لیست قیمت اسباب بازی و سرگرمی، ۴ آذر ترب

جعبه فرفره انفجاری اسباب بازی دارای دو عدد ربات فرفره و یک زمین بازی بزرگ بازی برای جنگ ربات ها می باشد. این محصول یک گاوصندوق رمز دار اسباب بازی با قابلیت تغییر رمز طرح هلو می باشد که قابلیت دریافت 4 عدد رمز و اسکناس را دارد. سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ می تواند کودکان را سرگرم و شاد کند.

دختربچه‌ها عاشق ابزار ورزشی همچون اسکوتر، توپ، ابزار شنا و… فیگور 9 عددی بن تن که قابلیت حرکت و جابجایی دست ها و پاها در بعضی از مدل ها و نیز در بعضی از مدل ها قابلیت روشن شدن چراغ را دارند. این مجموعه یک ست لگو آدمک شخصیتی 6 مدل از لگو شخصیت اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی ساخت شرکت دکول decool می باشد. این عروسک‌های رباتیک بامزه رو به خونه‌تون دعوت کنین و از دوستی با اون‌ها لذت ببرین.

  • این محصول لگو طرح ماشین بی ام و i8 می باشد که بصورت تکنیکال با تعداد قطعات 1270 قطعه می باشد.
  • انواع بیشتر در پکهای شخصیتی مختلف در فروشگاه آنلاین کی کی تویز وجود دارد که می توانید در سایت مشاهده نمایید.
  • با خرید تن پوش حیوانات کودکان به آن ها اجازه دهید تا از وقت گذراندن در دنیای خیالی خود لذت ببرند.
  • حس نوع دوستی و احترام به محیط زیست در این نوع بازی لگو در کودک تقویت می شود.

عملیات را انجام دهید، زخم بزنید، قسمت های گمشده را جایگزین کنید یا آنها را با موارد جدید جایگزین کنید. همه چیز را انجام دهید پس از همه، هدف از این بازی ساده است – شما باید همه چیز را برای تعمیر اسباب بازی ها انجام دهید. از آنجا که اسباب بازی ها دنیای بزرگی را در ذهن کودکان اشغال می کنند و بیشتر وقت شان را برای بازی کردن با آن ها اختصاص می دهند ، پس یکی از مهم ترین سرگرمی های آن ها نیز به شمار می رود. یک کودک با تمام بی منطقی اش می خواهد که تمام اسباب بازی های جهان را به تصاحب خود در آورد و در دنیای آن ها زندگی کند از این رو پدر و مادر تلاش می کنند تا دلخواه او را برایش تا حد امکان فراهم کنند.

اسباب بازی ۳ نفره قورباغه های گرسنه

با خرید تن پوش حیوانات کودکان به آن ها اجازه دهید تا از وقت گذراندن در دنیای خیالی خود لذت ببرند. لگو از آجرهای پلاستیکی و از جنس کائوچو تهیه شده است و بی خطر است. اما برای کودکان خردسال خطر بلعیده شدن وجود دارد و از خرید لگوهایی که قطعات ریز دارند، جلوگیری کنید.

دوره آموزشی

اکثر والدین از انواع اسباب بازی تنها برای سرگرم‌کردن کودک خود استفاده می‌کنند. این افراد هیچ توجهی به کاربرد انواع بازی نداشته و از ویژگی‌های آن غافل هستند. شما چطور؟ آیا در هنگام خرید اسباب بازی به نکات مهمی همچون سن، جنسیت، رنگ و… آن توجه می‌کنید؟ انواع بازی اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنند. چنانچه شما از ویژگی‌های ابزار بازی با خبر باشید، می‌توانید در هر موقعیت محصول مناسب و مفیدی را در اختیار کودک خود قرار دهید. در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی و اهداف آن‌ها آشنا می‌کنیم.

عروسک انگشتی ریزه میزه طرح خانواده

© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آریاکید بوده و نقل مطالب با ذکر ماخذ مجاز است. با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و تخفیف های ویژه در ایمیل خود با خبر شوید…