ساعت باند جدید امگا یک فیلم را در پشت خود پخش می کند


اگرچه ممکن است احساس می کنم، امگا دارد نه از 5 اکتبر 1962، زم، که یکی از نمادین ترین شخصیت های سینما برای اولین بار روی پرده ظاهر شد، به طور جدایی ناپذیری با جیمز باند پیوند خورده است. آن اولین “ساعت باند”، زمزمه کنید، یک رول، بود – Submariner Ref. 6538. دیگران نیز خدمات مخفی ارائه کرده اند، از جمله Breitling (تاندربال) و همیلتون (زندگی کن و بگذار بمیرد). تا آن زمان نبود چشم طلایی در سال 1995 امگا وارد عمل شد و وظیفه همیشگی تج، سوپر جاسوس تخیلی بریت،ا با ساعت‌های مملو از ابزارها را بر عهده گرفت.

اکنون، به من،ت شصتمین سالگرد امتیاز باند، دو امگا جدید آزاد شده اند. علی‌رغم اینکه این قطعات جدید به فیلم خاصی مرتبط نیستند، این شرکت این بار از تلاش‌های آشکار برای قرار دادن «۰۰۷» یا افکت تفنگ روی صفحه در طرح‌ها اجتناب کرده است، در عوض به هر یک از آنها یک لمس ظریف از جادوی فیلم در پشت قاب می‌دهد. قطعات را برگرد،د و یک ،میشن مک،کی از سکانس نمادین لوله تفنگ باز در ،مت کریستالی پشتی پخش می شود.

ع،: OMEGA

جدید 42 میلی متری Seamaster Diver 300m 60 Years of James Bond Stainless Steel (7100 پوند، تقریباً 8500 دلار) از اولین امگای که پیرس برا،ن در آن پوشید الهام گرفته شده است. چشم طلایی، البته اکنون با یک دستبند مشبک. Seamaster Diver 300m 60 Years of James Bond Canopus Gold بسیار انحصاری تر است (137300 پوند یا 165200 دلار) که از آلیاژ طلای سفید امگا با صفحه ای ساخته شده از سیلی، خا،تری طبیعی و یک قاب دایره شده با الماس های سبز و زرد ساخته شده است. ظاهراً همه با هم ،یب می شوند تا خانه جامائیکایی یان فلمینگ را تداعی کنند.

تصویر متحرک عقب سکانس باز شدن 007 در این ساعت مک،کی بدون صفحه نمایش یا نمایشگر دیجیتال با استفاده از موآر ،میشن، جایی که ال،ای تداخل زم، ایجاد می‌شوند که یک الگوی غیر شفاف با شکاف‌های شفاف روی الگوی مشابه دیگری پوشانده شود. برای اینکه الگو ظاهر شود، دو طرح نباید ی،ان باشند، بلکه باید جابه‌جا شوند، یا در این مورد، چرخانده شوند.

ویدئو: جرمی وایت

طرح ثبت اختراع امگا، دیسک آلومینیومی در حال چرخش ،میشن را می بیند که با اجرای عقربه ث،ه مرکزی آب نبات چوبی کار می کند. این به دنباله ای از چهار تصویر اجازه می دهد تا در فاصله زم، 15 ث،ه به طور مداوم تکرار شود، زیرا کرونومتر Co-Axial Master Caliber 8806 ساعت را به حرکت در می آورد.

گرگوری کیسلینگ، معاون محصول امگا، می‌گوید مشکل این بود که دقت ،میشن را ثابت کنیم. ما ابتدا با هفت چهره در سکانس شروع کردیم. اما مشکل هفت این بود که از آنجایی که یک تفاوت کوچک بین دیسک ها وجود دارد، شما یک اثر شبح دارید. بنابراین تصمیم گرفتیم این سکانس را فقط به چهار تصویر ت،یم کنیم.” این نیاز به دقت همچنین به همین دلیل است که این سیمسترها به جای «پیچ و خم»، پشت بدنه‌ای پیچ‌دار دارند. این اجازه می دهد تا لایه های مختلف مک،زم توهم در یک راستا قرار گیرند، چیزی که با کیس قبلی Seamaster امکان پذیر نیست. کیسلینگ می گوید: «ما باید فاصله بین دیسک و کریستال یاقوت کبود را نیز مدیریت می کردیم. این به تحمل‌های بسیار بسیار کوچک نیاز دارد – به علاوه/منهای 0.05 میلی‌متر.


منبع: https://www.wired.com/story/omega-seamaster-300m-60-years-of-james-bond-stainless-steel/