جویندگان کار سابقاً زندانی به بیش از آموزش نیاز دارند


هر سال 600000 مردم زندان را ، می کنند و بسیاری به دنبال شغل می گردند. و از آنجا که تحقیقات نشان می دهد که اشتغال با کیفیت می تواند کمک کند جلوگیری از تکرار جرم– ناگفته نماند که کار ، اغلب بخشی از ا،امات مشروط یا آزادی مشروط است – زمینه “ورود مجدد زند،” بر کمک به افرادی که قبلا در زندان بوده اند تمرکز کرده است. آمادگی اشتغال.

شرکت‌های فناوری به‌ویژه شروع به تشخیص مسئولیت اجتماعی برای آموزش افرادی کرده‌اند که تحت تأثیر سیستم حقوقی کیفری قرار گرفته‌اند – از طریق لنز برابری نژادی، و به‌ویژه پس از اعتراضات پس از قتل جورج فلوید. در سال 2021، گوگل راه اندازی شد با گوگل رشد کنید برنامه آمادگی شغلی برای ورود مجدد، که هدف آن “مهارت دیجیتال به ارمغان بیاوردبه جویندگان کار قبلاً زند، شده است.» این برنامه چندین سازمان غیرانتفاعی را تامین می کند که از سواد دیجیتال پشتیب، می کنند، از جمله انجمن Fortune و The Last Mile. سایر سازمان‌ها به طور مستقیم بر کمک به افراد برای ایجاد شغل تمرکز می‌کنند: پروژه فصل بعدیt آموزش، کارآموزی و مربیگری در زمینه فناوری و مهندسی ارائه می دهد، اخیراً به سه نفر از زند،ان سابق در اسلک کمک می کند و قصد دارد به 14 شرکت دیگر گسترش یابد. (خارج از فناوری، تعدادی از شرکت ها مانند رستوران ها به سمت پیتزا و تمام مربع، همچنین استخدام افراد پس از زندان را در مرکز مأموریت خود قرار داده اند.)

مزایایی برای کارفرمایان وجود دارد. افراد دارای سوابق کیفری به طور معمول هستند شناسایی شده برای چقدر سخت کار می کنند انجمن مدیریت منابع انس، میدان داده است نظرسنجی از کارفرمایان نشان دادن اینکه از هر سه کارفرما دو نفر فردی با سابقه کیفری را استخدام کرده اند. از میان آن کارفرمایان، ا،ریت قوی موافق هستند که کارمندان دارای سوابق به خوبی کارمندان بدون سابقه کار می کنند و اغلب بیشترین کارمندان متعهد و طول، مدت.

هنوز مطالعه بعد از مطالعه تایید می کند که سوابق کیفری همچنان یک مانع جدی برای اشتغال، به ویژه برای مردان سیاه پوست. و حتی زم، که کارفرمایان می گویند که مایل به استخدام افرادی با سابقه نظام حقوقی هستند، آنها نمی کنند. چرا این هست؟ و اگر چنین است، شرکت های فناوری چه کاری می توانند انجام دهند تا واقعاً تفاوت ایجاد کنند؟

یک جثه بزرگ تحقیق چگونگی را مستند کرده است نژاد و انگ جنایی تاثیر منفی موقعیت های استخدام، به ویژه هنگامی که کارفرمایان نگر، هایی را در مورد ایمنی محل کار یا مسئولیت بی توجهی به استخدام گزارش می دهند، و حتی زم، که این نگر، ها مبتنی بر واقعیت حقوقی نیستند. با این حال، توجه کمتری به نحوه بررسی و استخدام افراد در عصر دیجیتال توسط کارفرمایان می‌شود – و این که چگونه ممکن است تلاش‌ها برای یافتن شغل، حتی برای واجد شرایط‌ترین متقاضیان، پیچیده شود.

میانگین مدت محکومیت در زندان فدرال الف است کمی بیش از 12 سال. این بدان م،ی است که افرادی که اخیراً منتشر شده اند ممکن است هرگز یک آی پد ندیده باشند، اما در حال رقابت با نیروی کاری هستند که در آن بیش از حد است 80 درصد افراد جویای کار گزارش با استفاده از منابع آنلاین در جستجوی استخدام خود، و در محیطی که شرکت ها به طور فزاینده ای استفاده کنید فرآیندهای غربالگری دیجیتال و مجازی بسیاری از افرادی که از زندان بیرون می آیند شهرت دیجیتالی ندارند و اگر هم داشته باشند، اغلب این شهرت دارند مسلط شد با شواهدی مبنی بر محکومیت کیفری آنها. این بدان م،است که افرادی که از زندان بیرون می‌آیند، هم مهارت‌های دیجیتالی و هم شهرت دیجیتالی لازم برای ،ب شغل ثابت را ندارند. برنامه‌هایی مانند برنامه Google به مهارت‌های دیجیتال کمک می‌کنند، اما همیشه به مؤلفه شهرت دیجیتال نمی‌پردازند، به‌،وان مثال، به مردم اجازه می‌دهند ع،‌های قدیمی خود را از نتایج موتورهای جستجو حذف کنند.


منبع: https://www.wired.com/story/employment-prison-jobs-di،al-reputation/