دایسون 360 Vis Nav و V15s Detect Submarine را راه اندازی کرد


دایسون می‌گوید 26 حسگر، اجتناب از موانع را تضمین می‌کنند، بنابراین این نویدی است که روی مبل‌ها یا پشت گیاهان گلد، گیر نمی‌کند. خواهیم دید. شاید فرم فاکتور جدید کمک کند، زیرا این نسخه باریک تر از دو نسخه قبلی است و فقط 99 میلی متر قد دارد (هوریست 120 میلی متر بود).

360 Vis Nav می‌تواند موقعیت خود را تا 71 میلی‌متر مشخص کند، بنابراین مطمئناً جایی برای خطا فراهم می‌کند. برنامه همراه به شما امکان می دهد نقاط داغ گرد و غبار را از قبل نقشه برداری کنید و در صورت نیاز به طور خودکار قدرت مکش را افزایش دهید. همچنین با فیلتراسیون HEPA و حالت بی‌صدا، حیوان‌پسند است.

به نظر می‌رسد Dyson از تمیز ، لبه‌های 360 Vis Nav (ویژگی دیگری که مدل‌های قدیمی به آن افتخار می‌،د) راضی است، گفت که اکنون سنسورهای آن کناره‌های اتاق را تشخیص می‌دهند و سپس مکش را از طریق یک محرک جانبی جدید به‌جای استفاده از جارو برای پاک ، ،یفی‌ها هدایت می‌کنند.

Dyson V15s Detect Submarine

ع،: دایسون

برای اولین بار، دایسون یک جارو شارژی خشک و خشک یکپارچه به نام V15s Detect Submarine دارد که مانند جاروبرقی ربات جدید اوا، امسال راه اندازی خواهد شد. ظاهراً مقدار من،ی از آب را برای از بین بردن نشت، لکه‌ها و همچنین باقی مانده‌های خشک کوچک مانند ،ده‌های غذا ارائه می‌کند. این کار را از طریق هشت جت آب انجام می دهد که در هر دقیقه 18 میلی لیتر آب به یک غلتک میکروفیبر موتوری آزاد می کند، که Dyson آن را به ،وان مقدار من،ی برای شستن کف ها به طور یکنواخت بدون ایجاد “خیسی بیش از حد” ارزیابی می کند.

م،ن آب 300 میلی لیتری ظاهراً برای کفپوش 110 متر مربع من، است. یک صفحه آب آلوده را از غلتک مرطوب است،اج می کند و آن را در یک م،ن ، 360 میلی لیتری مجزا می ریزد تا هیچ ،یفی یا ، به کف شما منتقل نشود.

ویژگی “حسگر گرد و غبار صوتی” شامل یک صفحه نمایش LCD است که اندازه و تعداد ذرات مکش شده را نشان می دهد و ذرات میکروسکوپی را با سنسور پیزو اندازه گیری می کند، بنابراین جارو می تواند به طور خودکار مکش موتور 125000 دور در دقیقه را در صورت نیاز افزایش دهد.

تصفیه کننده دایسون بیگ + فرمالدئید آرام

Dyson با استفاده از فن HEPA Cool Formaldehyde موجود خود که می‌تواند گرده‌ها، پوست ریخته شده توسط حیوانات خانگی، دود تنباکو، محصولات پاک‌کننده خانگی و آلاینده‌های هوای بیرون مانند فرمالدئید را فیلتر کند، اکنون نسخه «بزرگ + آرام» این تصفیه‌کننده هوا را دارد. فرمالدئید بزرگ+آرام به جای اینکه اتاق خواب معمولی شما را هدف قرار دهد، به طور خاص برای تمیز ، هوا در فضاهای بزرگ و با پلان باز طراحی شده است.

Dyson ادعا می‌کند که سیستم فن می‌تواند هوای تصفیه‌شده را بیش از 10 متر ارائه دهد، در حالی که ظاهراً یک سنسور دی ا،ید کربن جدید به شما امکان می‌دهد زمان تهویه را بد،د. این “بزرگ” است – “بی صدا” با این واقعیت پوشانده می شود که این فن HEPA تنها با 56 دسی بل کار می کند.

می خواهید بیرون را وارد کنید؟ حالت نسیم ظاهراً ال،ای جریان هوا و ویژگی های جریان هوای طبیعی در فضای باز را تقلید می کند.

در مورد باتری های نسل بعدی چطور؟

مشتاق است تا عضله مهندسی خود را خم کند، گردش دایسون در اطراف آن سایت های سنگاپور رو،مه‌نگاران را در پشت صحنه نیروگاه سنت جیمز، تأسیسات تولید پیشرفته سنگاپور (برای دیدن ساخت موتورهای دیجیتال آن) و مرکز فناوری سنگاپور به نمایش گذاشت.

اعضای مختلف کارکنان محصولات تحقیقاتی از جمله ربات های خودمختار با بازوهایی در دست که می تواند به برداشتن اشیاء خانگی کمک کند، در حالی که مدل های مینیاتوری جاروبرقی را به ،وان یادگاری برای خبرنگاران تهیه می کند، که با استفاده از بانک نمونه اولیه چاپگرهای سه بعدی صنعتی آزمایشگاه نمونه سازی ساخته شده است.

با این حال، چیزی که به نمایش گذاشته نشد، برای شرکت بسیار سودآورتر از به‌روزرس،‌های مکرر جاروبرقی‌ها و تصفیه‌کننده‌ها بود: چگونه Dyson قصد داشت آنچه را که وعده داده بود، نوع جدیدی از باتری‌ها تولید کند.


منبع: https://www.wired.com/story/dyson-robot-cleaner-wet-dry-vac-battery-tech/