ماشین‌ها اکنون فقط نرم‌افزار هستند


ماشین های مدرن هستند کامپیوترهای غول پیکر آن‌ها مملو از تراشه‌ها و تکه‌ها هستند و همه در راستای این هدف کار می‌کنند که سواری شما را روان‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر کنند. اما وقتی ،ت به تعمیر این شگفتی های فنی می رسد، تمام کدهای زیر کاپوت بیش از هر چیز آزاردهنده می شوند. فروشگاه های خودرو برای تامین نیازهای این وسایل نقلیه با تکنولوژی بالا تلاش کرده اند. و شرکت ها قصد ندارند خودروهای خود را به این زودی ها پر از ابزارها کنند.

محتوا

این مطالب را می توان در سایت آن نیز مشاهده کرد سرچشمه می گیرد از جانب.

این هفته در Gadget Lab، نویسنده کارمند WIRED، آریان مارشال، به ما می‌پیوندد تا در مورد اینکه چگونه خودروهای رایانه‌ای تبدیل به کابوس برای فروشگاه‌های خودرو شده‌اند و چگونه خودروها در آینده تکامل خواهند یافت، صحبت کنیم.

نمایش یادداشت ها

داستان آریان را بخو،د که چگونه کامپیوتری شدن سریع خودروها باعث مرگ مغازه‌های خودرو می‌شود. داستان های آریان و گرگ باربر در مورد باتری های EV را بخو،د. در اینجا داستان لورن در مورد این است که شما هیچ چیز ندارید.

توصیه ها

آریان توصیه می کند که قرار ملاقات با تلویزیون (معروف به تماشای یک برنامه با دوستان خود) و دیگر به بازی های بیسبال نروید. مایک هر سه فصل را توصیه می کند قله های دوقلو. لورن پتوهای وزن دار را توصیه می کند.

آریان مارشال را می توان در توییتر @ پیدا کردآریان مارشال. لورن گود @لورن گود. مایکل کالور @تنقلات جنگی. خط تلفن اصلی را در @GadgetLab. این نمایش توسط بون اشورث (@بوناشورث). موسیقی تم ما توسط کلیدهای خورشیدی.

نحوه گوش دادن

همیشه می‌تو،د از طریق پخش‌کننده صوتی در این صفحه به پاد،ت این هفته گوش دهید، اما اگر می‌خواهید برای دریافت هر ،مت به صورت رایگان مش، شوید، به این صورت است:

اگر از iP،ne یا iPad استفاده می کنید، برنامه ای به نام پاد،ت یا فقط باز کنید روی این لینک ضربه بزنید. همچنین می‌تو،د برنامه‌ای مانند Overcast یا Pocket Casts را دانلود کنید و Gadget Lab را جستجو کنید. اگر از Android استفاده می‌کنید، می‌تو،د ما را فقط در برنامه پاد،ت Google بیابید ضربه زدن به اینجا. در شد S،ify هم. و اگر واقعاً به آن نیاز دارید، در اینجا فید RSS است.




منبع: https://www.wired.com/story/gadget-lab-podcast-571/