزمایش کنندگان در آزمایشگاه گجت WIRED، ما تمام روز را غرق در فناوری های شخصی از همه نوع می کنیم. احتمالاً جای تعجب نیست که اگر در طول روز با رایانه کار می کنیم و در زمان استراحت از بازی لذت می بریم، بچه های ما نیز این کار را انجام می دهند. من (آدرین) یک کودک 5 ساله و یک کودک 8 ساله دارم که از راه دور به مدرسه می روند و بازی های ویدیویی انجام می دهند. همکار من سیمون هیل یک بچه 9 و 12 ساله دارد. بین ما، ما – خوب، بچه هایمان – بسیاری از هدفون های کودک موجود در بازار را آزمایش کرده ایم.

اینها بهترین انتخاب‌های ما به همراه چند توصیه هستند – مانند اینکه چرا ممکن است یک جفت هدفون مخصوص کودک بخواهید. فراموش نکنید که سایر راهنماهای والدین ما را بررسی کنید، مانند بهترین تبلت های کودک و بهترین پاد،ت های کودک. به دنبال یک جفت برای خود هستید؟ لیست ما از بهترین هدفون ها را بررسی کنید.

به‌روزرس، ژانویه 2023: پیوندها و قیمت‌ها را به‌روزرس، کردیم و BuddyP،nes Cosmos+ و StoryP،nes را اضافه کردیم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: دریافت a اشتراک 1 ساله به سیمی برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.


منبع: https://www.wired.com/gallery/the-best-kids-headp،nes/