«مرد لباس مردانه» تغییری در شخصیت‌های اصلی توییتر نشان می‌دهد


درک گای، نویسنده لباس مردانه از کالیفرنیا در پشت حساب توییتر @dieworkwear، که در هفته‌های اخیر برای بخش بزرگی از کاربران توییتر اجتناب‌ناپذیر بوده است، می‌گوید: «نمی‌خواهم مردم را آزار دهم».باعث ناراحتی آنها شد. گای می افزاید: «من ،ی نیستم که تصمیم بگیرد به ج، زم، افراد وارد شود. “این فقط نحوه عملکرد الگوریتم است.”

حضور غیرمنتظره گای در توییتر یک شمشیر ،به را ثابت کرده است. او پاسخ‌های مثبت زیادی دریافت کرده است، از جمله از سوی افرادی که احساس می‌کنند به لطف ظاهر تصادفی توصیه‌های او در ج، زم،‌شان، یاد گرفته‌اند که چگونه بهتر لباس بپوشند، اما نفرت زیادی نیز به او وارد شده است. توجه، نحوه استفاده او از توییتر را تغییر داده است. او می‌گوید: «خط زم، من در حال حاضر، حتی نمی‌توانم آن را دنبال کنم. “من همه نظرات را نمی خوانم، اما بسیاری از نظراتی که می خوانم خصمانه هستند.”

Cobbe می گوید، چنین تغییر قابل توجهی در نحوه مواجهه مردم با شهرت و بدنامی آنلاین می تواند نیازمند تغییر در نحوه تفکر ما در مورد تأثیرات رسانه های اجتماعی باشد. او می‌گوید: «بسیاری از مردم در مورد مشکلات الگوریتم‌های پلتفرم‌ها در ترویج سخنان نفرت‌انگیز و تئوری‌های توطئه و محتوایی که می‌تواند برای سلامت روان افراد مضر باشد، اظهار نظر کرده‌اند. اما جنبه دیگری که کمتر در مورد آن صحبت می شود این است که مردم می توانند افکار خود را برای مخاطب، که شاید انتظار ندارند تقویت کنند. گاهی اوقات، این می تواند به آگاهی بخشی از چیزهایی که به آن نیاز دارند کمک کند، یا ممکن است به ،ی استراحتی بدهد که دنبالش بوده است.»

قرار گرفتن ناگه، در معرض تماشاگران میلیون‌ها نفر، که بیشتر آنها غریبه هستند، زم، که قبلاً برای تعدادی از دوستانتان پست گذاشته‌اید، تجربه غیرعادی در رسانه‌های اجتماعی نیست. به ،وان مثال، TikTok به دلیل توانایی الگوریتم خود در بیرون کشیدن ناشناخته ها از اتر و تبدیل آنها به ستاره های یک شبه تحسین شده است. بچه های بیشتر می خواهید یوتیوبر شوید نسبت به فضانوردان اما این نیاز به شرکت دارد. کاربران توییتر مانند Guy آن را نخواسته اند و همیشه مطمئن نیستند که آن را می خواهند. و برخلاف افرادی که قبلاً توجه جمعی توییتر را به خود جلب کرده بودند، این کاربران ،وماً کاری برای جلب نظر دقیق انجام ندادند. گای می‌گوید: «بیشتر مردم، وقتی شخصیت اصلی توییتر برای آن روز می‌شوند، تقریباً در کل منفی است.

با توجه به این موضوع، کاربران توییتر ممکن است هنگام توییت ،، کمی وجدان تر باشند. نشانه هایی وجود دارد که در حال حاضر اتفاق افتاده است. برخی از کاربران وقتی با توییت‌های غیرمجاز گای در تایم لاین‌های خود مواجه شدند، تصمیم گرفتند به او حمله کنند یا او را برای فالوورهایشان مس،ه کنند و او را تگ کنند. جستجو برای “مرد لباس مردانه” نشان می دهد. اما گروه سوم روش دیگری را انتخاب کرده اند: به جای زوزه کشیدن درباره نفوذ، رویکرد خود را تعدیل ،د. تعداد زیادی از افراد بی سر و صدا حساب گای را مسدود یا بی صدا کرده اند — و او نمی داند مگر اینکه روی نمایه آنها کلیک کند.

Cobbe می‌گوید این روشی بهتر و دقیق‌تر برای رسیدگی به چالش است. برای بسیاری از مردم، قرار گرفتن ناگه، در معرض یک مخاطب بزرگ و نه ،وماً پذیرا در پلتفرمی مانند توییتر یا تیک تاک ممکن است تجربه ای گیج کننده و دل،اش باشد. این رویکرد آرام به این سردرگمی اضافه نمی کند.

او اضافه می‌کند که بهتر از این، تغییری نسبت به خود پلتفرم‌ها خواهد بود. ما نیاز داریم که آنها نسبت به افرادی که توصیه می کنند مراقب باشند – به خصوص اگر منجر به سوء استفاده از آنها شود. اگر شرکت‌ها این کار را نکنند، Cobbe راه‌حلی دارد: «ما باید از قانون، مقررات و مک،سم‌های دیگر برای ساختن آنها استفاده کنیم.»




منبع: https://www.wired.com/story/menswear-guy-twitter-main-character-،ft/