فید توییتر شما در حال حاضر بد است. این افزونه های رایگان می توانند کمک کنند


اولین مورد این است که مطمئن شوید به جای For You از تب Following استفاده می کنید. این برگه فقط توییت هایی از افرادی است که شما آنها را دنبال می کنید، بنابراین به طور مصنوعی به نفع مش،ان آبی توییتر نیست. همچنین اگر می‌خواهید کمی بیشتر مسائل را پاک کنید، می‌تو،د همه ریتوییت‌ها را مسدود کنید.

اگر این کافی نیست، می تو،د امتحان کنید توییت دک، نسخه کاربران قدرتمند توییتر. این ابزار صفحه ای برای شما یا هیچ گونه مرتب سازی الگوریتمی ندارد، به این م،ی که کاربران آبی توییتر به طور مصنوعی در آن تقویت نمی شوند. TweetDeck تنها بخشی از توییتر است که با تغییرات اخیر در آنجا کاملاً دست نخورده است و امیدوارم این تغییری نکند. (پس لطفاً هیچ ، به ایلان ماسک نگوید که TweetDeck هنوز وجود دارد.)

یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی جالب، اگر مشاهده علامت‌های قدیمی را از دست دادید، این است هشت دلار. در حال حاضر تیک آبی فقط در صورتی نشان داده می شود که شخصی برای Blue پرداخت کند، به این م،ی که ا،ر افرادی که قبل از 20 آوریل 2023 تیک داشتند، دیگر آن را ندارند. هشت دلار می‌تواند به شما نشان دهد که کدام کاربران قبل از حذف تیک‌های تأیید شده قدیمی تأیید شده‌اند، که اگر به سیستم قدیمی اعتماد داشته باشید مفید است.

البته یک ،صر موش و گربه در همه اینها وجود دارد. رژیم فعلی توییتر واقعاً می‌خواهد علامت‌های آبی را به نمادهای وضعیت قابل فروش تبدیل کند و هر ابزاری که دید مش،ان آبی را کاهش می‌دهد، در برابر این هدف کاهش می‌یابد. آنها سعی خواهند کرد راهی برای ش،تن این ابزار و همه ابزارهای مشابه پیدا کنند. با این حال، در حال حاضر، آنها کار می کنند – تا زم، که می تو،د از آنها استفاده کنید.

یا می‌تو،د حساب توییتر خود را رها کنید، یک آرشیو عمومی از توییت‌های خود راه‌اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه در Mastodon یا Bluesky شروع به کار کنید. به شما بستگی دارد.




منبع: https://www.wired.com/story/twitter-feed-add-blue-block/