لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر، روی صخره شیشه‌ای می‌چرخد


“شما باید تا حد امکان واضح و واضح ارتباط برقرار کنید که در مسیر متفاوتی قرار دارید. و هر چه وقفه از گذشته قوی تر باشد، سیگنال دهی واضح تر است. به همین دلیل، ،ن یا اعضای سایر گروه‌های اقلیت اغلب ترجیحاً تحت این شرایط منصوب می‌شوند.»

پیشینه یاکارینو در تبلیغات، منبع اصلی درآمد توییتر، مطمئناً او را به یک انتخاب منطقی برای تلاش برای نجات تجارت در حال فروپاشی شرکت تبدیل می کند. اما کارشناس، که با WIRED صحبت ،د می‌گویند که یکی از دلایلی که ،ن وارد نقش‌های پرمخاطره در ص،ه‌های شیشه‌ای می‌شوند این است که آنها معمولاً شانس کمی برای گرفتن پست‌های رهبری دارند، علیرغم اینکه واجد شرایط هستند.

کوکو براون، مدیر عامل اتحادیه آتنا، یک سازمان شبکه‌ای برای مدیران زن، می‌گوید: «برای بسیاری از ،ن اجرایی، گاهی اوقات اولین فرصت آنها برای قدم گذاشتن در نقشی که واقعاً آنقدر قدرتمند است، این است که کل یک بخش یا شرکت را تغییر دهند. در تجارت

این می تواند رد ، نقش ص،ه شیشه ای مخاطره آمیز را دشوار کند، حتی زم، که خطرات آن مشهود است. به گفته گلس از دانشگاه یوتا، اگرچه ،ن بیشتر در مواقع بحران منصوب می شوند، اما به احتمال زیاد به دلیل خود بحران سرزنش می شوند و بعداً توسط یک مدیر عامل مرد سفیدپوست جایگزین می شوند که محققان آن را ناجی می نامند. اثر

گلس می گوید: «به ندرت به ،ن مدیر عامل شانس دوم داده می شود. “این برای مدیران عامل زن یک ضربه مضاعف است: این انتصابات بحر، ممکن است تنها فرصت هایی باشد که آنها دارند و به واسطه قدم گذاشتن در آنها، آینده شغلی رهبری خود را به خطر می اندازند.”

اما، گلس می‌گوید، اغلب اوقات ،ن برای کمک به کشتی من،‌تر هستند. مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز، معروف است که این شرکت را پس از سقوط مالی سال 2008 از لبه ش،ت بازگرداند. آن مو، پیش از کناره گیری زیرا، در سال 2009، به ،وان مدیر عامل زیرا، به ،وان مدیر عامل شرکت در حال ش،ت، آن را سودآور کرد.

Sandra Quince، مدیر عامل شرکت Paradigm for Parity، سازم، که به شکاف ،تی در ،ب‌وکارها می‌پردازد، می‌گوید شانس موفقیت یاکارینو تا حدی به زمان و آزادی او برای چرخش کشتی بستگی دارد. حمایت هیئت مدیره و تمایل ماسک برای رها ، واقعاً کنترل می تواند بسیار مهم باشد.

ماسک گفته است که با یاکارینو به ،وان مدیرعامل، رئیس اجرایی هیئت مدیره توییتر و همچنین این شرکت خواهد شد. CTO. او همچنین مدیرعامل تسلا و اسپیس ای، است، جایی که رئیس و مدیر اجرایی آن گوین شاتول مسئولیت عملیات روزانه را بر عهده دارد.

کوئینس می گوید: «او به هیئت مدیره نیاز دارد تا از دیدگاه او برای سازمان حمایت کند. او به ،ی نیاز دارد که برایش پوشش هوایی داشته باشد. در چنین مواقعی، جایی که شما سعی می کنید آن را بفهمید، هیچ ، کامل نیست و ممکن است اشتباهاتی انجام شود.”

شاید دیدن انتصاب یاکارینو به ،وان آ،ین نفس بدبینانه یک شرکت در حال ش،ت، وسوسه انگیز باشد. اما براون از اتحاد آتنا می‌گوید شجاعت یاکارینو را باید تحسین کرد، چه توییتر قابل نجات باشد یا نه.

براون می‌گوید: «نباید بگوییم که برای ش،ت عمومی تنظیم شده است، اما او تصمیم گرفته است که این ع، اوست تا چیزی قهرمانانه را امتحان کند. او گفت: «به گفته ا،ر مردم، او ش،ت خواهد خورد. اما آیا اگر او آن را بیرون بیاورد، جالب نیست؟» اگر یاکارینو بتواند آن را مدیریت کند، ممکن است شگفت‌انگیزترین پیچش در داستان مارپیچ تصاحب ماسک باشد.


منبع: https://www.wired.com/story/twitter-linda-yaccarino-gl،-cliff/