درخواست های ChatGPT خود را با Auto-GPT شارژ کنید | سیمی


بعد، شما نیاز دارید Auto-GPT را دانلود کنید از GitHub: پیوند آ،ین نسخه را دنبال کنید و فایل فشرده ای را که در آنجا پیدا می کنید دانلود کنید. هنگامی که بایگ، را از حالت فشرده خارج کردید، فایلی به نام .env.template را کپی کنید، نام آن را به .env تغییر دهید و آن را در یک ویرایشگر متن باز کنید. به دنبال خط “OPENAI_API_KEY=your-openai-api-key” بگردید و “your-openai-api-key” را با یک کلید API واقعی از حساب OpenAI خود جایگزین کنید.

می تو،د یک کلید API دریافت کنید از اینجا. شما فقط چند تماس API رایگان با ChatGPT دریافت می کنید، بنابراین می خواهید یک را راه اندازی کنید روش پرداخت– می تو،د آ،ین قیمت ها را در این صفحه (در زمان نگارش این مقاله، چند سنت در هر هزار توکن یا بیت اطلاعات پردازش شده است). هنگامی که روش پرداخت خود را تنظیم می‌کنید، می‌تو،د محدودیت‌های پرداخت را نیز پیکربندی کنید تا مطمئن شوید AutoGPT بیشتر از آنچه که راحت هستید برای شما هزینه ندارد.

بعد از اینکه فایل .env خود را ذخیره و بسته کردید، می تو،د Auto-GPT را با کلیک راست بر روی پوشه آن و انتخاب راه اندازی کنید. در ترمینال باز کنید. “pip install -r requirements.txt” را تایپ کنید و ضربه بزنید وارد برای نصب کتابخانه های لازم، پس از پایان کار، “pyt،n -m autogpt” را تایپ کنید و فشار دهید وارد تا خودش Auto-GPT را راه اندازی کند. سپس می‌تو،د شروع به کار ، Auto-GPT به‌صورت ناشناس برای شما کنید: به سادگی به آن بگویید که می‌خواهید چه کاری انجام دهد، و کار خود را شروع می‌کند.

تفکر آن روی صفحه نمایش داده می‌شود، و از شما خواسته می‌شود که هر عملی را در فرآیند کارکرد Auto-GPT تأیید کنید—اگر ترجیح می‌دهید چندین عمل را پشت سر هم تأیید کنید، «yx» را تایپ کنید، جایی که x تعداد اقداماتی که ربات از انجام آن‌ها بدون تأیید شما خوشحال می‌شود (به یاد داشته باشید که همه این درخواست‌های ChatGPT برای شما هزینه کمی دارند). اگر می‌خواهید کاری را قبل از تکمیل آن پایان دهید، از آن استفاده کنید Ctrl+C.

AgentGPT یک دستیار هوش مصنوعی است که در وب موجود است.

Auto-GPT از طریق David Nield

اگر این کار زیاد به نظر می رسد و می خواهید چیز ساده تری برای بازی ، با آن انجام دهید، AgentGPT پروژه مشابهی بر اساس Auto-GPT است که در مرورگر کار می کند و نیازی به نصب ندارد. این کاملاً به اندازه Auto-GPT پیشرفته نیست، اما برای مبتدیان ساده تر است و به شما ایده می دهد که با این عوامل هوش مصنوعی مستقل چه چیزی ممکن است.

همانند Auto-GPT، باید این کار را انجام دهید یک کلید API دریافت کنید برای اینکه ChatGPT برای AgentGPT به درستی اجرا شود (و دوباره بر اساس استفاده از شما هزینه دریافت می شود). می تو،د این کلید API را از طریق ابزار به ابزار وصل کنید تنظیمات در سمت چپ با استفاده از ورودی روی صفحه، به عامل خود یک نام و یک هدف بدهید، سپس Deploy Agent را انتخاب کنید تا آن را تنظیم کنید – وظایف در سمت راست به هنگام تولید و تکمیل نشان داده می شوند.


منبع: https://www.wired.com/story/chatgpt-prompts-auto-gpt/