فروش ظروف آشپزخانه تمام روکش Factory Seconds بازگشت


ظروف تمام روکش است محبوب در میان سرآشپزهای خانگی و داوران حرفه ای به طور ی،ان. این شرکت تعدادی از بهترین، بادوام ترین، قابل اطمینان ترین و گران ترین قابلمه ها و تابه هایی را که می تو،د ،یداری کنید، تولید می کند. هزینه می تواند یک مانع باشد، اما هر چند وقت یکبار فروش ث،ه های تمام پوش کارخانه می آید در اطراف این یکی از آن زمان‌هاست و فروش تا چند روز دیگر فعال است.

می‌تو،د تا 50 درصد در قابلمه‌ها، تابه‌ها، ظروف همه‌پوش و موارد دیگر صرفه‌جویی کنید. بسیاری از محصولات حتی دارای گارانتی مادام العمر هستند. برای دسترسی به معاملات باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که تمام فروش ها نهایی است. هزینه حمل و نقل با نرخ ثابت 10 دلار است و اقلام ظرف 10 تا 15 روز کاری ارسال می شوند.

ث،ه های کارخانه چیست؟

را فروش ث،ه های کارخانه توسط Home and Cook Sales، نمایندگی مجاز فروش All-Clad و چندین برند دیگر ظروف آشپزی اداره می شود. اقلامی که در فروش ارائه می‌شوند (معمولاً) دارای ایرادات جزئی هستند، مانند یک ،اش روی ماهیتابه، یک مهر نام نادرست، یا صرفاً یک جعبه فرورفته. هر محصول در وب سایت جزئیات مربوط به نقص را فهرست می کند.

در حالی که لکه ها ممکن است متفاوت باشد، تاجر می گوید که همه ظروف پخت و پز مطابق با خواسته های خود عمل می کنند. اگر مشکلی پیش بیاید، تقریباً هر محصول All-Clad Factory Seconds همچنان دارای ضمانت مادام العمر محدود All-Clad است. (اقلام برقی دارای گارانتی کمی متفاوت هستند. برای جزئیات، صفحات تک محصول را بررسی کنید.) من از ده ها قابلمه و ماهیتابه Factory Seconds استفاده کرده ام، و همه آنها دقیقاً مطابق با آگهی کار کرده اند. فقط به یاد داشته باشید که تمام فروش ها نهایی است.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما ،یداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از رو،مه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بد،د.

تخفیف های کارخانه تمام پوشیده از ث،ه

در زیر، تخفیف‌های قابل توجهی را از فروش گسترده‌تر مشخص کرده‌ایم. قیمت های “قبل” بر اساس اقلام در شرایط جدید است. برای توصیه های بیشتر، راهنمای ،ید مرتبط ما، از جمله چاقوهای بهترین سرآشپز و بهترین سرخ کن های هوا را بررسی کنید.

تابه تمام روکش D5 Essentials.

ع،: ویلیامز سونوما

جدید، این تابه 300 دلار به فروش می رسد. مطابق با نام خود است – ما فکر می کنیم در هر آشپزخانه ای تعلق دارد. طراحی همه کاره آن امکان سرخ ،، تفت دادن، سس‌سازی و موارد دیگر را می‌دهد. لیست یادداشت می کند که بسته بندی آسیب دیده است.

این تابه های 8، 10 و 12 اینچی دارای روکش ن،بی هستند که به خوبی خود را نگه می دارد و طراحی به شما این امکان را می دهد که به راحتی هر چیزی را که سرخ می کنید بچرخ،د. این معامله 40 دلار از تخفیف های قبلی که ما به اشتراک گذاشته بودیم می گذرد. اگر ماهیتابه های قدیمی شما تاب دار هستند، این بسته یک ارتقاء فوق العاده خواهد داشت. لیست یادداشت می کند که بسته بندی آسیب دیده است.

جدید، این بسته نرم افزاری بین 140 تا 170 دلار به فروش می رسد. من این ماهیتابه بیضی شکل را برای برشته ، سبزیجات و گرم ، مجدد غذای باقی مانده در فر دوست دارم. همچنین شکل خوبی برای سرو دیپ یا سایر پیش غذاها است. فهرست اشاره می کند که بسته بندی آسیب دیده است.

این تابه ها در آشپزی تابست، من ظاهری منظم دارند. تابه اندازه من،ی برای برشته ، چیزهایی مانند مارچوبه، کلم برو،ل و گوجه گی،ی است. اگر عاشق طعم کبابی هستید اما از از دست دادن سبزیجات بین رنده های گریل خود متنفر هستید، این یک شرط مطمئن است. فهرست اشاره می کند که بسته بندی آسیب دیده است.

از آنجایی که حمل و نقل با نرخ ثابت 10 دلار اضافه می کند، اینها به خودی خود فوق العاده فریبنده نیستند. اما اگر برای چیز دیگری سفارش می دهید، این دو بسته دستکش فر می تواند یک افزودنی هوشمندانه به سبد ،ید شما باشد. آنها بادوام و مستحکم هستند و مهارت کافی برای نگه داشتن ظروف داغ را به شما می دهند.


منبع: https://www.wired.com/story/all-clad-factory-seconds-may-2023-sale/