دستگاه ضبط دستی جدید Teenage Engineering Reel Cute است


مهندسی نوجوان، یک شرکت طراحی سوئدی که گجت‌های عجیب و غریب و زیبای مختلفی مانند دستی بازی Panic’s Playdate و OP-1 سینت سایزر موسیقی، یک دستگاه جدید برای نگاه ، دارد. را TP-7 یک ضبط صحرایی است که برای ضبط صدا در طول مصاحبه، نمونه برداری از صداها در طبیعت، ضبط اجراهای موسیقی یا گرفتن نت های صوتی طراحی شده است.

به نظر می رسد مانند یک پخش کننده MiniDisc قدیمی و آینده نگر یا، همانطور که طراحان احتمالاً قصد داشتند، یک پخش کننده نوار نوار قدیمی. جدای از زیبایی‌شناسی یکپارچهسازی با سیستمعامل، ابزارهای Teenage Engineering به خاطر مملو از ویژگی‌های مدرن شناخته شده‌اند. TP-7 تفاوتی ندارد. برای شروع، وقتی با یک برنامه iOS همگام‌سازی می‌شود، یک حالت رونویسی همراه دارد، بنابراین صدای ضبط‌شده شما می‌تواند به متن تبدیل شود.

TP-7 در سمت چپ، با رابط رونویسی صدا به متن برنامه همراه در سمت راست.

ع،: مهندسی نوجوان

این دستگاه قرار است در کف دست شما لانه کند، بنابراین یک تکان دهنده در امتداد کناری وجود دارد که انگشت اشاره و حلقه شما به طور طبیعی در آن قرار می گیرد. با فشار دادن آن سوئیچ راکر به یک طرف یا آن طرف می‌تو،د پخش صدا را سریع به جلو یا مع، کنید. بله، آن دیسک در مرکز به آرامی مانند یک حلقه نوار می‌چرخد در حالی که TP-7 در حال پخش یا ضبط است. این حرکت بیشتر برای نمایش است (همه دیجیتال است؛ هیچ نوار واقعی در آن وجود ندارد)، اما می توان از چرخ برای تمیز ، صدا با چرخاندن سریع آن یا توقف ضبط با گرفتن آن و توقف حرکت آن استفاده کرد. غیر ضروری؟ آره. سرد؟ اره. هفت ساعت عمر باتری و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای همه یادگاری های صوتی شما دارد.

همانطور که به نظر می رسد و احتمالاً احساس می شود، ممکن است بهترین انتخاب برای نیازهای ضبط صدا شما نباشد. TP-7 ورودی XLR ندارد، نوع رابطی که در بسیاری از میکروفون های حرفه ای و سایر تج،ات صوتی استاندارد است. البته یک میکروفون داخلی در TP-7 به همراه سه ورودی 3.5 میلی متری تعبیه شده است که یک سیم AUX معمولی را می گیرد. همچنین یک ،وجی 6.35 میلی متری وجود دارد که می تو،د از آن برای اتصال ضبط کننده به هدفون یا بلند،ای فانتزی استفاده کنید. همچنین بسیار بسیار گرانتر از یکی از ضبط کننده های صوتی استاندارد فروخته شده توسط رهبران صنعت مانند Tascam یا Zoom است. TP-7 به قیمت 1500 دلار می رود. این شرکت می گوید در تابستان امسال عرضه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره گجت ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

موزیک و ویدیو آیپد

در دیگر اخبار تولید صدا، اپل از نرم افزاری که قبلاً فقط دسکتاپ بود، استفاده می کند منطق حرفه ای و Final Cut Pro در iPad آی‌پد با کتابخانه‌ای غنی از برنامه‌های ایجاد موسیقی، جایگاه کوچک خوبی را برای خود در تجارت آهنگسازی ایجاد کرده است، بنابراین نصب ایستگاه کاری صوتی دیجیتال Logic در آنجا بسیار منطقی است.

اپل نرم افزار ویرایش ویدیوی Final Cut Pro خود را نیز برای این دستگاه در دسترس قرار داده است. هر دو مجموعه نرم افزار دارای کنترل ها و ویژگی های جدیدی هستند که از صفحه لمسی آی پد بهره می برند. می‌تو،د از چندلمسی برای کشش و جابجایی کلیپ‌ها یا تغییر زیر و بم و سایر تنظیمات صوتی در Logic استفاده کنید. هر دو برنامه اجازه صادرات به همتایان دسکتاپ مربوطه خود را می دهند.

هر برنامه به ،وان یک سرویس اشتراک با 5 دلار در ماه یا 50 دلار در سال در دسترس است.

آمازون همه جا در یک زمان

اگر تا به حال احساس کردید که ،ید فوری از آمازون به اندازه کافی آسان نیست، خبر خوب: این ،ده فروش سرویس جدیدی دارد که به شما امکان می دهد در حین بازی ،، چیزهایی ب،ید. تماس گرفت Amazon Anywhere، این سرویسی است که می تواند در برنامه های شریک و سرویس های مجازی تعبیه شود تا شما را قادر سازد تا به سرعت چیزهایی را در زندگی واقعی ،یداری کنید.

اولین بازی برای کار با Amazon Anywhere است پریدوت، توسط پوکمون گو خالق Niantic این بازی شما را موظف می کند که از مخلوقات واقعیت افزوده که در دنیای واقعی نمایش داده شده اند مراقبت کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. (فکر پوکمون گو روش پرداخت به این صورت است که حساب آمازون خود را در بازی همگام می‌کنید، که سپس به شما امکان می‌دهد پول واقعی را برای ،ید کالاهای فیزیکی با حیوانات خیالی خود که روی آن چاپ شده اند ،ج کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/teenage-engineering-tp-7-recorder/