صفحه شطرنج Square Off Pro عشق من به شطرنج را دوباره زنده کرد


ع،: مربع خاموش

من در اینجا و آنجا با چند مشکل مواجه شدم که هیئت مدیره برخی از حرکات من را ثبت نمی کرد و از من می خواست که حرکت را دوباره انجام دهم تا زم، که ثبت شود. این می تواند زم، که در ساعت هستید خسته کننده باشد، زیرا تمام مسابقات آنلاین زمان بندی شده اند، اما فقط چند بار اتفاق افتاده است. تخته معمولاً بسیار پاسخگو است، با بوق هایی که نشان می دهد چه زم، حرکتی را انجام می دهید که مجاز نیست (مانند زم، که پیاده را بدون اینکه متوجه شوید پادشاه خود در حال کنترل است) را حرکت می دهید. شما می تو،د فقط با نگاه ، به تخته بازی کنید، یا می تو،د برنامه را در طول بازی باز نگه دارید تا صفحه مجازی و جزئیات مربوط به حریف خود را ببینید (و حتی به آنها پیام دهید).

پایان بازی

من یک بازی را در Square Off Pro بردم و همه چیز از آنجا به پایین رفت. اما واقعاً مهم نیست – من خیلی سرگرم هستم. مطمئناً هیچ بازیکنی دقیقاً روبروی من نشسته نیست، اما این باعث نشده که شریکم نشنود دشنام و دیوانه‌وار فریاد بزند: “نه، نه، نه، نه، نه، نه!” و وقتی میبازم چیزی جز تحسین ندارم. دیدن اینکه دیگران چگونه بازی می کنند و حرکاتی که برای گول زدن من استفاده می کنند بسیار عالی است.

من می خواهم به این فکر کنم نوشتن یادداشت های فیزیکی در مدرسه می تواند به حفظ کمک کند، حرکات فیزیکی مهره های شطرنج به من کمک می کند تا بازی را کمی بهتر یاد بگیرم، اما نمی توانم با اطمینان بگویم. من فقط آن را بسیار سرگرم کننده تر از کلیک ، روی ماوس یا ضربه زدن روی یک انگشت روی صفحه می دانم.

Square Off Pro فقط در مورد بازی ، نیست. شما می تو،د مسابقات را از مسابقات فعلی بازسازی کنید و ببینید که چگونه آنها روی تخته بازی ،د یا حتی بازی های خود را تجزیه و تحلیل کنید. هورا، من می توانم تمام اشتباهات ،انه ای را که منجر به مرگم شد، ببینم. من شور نیستم، ،م می خورم.

این بسیار قابل حمل تر از ست شطرنج اصلی Square Off است، اما ای کاش با یک کیت من، سفر همراه بود. در حال حاضر، صفحه شطرنج را بغلت،د، آن را در یک جعبه پارچه ای استوانه ای قرار دهید و سپس مهره ها را در دو کیسه مشبک جداگانه ذخیره کنید. خوب است اگر بتوانم همه چیز را با هم در یک کیت ذخیره کنم.

به غیر از آن، یافتن ایرادات زیادی در Square Off Pro دشوار است. اخیراً باعث شده بیشتر شطرنج بازی کنم و این تنها چیزی است که همیشه می خواستم.


پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک 1 ساله WIRED با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما است (اگر مایل باشید). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.


منبع: https://www.wired.com/story/square-off-pro-chessboard-rave/