بوستون از هوش مصنوعی مولد نمی ترسد


پس از انفجار ChatGPT در نوامبر گذشته، برخی از مقامات ،تی برای منع استفاده از آن به رقابت پرداختند. ایتالیا چت بات را ممنوع کرد. شهر نیویورک، لس آنجلس متحد، سیاتل و ناحیه مدرسه بالتیمور دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی مولد را ممنوع یا مسدود ،د، از ترس اینکه ChatGPT، Bard و سایر سایت‌های تولید محتوا بتوانند دانش‌آموزان را وسوسه کنند تا در تکالیف تقلب کنند، سرقت ادبی گسترده را القاء کنند و مانع تفکر انتقادی شوند. این هفته، کنگره شهادت سم ،من، مدیر عامل Open AI، و محقق هوش مصنوعی، گری مار، را شنید که در مورد اینکه آیا و چگونه باید این فناوری را تنظیم کرد

با این حال، چند ،ت در حال حاضر رویکردی کمتر ترسناک و عملی تر برای هوش مصنوعی دارند. دیوید بن،، رئیس مدارس شهر نیویورک دیروز اعلام شد نیویورک در حال لغو ممنوعیت خود است زیرا «ترس و خطر ناشی از زانو پتانسیل هوش مصنوعی مولد برای حمایت از دانش‌آموزان و معلمان و همچنین واقعیتی را که دانش‌آموزان ما در آن شرکت می‌کنند و در دنیایی که درک هوش مصنوعی مولد در آن بسیار مهم است، نادیده گرفته است. ” و دیروز مدیر ارشد اطلاعات شهر بوستون سانتیاگو گارسس فرستاد دستورالعمل ها به هر مسئول شهری-دلگرم کننده آنها شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد برای درک پتانسیل خود کنند. شهر همچنین استفاده از Google Bard را به ،وان بخشی از استفاده گسترده شهر بوستون از Google Work،e در سطح سازم، فعال کرد تا همه کارمندان عمومی دسترسی داشته باشند.

«رویکرد آزمایش مسئولانه» که در بوستون اتخاذ شد – اولین سیاست در نوع خود در ایالات متحده – اگر به ،وان طرح اولیه مورد استفاده قرار گیرد، می تواند انقلابی در استفاده بخش عمومی از هوش مصنوعی در سراسر کشور ایجاد کند و باعث تغییر چشمگیر در نحوه رویکرد ،ت ها در هر سطح شود. هوش مصنوعی با ترویج کاوش بیشتر در مورد اینکه چگونه می توان از هوش مصنوعی برای بهبود اثربخشی و کارایی ،ت استفاده کرد، با تمرکز بر نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای حکمر، به جای تنها نحوه مدیریت هوش مصنوعی، رویکرد بوستون ممکن است به کاهش هشدار فعلی و تمرکز توجه بر نحوه استفاده از هوش مصنوعی کمک کند. برای خیر اجتماعی

خطوط کلی سیاست بوستون چندین سناریو که در آن کارمندان ،تی ممکن است بخواهند از هوش مصنوعی برای بهبود نحوه کار خود استفاده کنند و حتی شامل روش‌های خاصی برای نوشتن سریع مؤثر می‌شود.

هوش مصنوعی مولد، به مقامات شهری در ایمیلی که در 18 می از CIO برای همه مقامات شهر ارسال شد، گفته شد، راه بسیار خوبی برای شروع یادداشت‌ها، نامه‌ها و شرح وظایف است. کمک به کاهش کار مقامات ،تی که بیش از حد سنگین هستند.

این ابزارها همچنین می‌توانند به کارمندان ،تی کمک کنند تا صحبت‌های ،تی و قانونی را به ،یسی ساده ترجمه کنند، که می‌تواند اطلاعات مهم در مورد خدمات عمومی را برای ،نان قابل دسترس‌تر کند. این خط‌مشی توضیح می‌دهد که کارمندان عمومی می‌توانند سطح مطالعه یا مخاطبان را در اعلان نشان دهند، و به مدل هوش مصنوعی اجازه می‌دهد متن من، برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی یا مخاطبان هدف خاص تولید کند.

هوش مصنوعی مولد همچنین می‌تواند به ترجمه به زبان‌های دیگر کمک کند تا جمعیت‌های غیر،یسی زبان شهر بتوانند از دسترسی برابر و آسان‌تر به اطلاعات مربوط به سیاست‌ها و خدماتی که بر آن‌ها تأثیر می‌گذارند، برخوردار شوند.

مقامات شهر همچنین تشویق شدند تا از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه ، قطعات طول، متن یا صدا در خلاصه‌های مختصر استفاده کنند، که می‌تواند برای مقامات ،تی راحت‌تر درگیر مکالمه با ،نان باشد.


منبع: https://www.wired.com/story/boston-generative-ai-policy/