مفیدترین گزینه های دسترسی پلی استیشن و ایکس باکس | سیمی


سر به کنترل کننده ها و شما می تو،د رفتار کنتر، بی سیم DualSense را به روش های مختلف تغییر دهید. برای مثال، می‌تو،د تخصیص دکمه‌های سفارشی را تنظیم کنید – بنابراین ماشه سمت چپ می‌تواند به ماشه سمت راست یا هر چیز دیگری که برای بازی آسان‌تر نیاز دارید تبدیل شود. همچنین می‌تو،د عملکرد میله‌های چپ و راست را روی کنتر، تعویض کنید، و همچنین تأخیر فشار دادن و نگه‌داشتن، شدت ،زش و شدت اثر ماشه را تنظیم کنید. بررسی تج،ات جانبی از تنظیمات برای گزینه های بیشتر.

می‌تو،د دکمه‌های کنتر، را دوباره نقشه‌برداری کنید تا استفاده از آن‌ها آسان‌تر شود.

سونی از طریق دیوید نیلد

زیرنویس‌های بسته جایی است که می‌تو،د زیرنویس‌های بسته را برای ویدیوها روشن کنید—شما کنترل کاملی بر سبک زیرنویس‌ها، از سبک فونت گرفته تا اندازه و شفافیت متن دارید. زمان و مکان ظاهر شدن این زیرنویس‌ها بستگی به برنامه‌هایی دارد که استفاده می‌کنید و اینکه آیا محتوایی که تماشا می‌کنید از زیرنویس پشتیب، می‌کند یا خیر، اما این تنظیم باید برای فعال ، زیرنویس‌ها در هر کجا که در دسترس هستند کافی باشد.

در آ،، رونویسی چت چت صوتی از بازیکنان دیگر را به متن تبدیل می کند، بنابراین می تو،د به جای گوش دادن به آن، آنچه را که بازیکنان دیگر می گویند بخو،د. باز هم، پشتیب، از این بستگی به بازی خاصی دارد که در حال انجام آن هستید. علاوه بر این، می‌تو،د از یک صفحه کلید متصل برای تایپ چت‌های خود استفاده کنید، که سپس به صدای افرادی که با آنها بازی می‌کنید تبدیل می‌شوند.

Microsoft Xbox Series X و Series S

در سمت Xbox، راه اندازی کنید تنظیمات از صفحه اصلی Xbox (این نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست است)، سپس انتخاب کنید دسترسی. در Xbox Series X و Xbox Series S، 9 بخش مختلف برای کار وجود دارد، از جمله حالت شب: این صفحه نمایش را در شب کم نور می کند تا برای چشمان شما راحت تر باشد، و می تو،د آن را به صورت دستی یا بر اساس یک برنامه تنظیم شده فعال کنید.

باز کن راوی و می‌تو،د متن، دکمه‌ها و سایر موارد روی صفحه را داشته باشید که برای شما خوانده می‌شوند—گزینه‌های مرتبط به شما امکان می‌دهند سرعت صدا، زیر و بم، میزان صدا و سبک را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که گوینده بهترین عملکرد را در صورتی دارد که صفحه کلید وصل داشته باشید. همچنین وجود دارد رونویسی بازی و چتکه می‌تو،د از آن برای تبدیل پیام‌های صوتی سایر پخش‌کننده‌ها به متن استفاده کنید و در صورت نیاز، پیام‌های تایپ شده خودتان را نیز به صدا تبدیل کنید.


منبع: https://www.wired.com/story/most-useful-playstation-xbox-accessibility-options/