سند دولتی فاش شده نشان می دهد اسپانیا می خواهد رمزگذاری سرتاسر را ممنوع کند


Jakubowska که این سند را بررسی کرده است، می گوید که به نظر می رسد چندین کشور می گویند که به پلیس اجازه دسترسی به پیام ها و ارتباطات رمزگذاری شده افراد را می دهند. برای مثال، نظرات قبرس می‌گوید که «ضروری» است که مقامات مجری قانون توانایی دسترسی به ارتباطات رمزگذاری شده برای تحقیق در مورد جنایات سوء استفاده ، آنلاین را داشته باشند و اینکه «تأثیر این مقررات قابل توجه است، زیرا سابقه‌ای برای سایر بخش‌ها در جهان ایجاد می‌کند. آینده.” به طور مشابه، مقامات در مجارستان می گویند “روش های جدیدی برای شنود و دسترسی به داده ها مورد نیاز است” تا به اجرای قانون کمک کند.

Jakubowska می‌گوید: «قبرس، مجارستان و اسپ،ا به وضوح این قانون را به ،وان فرصتی برای خود می‌بینند که رمزگذاری را برای تضعیف ارتباطات رمزگذاری شده انجام دهند، و این برای من بسیار بزرگ است. “آنها می بینند که این قانون بسیار فراتر از آن چیزی است که DG ،me ادعا می کند برای آن وجود دارد.”

مقامات بلژیک در این سند گفته اند که به شعار “امنیت از طریق رمزگذاری و با وجود رمزگذاری” اعتقاد دارند. هنگامی که WIRED با وی تماس گرفت، سخنگوی و، امور خارجه بلژیک در ابتدا بی،ه ای از پلیس فدرال این کشور را به اشتراک گذاشت که گفت: موضع این پلیس از زم، که نظرات خود را برای این سند ارائه کرده تغییر کرده است و بلژیک در کنار سایر “کشورهای همفکر” موضعی اتخاذ می کند. که می خواهد رمزگذاری ضعیف شود. با این حال، نیم ساعت بعد، سخنگوی تلاش کرد این بی،ه را پس بگیرد و گفت کشور از اظهار نظر خودداری کرد.

کارشناسان امنیتی مدت‌هاست گفته‌اند که هرگونه درب پشتی احتمالی در ارتباطات رمزگذاری شده یا راه‌های رمزگشایی سرویس‌ها، امنیت کلی رمزگذاری را تضعیف می‌کند. اگر مقامات مجری قانون راهی برای رمزگشایی پیام ها داشته باشند، هکرهای جنایتکار یا ،، که از طرف ،ت ها کار می کنند می توانند از همین قابلیت ها سوء استفاده کنند.

علیرغم حمله احتمالی برخی کشورها به رمزگذاری، به نظر می‌رسد که بسیاری از کشورها به شدت از رمزگذاری سرتاسر و حفاظت‌هایی که ارائه می‌کند حمایت می‌کنند. ایتالیا پیشنهاد یک سیستم جدید را نامتن، توصیف کرد. نمایندگان کشور گفتند: «این یک کنترل کلی بر تمام مکاتبات رمزگذاری شده ارسال شده از طریق وب است. استونی هشدار داد که اگر اتحادیه اروپا اسکن پیام‌های رمزگذاری شده سرتاسر را اجباری کند، شرکت‌ها احتمالاً سیستم‌های خود را دوباره طراحی می‌کنند تا بتوانند داده‌ها را رمزگشایی کنند یا در اتحادیه اروپا تعطیل شوند. تریین اوپی، سخنگوی و، امور خارجه استونی، می گوید که موضع این کشور تغییر نکرده است.

فنلاند از کمیسیون اتحادیه اروپا خواست تا اطلاعات بیشتری در مورد فناوری هایی ارائه دهد که می توانند با سوء استفاده ، از کودکان بدون به خطر انداختن امنیت آنلاین مبارزه کنند و هشدار داد که این پیشنهاد می تواند با قانون اساسی فنلاند در تضاد باشد.

نمایندگان آلمان – کشوری که سرسخت با این پیشنهاد مخالفت کرده است – گفتند پیش نویس قانون باید به صراحت بیان کند که از هیچ فناوری ای استفاده نخواهد شد که رمزگذاری را مختل، دور بزند یا تغییر دهد. این کشور گفت: «این بدان م،است که پیش‌نویس متن باید قبل از پذیرش آن مورد بازنگری قرار گیرد.» قبل از اینکه مذاکرات به پیش برود، کشورهای عضو باید در مورد متن پیش نویس لایحه به توافق برسند.

فافرکورن از استانفورد می گوید: «پاسخ کشورهایی مانند فنلاند، استونی و آلمان درک جامع تری از خطرات در بحث مقررات CSA را نشان می دهد. «این مقررات نه تنها بر تحقیقات جنایی برای مجموعه ای خاص از جرایم تأثیر می گذارد. این امر بر امنیت داده‌های خود ،ت‌ها، امنیت ملی، حریم خصوصی و حقوق حفاظت از داده‌های شهروندان و همچنین نوآوری و توسعه اقتصادی تأثیر می‌گذارد.»


منبع: https://www.wired.com/story/europe-break-encryption-leaked-do،ent-csa-law/