سازندگان بازی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به فوری ترین سوالات شما پاسخ می دهند


طرفداران نینتندو دوست دارند برای شخصی شدن با شخصیت‌های خانواده‌پسند شرکت، وسواس بیش از حد نوک سینه های ماریو، دونگ لوئیجی چقدر بزرگ استو اگر کربی این کار را می کرد چه اتفاقی می افتاد یک مرد داغ را قورت بده. (افشا: این مورد آ، در واقع تقصیر من است.)

پیش از انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، اگر چه، یک TikToker جرأت کرد یک سوال بپرسد که در لیست داغ نیست: کدام نسخه از Link، در میان ده ها ،وان مجموعه طول، مدت، بدترین بوی را می دهد؟ در یک ویدیوی کامل، @bigthighthescienceguy هر یک از قهرمانان نمادین را همانطور که بوی من، می‌دهد رتبه‌بندی می‌کند و در نهایت لینک را وارد می‌کند شمشیر به آسمان کمترین کپک زدگی (بازی دارای حمام است). اوکارینای زمان با این حال، لینک به مدت هفت سال دوش نگرفت، علیرغم دویدن در داخل یک ماهی بزرگ و غلبه بر بدن در حال پوسیدگی.

اشک هیدمارو فوجی بایاشی کارگردان و ایجی آئونوما تهیه کننده با این نظر مخالف هستند. برای آنها، دو پیوند به طور خاص بدبو هستند. Aonuma اشاره می کند نفس وحشینسخه ای از شخصیت، که لباسی به سبک بربری با کلاه استخو، و ، می پوشد. او می‌گوید: «ممکن است یک جورهایی بدبو باشد» و به «بوی حیوانات وحشی» اشاره می‌کند.

فوجی بایاشی، که می‌گوید «در طول چندین دهه» مصاحبه‌هایی که از او انجام شده هرگز از او خواسته نشده است که ببیند کدام قهرمان بیشتر به دئودورانت نیاز دارد، رای خود را به صندوق انداخت. شاهزاده خون آشام. اگرچه لینک بیشتر وقت خود را صرف کندن خاک و دویدن در سیاه چال ها به ،وان یک گرگ می کند، فوجی بایاشی به یک لحظه خاص فکر می کند. «چند صحنه در آن وجود دارد شاهزاده خون آشام جایی که لینک با قبیله گورون درگیر کشتی سومو می شود. من تصور می کنم که او در آن موقعیت بسیار بدبو است.

تست بو دادن به لینک های مختلف فقط شروع کار است. در یک مصاحبه گسترده با WIRED، این دو نفر، از طریق مترجمان، همچنین بدترین خلاقیت های Ultrahand خود را توضیح دادند که چگونه گم شدن در غارها به آنها کمک کرد تا یکی از آنها را خلق کنند. اشکتوانایی های جدید و نحوه نزدیک شدن آنها به یکی از بزرگترین بازی های سال. اما نه قبل از اینکه آئونوما یک فکر نهایی را به اشتراک بگذارد: “در واقع، گانون ممکن است بدبوترین باشد، اگر من به آن فکر کنم.”

WIRED: شما گفته اید که این یک انتخاب عمدی بوده است اشک پادشاهی دنباله ای برای نفس وحشی. چرا این دنیا، به ویژه، برای بازگشت به آن اینقدر مهم بود؟

ایجی آئونوما: شاید اولین ،ی بودم که به آن اشاره کردم. این چیزی بود که به نوعی برای من در حالی که به کار ادامه می دادیم به ذهنم خطور کرد نفس وحشیبه خصوص در DLC. من واقعاً احساس می‌کردم که این دنیایی که ساخته‌ایم هنوز پتانسیل زیادی برای بازی‌های جدید دارد که می‌تو،م در آن جستجو کنیم. بنابراین این چیزی است که من به آقای فوجی بایاشی پیشنهاد کردم. من نمی دانستم که در همان زمان، او قبلاً ایده هایی در مورد راه هایی داشت که ممکن است به آن دست یابد.

هیدمارو فوجی بایاشی: داشتم به محیط زیست فکر می کردم نفس وحشی بدون افزودن چیز جدیدی در برخی از سیاه چال ها در نفس وحشی، این چرخ های چرخ دنده را می بینید که به نوعی دائماً در حال چرخش هستند. پس چهار تا از آن ها را برداشتیم و به تخته سنگی وصل کردیم و [made] یک ماشین موقت به ،وان بسط آن، شخصی لوح های مستطیلی را برداشت و چهار تا از آنها را در یک استوانه قرار داد. و سپس یک بمب از راه دور و یک توپ را در آنجا می اندازید و منفجر می کنید و یک توپ موقت دارید. با کنار هم قرار دادن این دو ایده، یک م،ن DIY دارید که لینک اکنون می تواند سوار آن شود.


منبع: https://www.wired.com/story/tears-of-the-kingdom-link-smells-fujibaya،-aonuma-interview/