دویدن بد است Kettlebells پاسخ هستند


ضرب المثل قدیمی “از بدن خود استفاده کنید وگرنه آن را از دست خواهید داد” با افزایش سن بیشتر صادق می شود. اما چیزی که همچنین درست است این است که هر چه سنم بالاتر می رود، پیدا ، فعالیتی که از آن لذت می برم سخت تر می شود.

از دویدن متنفرم اگر در حال دویدن هستم به این دلیل است که تحت تعقیب هستم. یا من دنبال چیزی هستم. با این حال، هیچ کدام از این سناریوها زیاد مطرح نمی شوند. هرازگاهی ممکن است در مسیری بدوم تا با طلوع خورشید به مکان خاصی برسم یا پرنده ای را در جنگل ردیابی کنم. اما دویدن برای تفریح؟ هیچ لذتی در دویدن وجود ندارد. آیا تا به حال ،ی را در حال دویدن تماشا کرده اید؟ آیا به نظر می رسند که دارند سرگرم می شوند؟ (نکته ویرایش: دارم خوش میگذرونمبا این حال، اسکات!) نه، آنها ، به نظر می رسند. چون هستند.

آنقدر از دویدن متنفرم که در دوران دبیرستان وقتی به من گفتند داشته است برای انتخاب یک رشته ورزشی، قایقر، را انتخاب کردم زیرا بعید به نظر می رسید که شامل دویدن باشد. حق با من بود، بیشتر مشخص شد که قایقر، نوع خاصی از جهنم فیزیکی خود بسیار بدتر از دویدن است، اما حداقل دویدن نبود. من از تحمل جهنم بدم نمی آید، تا زم، که جهنم در حال اجرا نباشد.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

نبردهای خود را انتخاب کنید

چه باید کرد؟ من به قایقر، برمی گردم، اما قایق ها گران هستند و حمل و نقل آنها در زمان شما سخت است در RV زندگی کنید. من دوست دارم چیزهای سنگین بلند کنم، اما وزنه‌ها برای ،، که در RV یا آپارتمان‌ها هستند نیز خالی است. میدونم به چی فکر میکنی: برو ورزشگاه، ،. من از ورزشگاه متنفرم شاید بیشتر از دویدن از ورزشگاه متنفرم. این یک تکان دادن است.

سال‌ها با فشار و دراز و نشست و هرگاه درخت من،ی در آن نزدیکی وجود داشت، از پس آن برمی‌آمدم. بیشتر کار کرد شاید در کاردیو کمی کمبود داشته باشم، اما سعی نمی کنم در ماراتن برنده شوم. من فقط می خواهم با کمی لطف پیر شوم. سپس GoRuck را کشف کردم شن و ماسه کتل ب،.

حالا می‌توانم چیزهای سنگین را بلند کنم و وقتی کارم تمام شد، آنها را در یک بسته کوچک جمع کنم. من همچنین آنچه را که شنیده ام (به طور دقیق) به ،وان یک تمرین قلبی مخفیانه توصیف می کنم. GoRuck Sand Kettlebells به نقطه شیرینی بین قیمت، اندازه و کارایی رسید.

احتمالاً در اینجا باید توجه داشته باشم که ایده من از یک تمرین بسیار ساده است: تا جایی که می تو،د با حداقل تعداد تمرینات، عضلات خود را تمرین دهید. پس از کمی آزمایش، آنچه را که از زم، که قایقر، را متوقف کردم، به دنبال آن بودم، پیدا کردم، که یک تمرین بی‌رحمانه سخت است که ساعت‌ها طول نمی‌کشد. تاب کتل بل همراه با برخاستن ،ی به من یک تمرین بسیار خوب بدهید (من هنوز هم تمرینات کششی و کششی انجام می دهم).

من هرگز وزنه های شنی را واقعا دوست نداشتم. آنها تمایل دارند که ضعیف ساخته شوند. اما Sand Kettlebells GoRuck از این قاعده مستثنی است. آنها به خوبی ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند. آنها از نایلون کوردورا (1000D) سنگین ساخته شده‌اند و از یک سیستم زیپ با فلاپ Velcro استفاده می‌کنند که مانند یک کیسه خشک به سمت پایین غلت می‌خورد تا مطمئن شود که شن و ماسه نشت نمی‌کند. در ماه‌ها آزمایش، من هنوز نشت شن و ماسه‌ای را ندیده‌ام. اوه، و اگر در نزدیکی شن و ماسه رایگان زندگی نمی کنید، همیشه می تو،د یک کیسه شن بازی از نزدیکترین فروشگاه سخت افزاری خود بگیرید.


منبع: https://www.wired.com/story/goruck-sand-kettlebell-rave/