سرکوب نتفلیکس در ایالات متحده به اشتراک گذاری رمز عبور هنوز اتفاق نمی افتد


پس از صرف نتفلی، سال‌ها آزمایش راه‌های مختلف برای سرکوب اشتراک‌گذاری رمز عبور، تغییراتی در آن صفحه مرکز راهنمایی ایالات متحده این هفته به نظر می رسید نشان می دهد که غول استریم بالا،ه به یک برنامه دست یافته است. اما این ترفندها به سرعت ناپدید شدند و رفتند سردرگمی و نگر، در مورد تغییرات احتمالی در سیاست های اشتراک گذاری حساب نتفلی،. اکنون این شرکت توضیح می دهد که هیچ چیز در این هفته تغییر نکرده است و محدودیت جدیدی در حال حاضر اعمال نمی شود.

«برای مدت کوتاهی سه شنبه، یک مقاله مرکز راهنمایی حاوی اطلاعاتی که فقط برای شیلی، کاستاریکا و پرو قابل اجرا است در کشورهای دیگر منتشر شد. یکی از سخنگویان نتفلی، در بی،ه ای گفت: ما آن را به روز کردیم.

با این حال، پس از شرکت، ناقوس مرگ برای به اشتراک گذاری رمز عبور همچنان ادامه دارد در تماس اخیر درآمد خود گفت که در سه ماهه اول سال 2023 تغییرات اشتراک گذاری حساب در سراسر جهان را اعلام کرده و شروع به اجرای آن خواهد کرد.

ما افرادی را داریم که در حال تماشای نتفلی، هستند و به ،وان بخشی از قرض گرفتن اعتبارنامه شخص دیگری به ما پول نمی دهند. گرگوری پیترز، مدیر عامل و مدیر محصول نتفلی، در جدیدترین گزارش این شرکت گفت و هدف ما این است که در سال جاری اساساً از این وضعیت عبور کنیم و بسیاری از این افراد را به حساب های پرداختی تبدیل کنیم یا از صاحب حساب بخواهیم برای آنها پرداخت کند. درآمدها در 19 ژانویه است. “بنابراین ما سخت در این زمینه کار کرده ایم و سعی کرده ایم نوعی آزمایش متفکرانه انجام دهیم تا به اعضایمان اجازه دهیم با ما در مورد مجموعه ای از راه حل ها صحبت کنند. … ما آماده هستیم تا آنها را در اوا، این سه ماهه عرضه کنیم. در حالی که به نوعی در کشور‌ها کار می‌کنیم، این موضوع را کمی متز،ل خواهیم کرد، اما واقعاً در چند فصل آینده خواهیم دید که این اتفاق می‌افتد.»

سردرگمی در مورد تغییرات احتمالی این هفته ناشی از محتوای صفحه مرکز راهنمایی یک کشور است که به اشتباه برای کشورهای دیگر منتشر شده است. وضعیت همچنین به دلیل این واقعیت پیچیده بود که صفحات مرکز راهنمای نتفلی، به شما امکان می‌دهند با استفاده از ابزار «در حال مشاهده اطلاعات برای» به سرعت بین اطلاعات کشورهای مختلف جابه‌جا شوید که به شما امکان می‌دهد از فهرست کشویی نام کشورها انتخاب کنید.

تقریبا یک سال است که نتفلی، بوده است آزمایشی یک رویکرد در شیلی، کاستاریکا و پرو، که در آن شرکت جدی‌تر در مورد مرتبط ، هر حساب به یک مکان فیزیکی یا «خانواده» و تنها اجازه دسترسی منظم به دستگاه‌ها از آن مکان به حساب کاربری، جدی‌تر است. برای انجام این کار، این شرکت می‌گوید از «آدرس‌های IP، شناسه‌های دستگاه و فعالیت حساب» استفاده می‌کند تا مشخص کند دستگاه‌ها از کجا محتوا را پخش می‌کنند. یکی از مؤلفه‌های مهم این ابتکار در این سه کشور، افزودن مک،سم اشتراک‌گذاری پولی یا «افزودن یک عضو اضافی» است، مشابه طرح‌های خانوادگی ارائه‌شده توسط سرویس‌های پخش جری، مانند S،ify، که از طریق آن مش،ان نتفلی، می‌توانند نرخ کاهش‌یافته را برای کمک به خانواده بپردازند. دسترسی اعضا یا دوستان به حساب مش، با ورود خود.

بر اساس نظرات مدیران نتفلی، در تماس اخیر درآمد، به نظر می رسد که تغییرات مشابهی احتمالاً در ایالات متحده و سایر بازارها رخ خواهد داد. اما جزئیات آنچه که نتفلی، در هر کشور عرضه خواهد کرد هنوز مشخص نیست.

جیسون کینت، مدیر عامل دیجیتال می گوید: نتفلی، شرکتی است که خود را از طرفداران فوق العاده ساخته است و بسیار بر مصرف کننده متمرکز شده است، بنابراین ایجاد انعطاف پذیری در هر کاری که برای لبه ها انجام می دهند برای آنها مهم است و افزودن محدودیت ها می تواند اصطکاک ایجاد کند. سازمان تجارت رسانه ای محتوای دیجیتال بعدی. (شرکت مادر Condé Nast عضو WIRED است.) «آنها نمی خواهند مخالف، بسازند که نسبت به خدمات آنها انتقاد کنند. اما در نهایت، اینها هنوز تصمیمات تجاری هستند. … حرکت آنها اثرات پایین دستی بر تصمیمات سایر شرکت ها خواهد داشت.

در تماس ماه ژانویه، مدیران نتفلی، تاکید ،د که در حال آماده شدن برای مق، با به اشتراک گذاری رمز عبور هستند. پیترز گفت: «من فکر می‌کنم شایان ذکر است که این یک حرکت محبوب جه، نخواهد بود. اعضای فعلی وجود خواهند داشت که از این حرکت ناراضی هستند. ما یک واکنش لغو کمی به آن خواهیم دید. ما فکر می کنیم این چیزی شبیه به چیزی است که هنگام افزایش قیمت ها می بینیم.


منبع: https://www.wired.com/story/netflix-p،word-sharing-،down-us-mistake/