مشخصات ، خرید و قیمت انواع ربات اسباب بازی فروشگاه اینترنتی پیویو

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل لاکپشت دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل شیر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع ربات اسباب بازی در طرح ها و مدل های مختلف می باشد. شما سروران گرامی می توانید با توجه به سن کودک خرید اسباب بازی را از وب سایت فروشگاه اسباب بازی بازی موز انجام دهید. فروشگاه اینترنتی اسباب بازی “بازی موز” راه انداز ی گردید تا سطح خدمات به مشتریان اسباب بازی را در کشور افزایش دهد، فروشگاه اینترنتی اسباب بازی “بازی موز” آماده ارائه انواع اسباب بازی برای رده های سنی مختلف به سراسر کشور می باشد.

  • ©2022، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد .
  • به طور مثال اگر کودک خود را در سن سه سالگی با یک ربات اسباب بازی آشنا کنید، احتمال زیادی وجود دارد که در سن هفت سالگی به زبانی که انتخاب کرده اید آشنایی مطلوبی پیدا کند.
  • “کدنویسی اصطلاحی بسیار گسترده تر از آنچه تا کنون شنیده ایم است و فقط یادگیری زبان های خاص نیست.
  • Smart Pet سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود.
  • ربات هایی که قابلیت کنترل از راه دور دارند و ربات هایی که با داشتن حسگر های مختلف حرکات خاصی را دنبال می کنند، از انواع جدید اسباب بازی های رباتی هستند.

ربات‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب و جالب و خواستنی هستند و در دسته اسباب بازی مورد علاقه کودک قرار می گیرند. ربات اسباب بازی هوشمند اشاره کرد که ظاهری زیبا و امکاناتی بی‌نظیر دارد. اگر ربات اسباب بازی ها موزیکال باشند تقویت حس شنوایی و درک موسیقی کودک بیشتر می شود. این محصول یک کوسه کنترلی اسباب بازی WHALC SHARK است که دارای باتری شارژی می باشد و درون آب براحتی حرکت می کند و کودک می تواند با آن بازی کند. قیمت ربات یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید این اسباب بازی باید به آن توجه داشته باشید. ابتدا میزان بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید سپس ، از بین مدل هایی که با توجه به میزان بودجه مشخص شده به شما پیشنهاد می شود، بهترین انتخاب را داشته باشید .

آریا-خرید اسباب بازی

این ربات اسباب بازی جذاب دارای سپر و تفنگ اسباب بازی نیز میباشد. این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و… کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست.

اسباب بازی ربات رقصنده مدل Dance Robot

فروشگاهی که به راحتی می‌توانید با صرف زمانی اندک، اسباب بازی متناسب با مشخصه‌های سنی و روحی فرزند خود را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ربات‌های اسباب‌بازی تولید شده توسط شرکت‌های مطرح اسباب‌بازی. این ربات‌ها مثل پاندارو رباتیک پیک ا رو کارایی متعددی دارند و به خاطر تنوع کارهایی که می‌تونن انجام بدن تکرارپذیری بالایی در بازی دارن. یعنی بچه‌ها از بازی کردن با این ربات‌ها به هیچ وجه خسته نمی‌شن و هر بار ویژگی‌های جدیدی از این کارهای رباتیک رو کشف می‌کنن.

اسباب بازی آوا- خرید اسباب بازی

بچه ها به این اسباب بازی ها نیاز دارند و با کمک آنها یاد می گیرند که چگونه خلاق باشند. ربات های اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن درس های مهندسی خوبی را به کودکان می آموزد. بچه ها مخصوصا کودکان سنین پایین، میتوانند در حین بازی مهارت های خود را رشد دهند و به مهندسی و فعالیت های مشابه آن علاقه مند شوند. Deformation Transform Robot K4 – ربات کنترلی تبدیل شونده اسباب بازی محبوب در میان کودکان مخصوصا پسر بچه ها می باشد. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.