عروسک دخترانه تنوع فوق العاده زیاد + کیفیت عالی- نی نی چی

اولین دوست و همبازی آنها عروسک ها هستند و این دوستی برای بچه ها به خصوص دختران بسیار اهمیت بالایی دارد و آن ها دوست دارند که همیشه دوستی آن ها پایدار بماند . با بیانی دیگر می توان گفت که عروسک دخترانه دختربچه ها را برای مادر شدن آماده می کند و عروسک های پسرانه می توانند پسران را برای پدر شدن آماده کنند. دانستن این مهارت ها برای دختران و پسران ضروری است، مثلا بستن دکمه ها و قلاب ها جزء مهارت های حرکتی ظریف هستند که هر انسانی باید بلد باشد. این مورد در رابطه با پوشیدن لباس و یا بستن دکمه های لباس بچه ها هم کمک کننده است.

  • خانه های عروسکییکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه دختران می‌باشد.
  • این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه می‌باشند و دارای جنس‌های مختلف هستند.
  • عروسک های پولیشی در مدل های متنوعی تولید میشود که در پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم.

از انواع پک های باربی میتوان به عروسک باربی Angel ، مدل پزشک ، پرستار ، مدل 4 تایی و… با انواع و اقسام لوازم همراه مانند کفش ، لباس ، کیف ، فرزند و… همراه می باشد. ، عروسک محبوب و دوست داشتنی با لباس های زیبا و دامن توری که دارد دل هر کودکی را میتواند به دست آورد. عروسک دخترانه با لباس سه عددی یک عروسک اسباب بازی دخترانه با چند دست لباس اضافی و کفش و شانه و گیره مو است. طرح و رنگ هر لباس با هم فرق داشته و با به تن کردن آن بر تن عروسک جلوه‌ای زیباتر به عروسک می‌دهد. فروشگاه کیدبی تویز یکی از فروشگاه‌های فعال در بخش فروش مستقیم و بی‌واسطه انواع عروسک‌های جذاب و ایده‌آل برای کودکان در کشور است که امکان خرید بهترین اسباب بازی‌ها را برای کودکان فراهم آورده است.

عروسک وارم بیبی مدل Lovely Baby

این عروسک ها عنوان پرفروش ترین عروسک دخترانه ، مد را به خود اختصاص داده است. این عروسک دخترانه به شدت زیبا هستند و با لباس های شیک و فانتزی کودکان را مجذوب خود می کنند. انواع عروسک‌ دخترانه می‌توانند کودکان را سرشار از شادی کنند، لبخند و احساسات آن ها را برانگیخته کنند.

مشخصات عروسک دخترانه جیشی کد 026H

پس عروسک ها هم می توانند به پسربچه ها در توسعه و پرورش خلاقیت کمک کنند. بازی با عروسک ها بیشتر از اینکه یک بازی فیزیکی باشد، ذهنی و تخیلی است. کشف علایق با عروسک ها صورت می گیرد و آن ها با فعالیت ها و سرگرمی های جدید آشنا می شوند و می توانند اوقات بهتری را برای خود ایجاد کنند.

بازیجو-خرید اسباب بازی

عروسک‌های باربی متفرقه‌ای نیز تولید می‌شود که برای خرید توصیه نمی‌شوند و این عروسک‌های خیلی ارزان هستند و از مواد اولیه بازیافتی تولید شده‌اند که اصلا نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد. این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه می‌باشند و دارای جنس‌های مختلف هستند. عروسک از جمله گروه‌ها و دسته های مورد علاقه بسیاری از دختران می‌باشد و یک اسباب بازی دخترانه محسوب می‌شود. فروشگاه عروسک نی نی چی کلکسیون کامل عروسک های پولیشی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار داده تا شما همراهان گرامی بهترین کادو را برای دختران خود انتخاب کنید. عروسک دخترانه بافتنی را می‌توان نوعی صنایع دستی دانست که به‌عنوان هدیه بسیار ارزشمند است. این نوع عروسک را می‌توان حتی در زمان خرید جهیزیه، برای تزیین منزل عروس خریداری کرد.