سلول های آسگارد اولیه زندگی را در آستانه پیچیدگی نشان می دهند


این یافته که لوکی ها شاخک های اکتین دارند، به سناریوی یوکاریوژنز به نام قابل قبول می افزاید. مدل داخل به بیروناسپنگ و شلپر گفتند. در سال 2014، زیست شناس سلولی باز باوم در دانشگاه کالج لندن و پسر عمویش، زیست شناس تکاملی درخت داوود از دانشگاه ویسکانسین، مدیسون، ایده‌ای را ارائه کرد که در رویدادهای خانوادگی مطرح کرده بودند: این که اولین یوکاریوت‌ها پس از اینکه یک سلول اجدادی ساده برجستگی‌هایی را از دیواره‌های سلولی خود گسترش داد، متولد شدند. ابتدا این بازوها به سمت یک باکتری همزیست رسیدند. در نهایت آنها اطراف آن شریک را بستند و آن را به یک پروتو-میتوکندری تبدیل ،د. هم سلول باست، اولیه و هم همزیست دستگیر شده در داخل ،تی که توسط بازوها تهیه شده بود پوشیده شده بودند.

زم، که باستان‌های آسگارد هنوز فقط از روی تکه‌هایی از DNA محیطی شناخته می‌شدند، باوم از شرکت‌کنندگان در کنفرانسی خواسته بود که تصور کنند این موجودات شبیه به چه شکلی هستند. نقاشی خود او بر اساس ایده های درون به بیرون، که پیش بینی می کرد بازوهای بیرون زده را به نمایش بگذارند، دانشمندان دیگر را متعجب کرد. شلپر گفت که در آن زمان به نظر “آنقدر عجیب به نظر می رسید که او این پیشنهاد خنده دار را ارائه می دهد.”

یک جو رقابتی

رویدادهای یوکاریوژنز با مداخله زمان و تعویض ژن چنان مبهم شده اند که ممکن است هرگز آنها را با قطعیت نشناسیم.

برای مثال، دو گونه لوکی که در حال حاضر در فرهنگ هستند، ارگ،سم‌های امروزی هستند که با باستان‌های باست، تفاوت دارند، همان‌طور که یک کاردینال زنده و آوازخوان با دایناسور اجدادی که از آن تکامل یافته متفاوت است. گروه لوکی حتی زیرمجموعه ای از باست، آسگارد نیست که تجزیه و تحلیل های ژنتیکی نشان می دهد که بیشترین ارتباط را با یوکاریوت ها دارد. (بر اساس ژنوم شناخته شده آسگارد، یک پیش چاپ که توسط Ettema و همکارانش در ماه مارس ارسال شد، استدلال ،د که جد یوکاریوت ها یک آرکئون هایمدال بوده است.)

با این حال، آزمایشگاه‌های سراسر جهان در حال قمار هستند که با آوردن نمایندگان متنوع‌تر گروه آسگارد به کشت، سرنخ‌های جدیدی در مورد جد مش، آن‌ها و ما به دست می‌دهد. شلپر تلاش می کند. اتما هم همینطور. باوم هم همین‌طور است، که گفت آزمایشگاهش به زودی از همکار جدیدی استقبال می‌کند که ویال‌های باست، را از گروه‌هایی مانند Heimdall و Odin می‌آورد. ایماچی هم که حاضر به صحبت با او نشد کوانتا برای این داستان

او در ایمیلی توضیح داد: “اگر قرار بود الان با شما مصاحبه کنم، به احتمال زیاد در مورد داده های جدیدی صحبت می کردم که هنوز منتشر نشده است.” او افزود: “اکنون بسیار رقابتی است (اگرچه من از این نوع رقابت ها خوشم نمی آید.”

منابع دیگر نیز از جو بسیار تحت فشار ابراز تاسف ،د. اسپنگ گفت: “خوب خواهد بود اگر زمینه برای اشتراک گذاری بازتر باشد.” این فشار بر دانشمندان جو، که تمایل دارند پروژه‌های کشت پرخطر و با پاداش بالا را انجام دهند، سنگین‌تر است. موفقیت می تواند درخشندگی را اضافه کند طبیعت کاغذ به رزومه آنها. اما اتلاف سالها برای یک تلاش ناموفق می تواند شانس آنها را برای دستیابی به شغل علمی کاهش دهد. شلپر گفت: «این واقعاً یک وضعیت ناعادلانه است.

با این حال، در حال حاضر، مسابقه ادامه دارد. زم، که پسرعموهای باوم ایده های خود را در مورد یوکاریوژنز در سال 2014 منتشر ،د، باز باوم گفت، آنها تصور ،د که ما احتمالا هرگز حقیقت را نمی د،م. سپس ناگهان آسگاردها ظاهر شدند و اجمالی اجمالی از مراحل نهایی و انتقالی ارائه ،د که زندگی را از سادگی تک سلولی به بیش از حد افزایش داد.

“قبل از اینکه این سیاره زیبا را نابود کنیم، باید کمی جستجو کنیم، زیرا چیزهای جالبی در سیاره زمین وجود دارد که ما هیچ چیز درباره آنها نمی د،م. شاید چیزهایی وجود داشته باشند که به نوعی فسیل های زنده هستند – حالت هایی در این بین. “شاید روی پرده دوش من باشد.”

داستان اصلی تجدید چاپ با اجازه از مجله کوانتا، یک نشریه مستقل از سرمقاله بنیاد سیمونز که ماموریت آن افزایش درک عمومی از علم با پوشش پیشرفت ها و روندهای تحقیقاتی در ریاضیات و علوم فیزیکی و زیستی است.


منبع: https://www.wired.com/story/primitive-asgard-cells-s،w-life-on-the-brink-of-complexity/